HST-KETO diæt


AndersL
 Share

Recommended Posts

Jeg overgiver mig fuldstændig til de mægtige bodybuild/fitness kræfter, jeg vender "The Dark Side" ryggen 100%! Fedtet skal væk!!! HELT VÆK!

Denne diæt er udvalgt til at føre mig til målet!

Den følger min nuværende HST træning, således at jeg har et ok energi-indtag på træningsdage og et nær minimal energi-indtag på ikke træningsdage.

Ikke træningsdagene går i retning af en KETO-diæt, kulhydrater kommer kun fra salat, og den smule der er i kød, æg etc.

Noget feedback på dette her ville være rart. :wave:

post-11-1028276012.gif

Link to comment
Share on other sites

Det er ret tvivlsomt om du nogensinde når en tilstand af ketose, når du får så mange kulhydrater 4 gange om ugen. Nu kender jeg ikke dit normale kalorieindtag, men det kunne se ud som om du reelt kun er i kalorieunderskud 3 dage om ugen.

Jeg vil tro at du hurtigt kommer til at få svært ved at restituere, da dit kalorieindtag på off dage er så lavt.

Umiddelbart tror jeg du ville få mere ud af at sprede dit kalorieindtag mere ud, så du er i et mindre drastisk kalorieunderskud i en længere periode.

Når det så er sagt, så tror jeg da nok at du skal få et vægttab ud af det, men spørgsmålet er bare hvor meget muskelmasse du også kommer til at miste.

En reefeed dag er overflødig med kun 3 dage i kalorieunderskud og hvor ligger cardio? På Off dage?

Link to comment
Share on other sites

Den ser faktisk meget fornuftig ud, er dog lidt i tvivl om dine off-dage ikke lige er lidt for lave i mængden af kulhydrater/kcal's. Hvor mange kcal indtager du nu, og cardio udelukker du helt eller....???

Men lækkert stillet op, dine ON dage ser rigtigt gode ud, efter min menig. På din reefeed dag, indtager du så de ekstra kcal i form af carbs, ikke? :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Det er ret tvivlsomt om du nogensinde når en tilstand af ketose, når du får så mange kulhydrater 4 gange om ugen.

Det er heller ikke menigen at jeg vil nå ketose, det jeg mente var bare at de dage var inspireret af idéen om kun at indtage de kulhydrater du simpelthen ikke kan undgå.

Nu kender jeg ikke dit normale kalorieindtag, men det kunne se ud som om du reelt kun er i kalorieunderskud 3 dage om ugen.
Det så sandt som det er sagt, tilgengæld er underskuddet på "off" dagene betragteligt, uge gennemsnittet ligger omkring 200 kcal over min BMR (2256 kcal).
Jeg vil tro at du hurtigt kommer til at få svært ved at restituere, da dit kalorieindtag på off dage er så lavt.

Såvidt jeg ved er man mest katabolsk morgenen efter man har trænet, derfor starter jeg med en whey-shake lige efter jeg vågner, og følger op med hele æg efter jeg har badet. Resten af dagen laver jeg faktisk INTET udover at sidde på min flade og arbejder (restituere)! :)

En reefeed dag er overflødig med kun 3 dage i kalorieunderskud…
Det er heller ikke en rigtig refeed dag… :bblush: Det er simpelthen fordi min kone ikke kan holde hvis jeg kører stram diæt alle 7 dage om ugen, så denne dag er en "hyggedag" for at bevare mit ægteskab! :bblush:
…og hvor ligger cardio? På Off dage?

Cardio på "off" dagen ville indbyde til stort muskeltab. Jeg laver ingen cardio, kun vægttræning. HADER cardio… :tongue:

På din reefeed dag, indtager du så de ekstra kcal i form af carbs, ikke?

Lidt pinligt at min tendens til smarte ord gik over gevind… :bblush: Refeed dag burde hedde "hyggedag".

Link to comment
Share on other sites

Takker! Takker! Takker!

Jeg er overasketm jeg havde regnet med at blive haglet ned, det jo lige så mine kinder rødmer. :bblush:

husk at poste hvordan det går med kuren
Der er som altid min log! ;)
prøv engang Therma Power og ALA så skal du satme se!

Jeg har udstyret mig med DX, ALA får jeg nok ikke råd til i denne omgang. Det er måneden efter min feriemåned… :( NADA DINEROS!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share