Toast med honning


The Bear
 Share

Recommended Posts

Jeg er pt. på diæt og spiser ikke det der ligner hvidt brød. Men jeg tænkte om det måske alligevel ikke var en god idé efter træningen for at få nogle hurtige kulhydrater..

Efter træningen får jeg i forvejen en shake bestående af:

2/3 Weight gain

1/3 Protein

5 gram kreatin

Hertil overvejer jeg så at tilføje en toast med honning, men er det en god idé, eller er det nok med min shake?

VH

Link to comment
Share on other sites

Jeg er pt. på diæt og spiser ikke det der ligner hvidt brød. Men jeg tænkte om det måske alligevel ikke var en god idé efter træningen for at få nogle hurtige kulhydrater..

Efter træningen får jeg i forvejen en shake bestående af:

2/3 Weight gain

1/3 Protein

5 gram kreatin

Hertil overvejer jeg så at tilføje en toast med honning, men er det en god idé, eller er det nok med min shake?

VH

Hvis 2/3 af din shake består af weight gainer så får du jo i forvejen en masse let optagelige kulhydrater, så med min ringe kostviden vil jeg sige at det er unødvendigt. :smile:

Hvis du skal spise den skal det være af andre årsager end mangel på kulhydrater. Hvis det var en ren protein shake du havde så ville jeg nok synes at det var en god ide med toasten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share