Open Thy


mona
 Share

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

lidt udvalgte løft fra Thy...en (stor) pakke med...

Vetö: 222.5 død

Tonni: 315, 325 squat / 305, 315 død

Poul: 240, 250 død

Michael: 300 død miss..

Lars: 225 død...lidt for tung :tongue:

Marc: 280, 290 squat / 280 død

Kim: 280, 290 død

Henning: 237.5 squat / 240 død

http://www.megaupload.com/?d=SEWSJYMW

linket er lidt sært åbenbart...har jeg ladet mig fortælle..man skal vist lige

klikke continue oppe til højre..eller noget...

Sad og så mit løft på video for nogle dage siden (222,5kg i dødløft). Kan ganske enkelt ikke forstå, at det blev underkendt.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Sad og så mit løft på video for nogle dage siden (222,5kg i dødløft). Kan ganske enkelt ikke forstå, at det blev underkendt.

Vetö

Kan også være svært at få øje på. Det eneste jeg kan se, er dit ene ben ryster og derfor mener de måske du ikke har helt kontrol over løftet. Men er helt enig med dig, det burde være godkendt. Se fremad, næste gang hedder den 250, så skide være med at de stjal dit løft på 222,5. Nu ved vi jo at det kan du løfte. :4thumbup:

Mvh Martin

Link to comment
Share on other sites

Kan også være svært at få øje på. Det eneste jeg kan se, er dit ene ben ryster og derfor mener de måske du ikke har helt kontrol over løftet. Men er helt enig med dig, det burde være godkendt. Se fremad, næste gang hedder den 250, så skide være med at de stjal dit løft på 222,5. Nu ved vi jo at det kan du løfte. :4thumbup:

Mvh Martin

Man må skam gerne ryste, det er meget normalt folk gør det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan anbefale billederne fra Studie7. Ikke så meget pga billederne i sig selv, men pga de knastørre kommentarer, som lugter af Jan Lyhne (eller måske en af hans lærlinge). :laugh:

http://www.studie7.dk/billeder/styrkeloeft..._aabne_thy_2006

Det er simpelthen klasse! :laugh:

Stævnets stærkeste deltager, Tonny Gong Gong. Nej Ikke ham fra Sonofons reklamer

PS. Forstør billedet for at se om det er DEN Gong Gong.

Link to comment
Share on other sites

dummy.gifSom rovdyr kaster hjælperne sig over den gratis mad, hver eneste gang der er mere end 1 min. pause.

Det er ikke tilrådeligt at række armnen ind over bordet. Dette vil uvilkårligt medføre alvorlige bidsår.

Stævnets kønneste deltager. Den forsvarende mester fra 2005 - Kim Dahl Hansen fra Tårnby.

PS. Forstør IKKE dette billede.

:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share