Program uden fri-vægt?


mrfunch
 Share

Recommended Posts

Hey..

Jeg har fået til opgave at sammensætte et godt program, hvilket jo er lidt morsmomt da jeg selv blir nødt til at få hjælp til det :w00t::laugh:

Men altså det er 3 gutter på 40-50 år, som har trænet et stykke tid 1 gang om ugen i et fitness-center. De har dels fulgt deres eget, og dels en af trænernes programmer. Men de synes ikk rigtig de får nogen resultater.

Jeg kan desværre ikk rigtig poste noget program, da de bare "vader" igennem stortset alle maskinerne i centret :laugh:

Og ja, regner bestemt ikke med i er særlig glade for den ide!

Men altså, 3 gutter på 40-50 år som træner 1 gang om ugen (er jo ikk det store). De har tidliger været i god form, så tror bar lige de skal have smidt det overskydende fedt og så er de i form igen :smile:

Nogen som lige kan hjælpe med dette problem?

Og nåå jah.. De gider ikk rigtig fri-vægt, tror ikk jeg kan få dem presset gennem dødløft eller bænkpres, men måske håndvægte el. lign.

Link to comment
Share on other sites

Men én træning ugentligt kommer de synlige fremskridt jo ikke ligefrem væltende. Afhængig af udgangspunktet vil jeg mene det er ret begrænset hvor meget du overhovedet kan forvente med den indsats.

Hvis jeg forstår dig ret er du lidt i problemer:

- De vil ikke træne fri-vægte.

- De er ikke glade for den omgang maskin-cirkus de kører nu.

Hvad er der så tilbage (hvis man har valgt at træne nogenlunde konventionelt)?

De lyder i øvrigt som nogle voldsomt engagerede gutter :wink:

Hvis jeg skal hjælpe nogen med programmer mm, så skal de sgu' selv vise lidt motivation og vilje. Alt andet er spild af min tid.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg skal hjælpe nogen med programmer mm, så skal de sgu' selv vise lidt motivation og vilje. Alt andet er spild af min tid.

Præcis derfor der ikke er kommet nogle seriøse svar. Der er jo ingen der gider lave et program til folk der ikka kan li' frie vægte eller maskiner og kun vil træne en gang om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror i har misforstået mig :blush:

Altså de er sådan set glade nok for bar at bruge maskiner, men jeg har en ide om at det ikke virker ligeså godt som fri...

Men hvad synes i? man kunne måske begrænse fri-vægt? til håndvægte? el. lign.

Men hvis de skal bruge maskiner, som de gør nu, så skal de have et bedre program hvor de ikk bar går igennem stortset alle maskinerne..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share