Garrish: Log II ~Begynder Styrkelöft~


Garrish
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 23. oktober

Squat

5*5 @ 80 kg

1-leg calf press

2*20 @ 100 kg

Bänkpres

10*20 kg

10*40 kg

10*60 kg

10*87,5 kg

10*92,5 kg

10*97,5 kg

-------------

12*70 kg Pinkygrib og benen oppe

Pec-deck

2*15 @ 25 kg

Low-incline Tate press

3*8 @ 17, kg

Total weird fornemmelse at squatte bredt igen, starter stille og roligt ud og smider lidt mere på uge efter uge. masser af power i bänken

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag 25. oktober

Bänkpres

5*2 @ 90 kg

rigtig god eksplosivitet

Dödlöft

10*1 @ 170 kg

+ lidt abs og og ryg lal

Dagens oplevelse i salen var en kvindelig BB'er der sikkert havde större lår end undertegnede :crazy: Hvor meget jeg end forsöger kan jeg helt enkelt ikke forstå at nogen vil gå den vej... det mest forstyrrende var egentlig at hun helt tydelig ville ha' väret hamrende flot hvis ikke de maskuline träk i hendes ansigt var så dominerende + alt andet hvad kvindelig prof BB bringer med sig.

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 30. oktober

Bänkpres

20*20 kg

10*40 kg

10*40 kg

10*60 kg

10*85 kg

10*95 kg

10*105 kg PR

Helt fin omgang, i näste uge begynder der så nye BP eventyr... "Say hallo to Mr. Hepburn" :wub:

Dagen har väret präget af et mindre hold i nakken som gjorde det umuligt at dödlöft unden smerter, squat forsögte jeg slet ikke at få igang.

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onsdag 14. november

Sidste update ligger snart to uger tilbage, så mon ikke det var på tide at smide noget ind igen.

Opvarmning: OH-squat (BW/20kg), udsträk)

Squat

10*50 kg

10*50 kg

5*70 kg

5*90 kg

5*110 kg

5*130 kg

5*150 kg tangeret PR :smile:

-----------

8*110 kg

10*90 kg

+ Läg, glutes/hams, abs, back ext.

Näste uge disko gejl i I Horsens (evt. Vejle hvis jeg gider köre ned til idrättens hus)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lige et lille update. Jeg har de sidste 2 uger väret ganske gement trät, Horsens blev ikke til mere end to gange disko i fitnees-helvede i tobaksgården.

Efter hejemkomsten tikkede der så en mail ind fra klubben vedrörende licens betaling for 2008. Dvs. forbundets kontonummer og belöbets störrelse. Lige umiddelbart var lysten ikke rigtig tilstede for at betale og og dermed kravle op på podiet. Jeg smutede derfor i hulen for at squatte.

:devil:Onsdag 28. november :devil:

20 min. opv. bw-squat, OH-squat og udsträkninger af alle mulige slags. Også usträk mellem opv. sättene

Squat

20*20 kg

10*40 kg

5*60 kg

5*60 kg

5*80 kg

5*80 kg

3*100 kg

3*100 kg

1*120 kg mistede balancen og var ved at gå bagover

3*120 kg

1*140 kg

1*150 kg

-----------

1*160 kg PR +5 kg

1*170 kg PR +10 kg

1*175 kg PR +20 kg !! :devil:

Kommentar

Både förste og andet forsög var lidt halv dårlige rent tekniskt, dvs. at jeg ikke rigtig ku' holde rygge ordentlig. Fart var der nok af. Sidste löft fik jeg nogle af de lokale til at spotte på. Teknikken var IMHO rigtig god (den blev da også kommenteret positivt) löfte var lidt tungt i midten men den kom op! Alt i alt en godt omgang og nu er lysten der lige pludselig til at komme op på podiet.. underligt hva :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kanon squat Smith! :devil:

Og super at du vil på podiet näste år!!! :4thumbup: Jeg skal nok hjälpe alt hvad du har brug for!!

Stille og rolig start men et raw stävne vil jeg foreslå! Så må vi tage den derfra!

Kommer du op d 15/12 når der er stävne??

Jeg regner med at lave et lidt bedre resultat end 3/11, men nu får vi se! :crazy: Er gået i gang med kreatin i dag, så kan väre det kan holde vägten oppe :)

Link to comment
Share on other sites

Kanon squat Smith! :devil:

Og super at du vil på podiet näste år!!! :4thumbup: Jeg skal nok hjälpe alt hvad du har brug for!!

Stille og rolig start men et raw stävne vil jeg foreslå! Så må vi tage den derfra!

Kommer du op d 15/12 når der er stävne??

Jeg regner med at lave et lidt bedre resultat end 3/11, men nu får vi se! :crazy: Er gået i gang med kreatin i dag, så kan väre det kan holde vägten oppe :)

Tak tak... det gik ganske godt, jeg var jo også närmest tvunget til det når hele "spidsen" fra Itä-Helsingin Veto var på plads. Jeg glemte dog at filme i min undren over at de 170 kom så "let" op. Kameraet var for en gang skyld kommet med.

Jeg regnede også med at starte RAW. Knäbind er dog nok på vej ind. Jeg takker på forhånd for hjälpen. Jeg ved godt at der er stävne og julefrokost men den mindste har födselsdag og jeg arbejder... så det er helt umuligt.

hvis du nu holder dig fra solariet og poserings träning så går det nok :tongue:

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Der gik lidt stå i det her logbogs hallöj, men jeg forsöger at komme igang igen. Förste inslag er fredagens squat-pas.

Fredag 8. febuar

Opv. + udsträkning 5-10 min.

Squat

10*20 kg

10*50 kg

10*70 kg

10*70 kg

5*90 kg

5*110 kg

5*130 kg

3*150 kg

5*160 kg :devil:PR +10 kg

+lidt extra stuff: Hack squat, Lowbar SL dödlöft og lidt hypers.

Jeg var kört lidt nord på fra Helsingfors. Närmere betegnet Turenki for at träne under vejledning. Det hele foregik i Janne Virtanens "bunker-gym" og Janne var da flink nok til at spotte sammen med Charlotte på max 5'eren.

5 x 160 kg

Link to comment
Share on other sites

Der skulle narturligvis ha' väret tränet nogen her först i ugen. Jeg har desvärre (siden tirsdag) väret plaget af det ledeste hold i nakken. Tirsdag forsögte jeg med lidt let "träning" og sauna at få den til at åbne sig.. uden meget held. Ellers har den stået på "hjemme" massage og hvile (så meget jeg nu kan når jeg har ungerne hjemme på mine fridage). Når konen så kommer hjem fra eksamen i stikker jeg af til lägen for at se om han/hun ikke har noget foreslag til hvad jeg skal göre.

Det er sku lidt skod nu hvor både dödlöften og squatten körte så godt, jeg havde dog bestemt at det skulle väre en let uge så der er ikke tabt så meget (håber jeg i det mindste). I morgen skal töserne i börnehave så hvis jeg er hjemme kan heldigvis slappe helt af.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share