Træningsprogram


jonesee
 Share

Recommended Posts

Hej alle. Jeg er igang med at træne efter det populærer HST nu og afslutter det snart. Har tænkt på at tage programmet en gang til (8uger) men får problemer med det da jeg skal på ferie, så ville derfor hører jer om i kender andre programmer som også giver gode resultater ligesom HST, men bare med kortere tid????? :superman::superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er glad for HST, kan du jo sagtens snuppe det igen.

Programmet behøver ikke død og pine vare 8 uger - det er bare standart layout.

Hvis der er fx. 4 uger til din ferie, kan du jo bare tage fx. 1 uge á 12'ere, 1 uge á 8'ere og så 2 uger med 5'ere.

Link to comment
Share on other sites

Nu kender jeg ikke din træningserfaring, men jeg ville nok bare fortsætte programmet de fire uger endnu.

evt skifte over til en masse negativer, og måske noget i retning af 5x3 eller endnu tungere de sidste uger. og så ellers holde en god lang pause i ferien mens fu fråder en masse mad. Det ville uden tvivl give de bedste resultater efter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Oka men med hst kører man da ikke med 12'ere, 8'ere, og 5'ere... Det jeg kører med tager man de første to uger 15 rep, så de to næste uger 10 rep, og de sidste 4 uger med 5 rep...

Er det ikke et andet HST program i snakker om, eller er jeg helt galt på den?????

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er glad for HST, kan du jo sagtens snuppe det igen.

Programmet behøver ikke død og pine vare 8 uger - det er bare standart layout.

Hvis der er fx. 4 uger til din ferie, kan du jo bare tage fx. 1 uge á 12'ere, 1 uge á 8'ere og så 2 uger med 5'ere.

Jamen et HST program er da på 8 uger... hvorn kan jeg så nøjes med at træne 4 uger???

Link to comment
Share on other sites

HST er ikke så meget et program, som en samling af træningsprincipper... Men det gider jeg ikke at forklare lige nu, det er et meget omfattende emne du burde læse på HST's hjemmeside.

Den måde du gør det på er fint, det jeg siger er så bare at du kører dit program, uden at stoppe. Dvs du kører 15-10-5-5 + 4uger mere med 5 reps, eller måske endnu tungere... fx 15-10-5-5-3-negativer og så er det ferie.

Dette vil give bedre resultat end at holde pause, og så starte op igen.

forstår du det nu?

ellers så bare spørg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share