Titan centurion NXG+ (Blå)


L^P
 Share

Recommended Posts

Den er nok lige det mindste! Kunne forestille mig du skulle have omkring 38-40?
Ja, du kommer ihvertfald aldrig i en 36. Vil tro en str. 40 eller 42 vil passe dig. :smile:

:laugh::laugh:

OK, lidt svært med de numre. Det er vist smartest hvis jeg låner en brugt og prøver ad så :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

OK, lidt svært med de numre. Det er vist smartest hvis jeg låner en brugt og prøver ad så :wink:

Stol på en som også lige har fået udstyr selv, at du skal have en 40 som det aller mindste, og en 42 vil nok være mest passende...

har selv haft mine problemer på området og det første er simpelthen at lære at bruge det først!

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk en brugt Metal squatter. Den er størrelse 48 :blink: Men det må være et andet nummer system så?

Sorry for trådkapring :blush:

har du ikke prøvet den metal ?

jeg har os en 48 Metal som er lige en tand for stor, så den burde da passe dig ?

anyway, nu er de jo vidt forskellige, men Metalen ville da være okay lige at øve sig lidt i,

inden du får din Titan :smile:

tror Mikkel kan fortælle dig lidt om hvordan det er at starte i en Titan som er lige lidt for stram :tongue:

Link to comment
Share on other sites

har du ikke prøvet den metal ?

jeg har os en 48 Metal som er lige en tand for stor, så den burde da passe dig ?

anyway, nu er de jo vidt forskellige, men Metalen ville da være okay lige at øve sig lidt i,

inden du får din Titan :smile:

tror Mikkel kan fortælle dig lidt om hvordan det er at starte i en Titan som er lige lidt for stram :tongue:

Metal 48'erne passer udemærket i vidden, men stropperne skal syes (endnu) mere ned end de er i forvejen fordi jeg ikke er så høj - og så skal de iøvrigt syes rigtigt, så folden er nedad sagde MagtPrehn :4smartass:

En 48'er metal svarer til hvad i Titan så?

Link to comment
Share on other sites

Conscience <--- Selv løfter jeg i en 38er, Marc løfter i en 40er og Sneglen i en 42er, så du har ldit at sammenligne med. Umiddelbart tror jeg godt du kan være i en 40er

Iøvrigt har jeg en 40er(ganske vist med indsyede stropper), som du kan prøve, hvis du har mod på det.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Conscience <--- Selv løfter jeg i en 38er, Marc løfter i en 40er og Sneglen i en 42er, så du har ldit at sammenligne med. Umiddelbart tror jeg godt du kan være i en 40er

Iøvrigt har jeg en 40er(ganske vist med indsyede stropper), som du kan prøve, hvis du har mod på det.

Lyder som om at jeg skal have en 41'er :laugh:

Eii, tror gerne at jeg vil prøve din 40'er :smile: Krydser fingre for at jeg stadigvæk kan få børn bagefter :cry:

Link to comment
Share on other sites

HAR du prøvet den nye dragt ?

du må da gerne lige melde ud i så fald hvad du synes om den :smile:

Jeg prøvede den første gang sidste mandag, det var en værre gang lort, prøvede kun 200 som jeg var ved at bomme så måtte jeg ha den af mine ben var fuldstændig blå, prøvede så igen i mandags og der lavede jeg 235 LET og det er med lidt for løse stropper. Jeg synes der er mere i den nye men den er jo også 15% tykkere i stoffet, men hold kæft en kamp jeg har haft i at komme i den, det har fandeme ikke været nemt synes jeg, men indtil videre er jeg possitivt overrasket over den, der er rigtig god støtte i den i benene og hofterne og da stropperne er mindre på den nye type får man også mere støtte i ryg og mave synes jeg :smile:

meeen gi den en chance det er ik bare liiige :laugh::w00t: :4thumbup:

jeg var ihvertfald tilfreds med mine 235 i mandags og jeg har ikke rigtig været i udstyr siden EM

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede den første gang sidste mandag, det var en værre gang lort, prøvede kun 200 som jeg var ved at bomme så måtte jeg ha den af mine ben var fuldstændig blå, prøvede så igen i mandags og der lavede jeg 235 LET og det er med lidt for løse stropper. Jeg synes der er mere i den nye men den er jo også 15% tykkere i stoffet, men hold kæft en kamp jeg har haft i at komme i den, det har fandeme ikke været nemt synes jeg, men indtil videre er jeg possitivt overrasket over den, der er rigtig god støtte i den i benene og hofterne og da stropperne er mindre på den nye type får man også mere støtte i ryg og mave synes jeg :smile:

meeen gi den en chance det er ik bare liiige :laugh::w00t: :4thumbup:

jeg var ihvertfald tilfreds med mine 235 i mandags og jeg har ikke rigtig været i udstyr siden EM

lyder fornuftigt nok, thx :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share