Chris McDonald til FitnessDK


TimeSet
 Share

Recommended Posts

Nogen vil skifte. nogle vil få dobbeltmedlemskab... men jeg mærker klart en trodsreaktion hos mange... Publikum har været medskabere af de gode timer - og skal vi bare opgive det??? Selv har jeg delvist fortrudt at jeg så hurtigt fik det ekstra medlemsskab... PARKEN ROCKS - også uden Chris :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nogen vil skifte. nogle vil få dobbeltmedlemskab... men jeg mærker klart en trodsreaktion hos mange... Publikum har været medskabere af de gode timer - og skal vi bare opgive det??? Selv har jeg delvist fortrudt at jeg så hurtigt fik det ekstra medlemsskab... PARKEN ROCKS - også uden Chris :devil:

:wub::wub::wub: Spoken like a true spinner. Chris er ikke alt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

PARKEN ROCKS - også uden Chris :devil:

Ja, helt klart!

Jeg har desuden fået fortalt at SATS har et trumfkort på hånden: Noget med at Henrik Wivel skal til at undervise i Parken igen. Ham er der jo mange der synes er ligeså god el. endda bedre end MacD.

Men jeg bliver i SATS lige meget hvad....it's my second home! :w00t::wub::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015
Ja, helt klart!

Jeg har desuden fået fortalt at SATS har et trumfkort på hånden: Noget med at Henrik Wivel skal til at undervise i Parken igen. Ham er der jo mange der synes er ligeså god el. endda bedre end MacD.

Men jeg bliver i SATS lige meget hvad....it's my second home! :w00t::wub::tongue:

Yep den er god nok med den kære Henrik...

Jeg tager også på nygårdsvej i morgen... Skal nok også give referat.

Link to comment
Share on other sites

Så det i siger er at Chris er god til at sidde på en stationær cykel og dirrigere andre der sidder på en stationær cykel og derfor vil i hellere sidde på en stationær cykel når det er ham der har instruktør-tjansen? :bigsmile:

Ja deromkring - har du en pointe med det?

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg kørt min første time med Chris McDonald.

Synes virkelig, det var en af de bedste timer jeg har prøvet og det var faktisk det værd, at jeg skulle op 7.30 søndag morgen og ud i den anden ende af byen.

Virkelig god time og sikke en dygtig instruktør :4thumbup:

Edited by josephine84
Link to comment
Share on other sites

Kim og Chris kører jo også to vidt forskellige slags timer. :smile: Så mon ikke der er noget for hver en smag i FitnessDK og mon ikke der er et marked for begge instruktører.

Bare ikke glem alle de andre dygtige SATS og FitnessDK folk vel. :wink:

Og for jydernes vedkommende, så er der jo også rigtig mange dygtige i Equinox, hvor flagskibet jo er vores allesammens fantastiske, suveræne number 1. Ulrik B. C. Jeg har stadig ikke til dags dato mødt en tilsvarende ham. Samlet set er der ikke een af hans timer, der afviger fra andre, så han holder niveauet konstant. :4thumbup: Yes yes han er bra.

Halleluja for alle spinning folk. Der er noget for os alle sammen. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Kim og Chris kører jo også to vidt forskellige slags timer. :smile: Så mon ikke der er noget for hver en smag i FitnessDK og mon ikke der er et marked for begge instruktører.

Bare ikke glem alle de andre dygtige SATS og FitnessDK folk vel. :wink:

Og for jydernes vedkommende, så er der jo også rigtig mange dygtige i Equinox, hvor flagskibet jo er vores allesammens fantastiske, suveræne number 1. Ulrik B. C. Jeg har stadig ikke til dags dato mødt en tilsvarende ham. Samlet set er der ikke een af hans timer, der afviger fra andre, så han holder niveauet konstant. :4thumbup: Yes yes han er bra.

Halleluja for alle spinning folk. Der er noget for os alle sammen. :4mewantfood:

Det er nemlig rigtigt! Der er også andre dygtige folk :-D

Og det er på ingen måde noget jeg skriver, fordi jeg skulle være blevet bare den fjerneste smule børnesur over at ham ChrisMcD lige præcis har valgt at lægge sin onsdagstime lige præcis oven i min time andetsteds i byen :mad::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share