squat skader


Newbie|Prof
 Share

Recommended Posts

hej. jeg har trænet squat i noget tid og efter jeg begyndte at træne har jeg fået nogle mærker(ligner man er blevet slået med en pisk) omkring brystet. er det noget nogle af jer har prøvet?

hvis ja, hvordan undgår man så dem? :blush:

hvis du har mærker på brystet hvor i tror du så squat skulle have noget med det at gøre??

(Lyder som strækmærker hvilket er meget normalt i voksenalderen! Det er fordi huden ikke vokser lige så hurtigt som det der er inde under den :wink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

okay. kunne ikke lige huske hvad det hed. forsvinger det med tiden eller skal jeg lade være med at træne?

Det forsvinder ikke nej. Du kan forebygge det med noget creme der øger hudens elasticitet, men har man fået det, forsvinder det ikke; det vil dog blive mindre tydeligt med tiden, og desuden hjælper det at være brun, da det så ikke er nær så tydeligt.

Om du vil stoppe med at træne pga. strækmærker er helt din egen sag, jeg vil personligt ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det forsvinder ikke nej. Du kan forebygge det med noget creme der øger hudens elasticitet, men har man fået det, forsvinder det ikke; det vil dog blive mindre tydeligt med tiden, og desuden hjælper det at være brun, da det så ikke er nær så tydeligt.

Om du vil stoppe med at træne pga. strækmærker er helt din egen sag, jeg vil personligt ikke.

okay. ved hvad den creme hedder?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share