England-Portugal


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Pis, med Argentian i går.

Den dygtige træner valgte at holde 1-0 og trak dermed alle sine trumfer ud af banen elle lod dem ikke komme på. Det straffede sig.

Idag et andet lækkert offensivt hold. Portugal. Havde Portugal Decco med så ville jeg havde dem som klar, klar farvorit. Portugal er simpelthen stærke. Men nu er de svækket. Og Engald har en stærk offensiv......og selvom de ikke har virket optimalt 2 af verdens bedte midtbanestillinger. Damn, det bliver svært at spå om.

Stadig har jeg har Portugal til at vinde. Meget afhænger af om Girard og Lanpard får fat i midtbanen eller ej. Gør de ikke er Portugal vider.

Fordi Portugal i alle kampe har vist lækkert (og stærkt) spil så holder jeg med Portugal.......selvom man altid har pænt meget til overs for England. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke ligeså imponeret af Deco, som du er, Jarvig. Synes ofte han trækker dynamikken ud af spillet. Og hans udvisning mod Holland, var så dum, at den må trække alvorligt ned i bedømmelsen af ham.

Det bliver spændende at se hvilken betydning hans fravær får, godt som skidt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller ikke vildt imponeret over Deco.

Men han er trods alt en dytig offensiv spiller som er farlig for det andet holds forsvar. Uden ham mangler de en i det offensive team som samlet er pænt skræmmende at møde.

Deco er ikke en "vildt imporende" spiller, men han er dygtig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Holder naturligvis med England. Synes ikke det har været det store show end til videre. Englænderne sender for mange ligegyldige lange bolde af sted, men til gengæld har de lukket af for det meste. Portugiserne falder nemt, forsøger at filme på den mindste detalje og basker ud med armene på nærmest italiensk maner. Det er ikke kønt at se på, og de har allerede høstet flere tynde frispark og et tyndt gult kort til Hargreaves på det...

Link to comment
Share on other sites

Holder naturligvis med England. Synes ikke det har været det store show end til videre. Englænderne sender for mange ligegyldige lange bolde af sted, men til gengæld har de lukket af for det meste. Portugiserne falder nemt, forsøger at filme på den mindste detalje og basker ud med armene på nærmest italiensk maner. Det er ikke kønt at se på, og de har allerede høstet flere tynde frispark og et tyndt gult kort til Hargreaves på det...

Det var Hargreaves 5 "alvorlige" frispark. Ikke så meget at sige dertil.

Link to comment
Share on other sites

England fortjente at vinde ! ...

Portugal skal ha filmstøtte .... de filmer "som-en-i-helvede" ... :w00t: ... det er at sætte spillet i miskredit med den gang skuespil som de laver ...

FIFA snakker om "Fair-Play" ... hvor er FIFA henne ? ... :blink:

Så fra nu af er Portugal mit "yndlings-hade-hold" .... :cool: ...

Link to comment
Share on other sites

OK. Flot defensiv indsats af England. Meget svag offensiv indsats af Portugal.

Men, - Englands midtbane kan INTET! Gerrard og Lampard fremstår efter denne turnering som overvurderede spillere, der ikke kunne særligt meget imod gode modstandere, eller såmænd bare imod Trinidad og Tobago.

Jeg har aldrig helt forstået fascinationen af det engelske landshold. Siden Gary Linneker spillede med en bandage om armen ved VM i ´86, har England ikke haft meget andet at byde på en nostalgia. Godt at de nu er ude.

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan en argentinsk dommer kan komme til at dømme en kvarfinale til VM med England som deltager - det virker helt brændt af...

Tænkte også over det... og heeelt tilfældigt havde hans far en fåreflok på Falklandsøerne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share