Protein+kulhydrat vs weightgainer


Build-it-up
 Share

Recommended Posts

Ja, nogle folk som kender det ville sikkert sige det er det samme.

det er det så også. men jeg tænker på hvad er bedst efetr træning her:

ca 40 gram proteinpulver blandet med 60 gram druesukker eller andent hurtigt kulhydrat.

eller 110-150 gram weightgainer.

hvad ville forskellen her være?

og hvad ville være bedst.

skal snart til at købe noget pulver så vil helst vide om jeg skal købe nogle sække druesukker eller også kaldet Maltodextrin. og noget protein pulver.

eller om jeg bar skal købe en god spand weightgainer?

Link to comment
Share on other sites

Mad eller pulver? Mad, tak.

Hehe....

man skal jo ikk leve af pulver. men weightgainer, blandinger af anden slags , kulhydrater, proteinpulver.

det er geniale tilskud... man kan endda lave måltid-erstatning hvis du er på farten...

kombinerer du disse ting med en korrekt kost kan du ikk gå helt galt hvis du også træner ordentligt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alle 3 ting.

Protein og kulhydrater til efter træning. Og weightgainer til at overtag et måltid.

Har det bare af den grund at der går længere tid enden jeg skal bestille igen + jeg heller ikke kører fast i den samme smag :smile: :)

Men tror ikke rigtigt der er nogen forskel. Måske lidt mere fedt i weightgainer, men fedt er kun godt =)

Edited by mehateme
Link to comment
Share on other sites

Synes at weightgainer er ganske godt for det kan indimellem være sværet at æde igennem specilet på en dag hvor man bare sidder og feder den, så oplever jeg indimellem at jeg ikke har særligt meget appetit og det er sq lidt træls hvis man gerne vil bulke lidt. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share