the one-day arm cure


schnipper
 Share

Recommended Posts

Hej alle..

Jeg sad lige og kiggede på nogle af de allerførste indlæg her på siden, og faldt over et par emner, der omtaler den her artikel: one-day arm cure!!

Nu er det jo efterhånden 5 år siden det blev postet, og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk havde af meninger om den nu!?!?

Er der fundet nogle alvorlige bivirkninger (udover den åbenlyse 6-7 dages DOMS), eller lignende, for umiddelbart lyder det ret spændende, og som noget jeg godt kunne tænke mig at prøve, medmindre det er totalt hjernedødt!!

Jeg kunne meget godt tænke mig at høre fra dem der har prøvet det af, og om der er nogen der evt. har en dansk version af programmet!?!?

på forhånd tak!

PS: søge funtionen ville ikke gi noget, så jeg håber der er nogen, der har nogle komentarer!!

Edited by schnipper
Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg faktisk aldrig har hørt om det program - det virker på mig noget voldsomt. Men jeg tror umiddelbart at det virker fint nok.

Det mest interessante er dog om det virker *bedre* end andre programmer og hvor meget af ens muskelmasse man beholder i længden.

Men kør det endelig, og lad os høre dine erfaringer ;)

Link to comment
Share on other sites

om der er nogen der evt. har en dansk version af programmet!?!?

på forhånd tak!

PS: søge funtionen ville ikke gi noget, så jeg håber der er nogen, der har nogle komentarer!!

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=124 <--- mener det ikke meget om det på t-nation, har du hørt at det ikke skulle virke men selvfølige ikke fra nogen folk som har prøvet det

Edited by Jinx
Link to comment
Share on other sites

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=124 <--- mener det ikke meget om det på t-nation, har du hørt at det ikke skulle virke men selvfølige ikke fra nogen folk som har prøvet det

Jo, det minder ret meget om t-nation programmet, dog i en lidt mere forenklet udgave!!

Nu fik jeg endelig gang i søge funktionen, her på siden, og efter lidt søgen på internettet, har jeg fundet rigtig mange skeptikere, som ikke har prøvet programmet, og en lille gruppe, som har prøvet programmet og er vældig begejstrede!!

Jeg kunne nu stadig godt tænke mig at høre fra folk, der rent faktisk har prøvet programmet, eller høre fra nogle, der kan underbygge at det skulle være direkte skadeligt!?!?

Link to comment
Share on other sites

Du kan lige så godt glemme det, ud fra devisen; lyder det for godt til at være sandt, er det det som regel også :wink:

Lad være med at snyde dig selv.

På den anden side; for at bruge én dag på at træne guns? Hvorfor ikke, det er da sikkert meget sjovt :shades:

Link to comment
Share on other sites

dybt enig.. Men måske ganske udmærket om dagen, inden at du skal ud og føre dig frem om aftenen. :tongue:

Dybt DYBT enig. Det er da fucking hjernedødt med 50 sæt til biceps alene. Ikke om du i dit liv ville kunne restituere og superkompensere fra sådan en omgang :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hej! Har prøvet det omtalte program et par gange, både i biceps og bryst. vil sige det nok ikke helt holder hvad det lover, dog giver det et fedt pump. Men at man skulle vokse , det holder ikke helt.

Målte mine arme før og dagen efter , var ikke sket noget "desværre".

Havde også forventet at jeg ville blive meget øm flere dage efter, men kunne faktisk intet mærke, udover en træt fornemmelse i kroppen.

:4crutches:

Men prøv selv , kan være du/i vil få bedre resultater.

Link to comment
Share on other sites

Ligner de træningspas jeg plejer at fyre af til hverdag :cool:

Lorte program!!!!!

Hvis man æder nok, så kan man vel være heldig at restituere sig fra det.. Eftersom han snakker om kreatin kan det også skyldes kreatinoptaget i kroppen.. Men generelt er det da et program for mongoler!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes bare at man skal huske det helt basale princip i styrketraening (Eller enhver anden fysisk aktivitet med henbik paa fremgang) - Kroppen adapter sig til omgivelserne. Hvis den har brug for at vaere staerkere pga. oeget stress, vil den jo forstaerke denne del af kroppen automatisk. Men med dette program vil jeg mene at kroppen opfatter det som et angreb, og slet ikke restituerer ordentligt. Og om de syv dage naar man koerer igen, er det bare endnu et chock for kroppen. '

Bare min opfattelse

Link to comment
Share on other sites

Hvis man vil kværne sine arme, så kunne det her måske være interessant:

New Arm Size, Right Now!

Det var nok en bedre ide!! Jeg ahr ledt efter det prgram men har ikke kunnet finde det..

Jeg ku forestille mig at skadespotentialet er en del lavere, og at man muligvis kan lave andet end at træne ben, de efterfølgende dage!?!?

Men med dette program vil jeg mene at kroppen opfatter det som et angreb, og slet ikke restituerer ordentligt. Og om de syv dage naar man koerer igen, er det bare endnu et chock for kroppen. '

Bare min opfattelse

Mener du det prgram som jhax henviser til, eller det program jeg selv har linket til??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share