Dansk Wimbledon junior mester


Arnold schwarzenegger
 Share

Recommended Posts

Lad os ikke håbe det - Kournikova er aldrig kommet længere end en kvartfinale i en Grand Slam turnering :wink: Men hun griner sikkert hele vejen til banken fra sin plads på forsiden af Vogue...

Lad os hellere håbe at Caroline er den nye Mouresmo :bigsmile:

Jeg mener, at hun har været i finalen i double, måske husker jeg forkert :smile:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Jeg mener, at hun har været i finalen i double, måske husker jeg forkert :smile:

Kournikova har vundet en Grand Slam i double, men det var sammen med Hingis. Alle vinder hvis de spiller sammen med Hingis.

Men forhåbentligt kommer Caroline længere end Kournikova indenfor tennis. Bare hun ikke bliver den nye Pless :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Kournikova har vundet en Grand Slam i double, men det var sammen med Hingis. Alle vinder hvis de spiller sammen med Hingis.

Men forhåbentligt kommer Caroline længere end Kournikova indenfor tennis. Bare hun ikke bliver den nye Pless :nonono:

Det må vi ikke håbe...men nu ser det da for en meget sjælden gangs skyld lyst ud for dansk tennis :smile:

Link to comment
Share on other sites

dog er det noget svineri at hun bliver nægtet at stille op til den efterfølgende gallamiddag hvor de andre vindere, bl.a. Mauresmo også er med. det var noget med at hendes sponsorer ville have hun skulle stille op til et arrangement i Birkerød istedet...

:nonono:

Link to comment
Share on other sites

dog er det noget svineri at hun bliver nægtet at stille op til den efterfølgende gallamiddag hvor de andre vindere, bl.a. Mauresmo også er med. det var noget med at hendes sponsorer ville have hun skulle stille op til et arrangement i Birkerød istedet...

:nonono:

Er det virkelig rigtigt? - det var da synd for hende, jeg kunne godt forestille sig at hun ville se meget frem til at møde Mouresmo, Federer og resten af slænget...

Link to comment
Share on other sites

Er det virkelig rigtigt? - det var da synd for hende, jeg kunne godt forestille sig at hun ville se meget frem til at møde Mouresmo, Federer og resten af slænget...

yep, min kilde er www.tv2.dk - under sporten (kan ikk lige finde ud af at linke)

Link to comment
Share on other sites

Ja meget flot, selvom hendes spil var lidt ujævnt.

Er dog ikke helt glad for hendes attitude.. at hun vil begynde og diskutere med både dommer og linjedommere.. lidt for tidligt at starte med det i en alder af 15 år, og det blev da også kommenteret af tv2s folk :-)

Link to comment
Share on other sites

Er dog ikke helt glad for hendes attitude.. at hun vil begynde og diskutere med både dommer og linjedommere.. lidt for tidligt at starte med det i en alder af 15 år

det var vel for at gøre lidt opmærksom på sig selv - så længe hun ikk ender som en John McEnroe som skældte ud konstant - jeg så/oplevede ham til Legends Live i KB-hallen sidste efterår - man blev jo næsten helt bange for ham :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja meget flot, selvom hendes spil var lidt ujævnt.

Er dog ikke helt glad for hendes attitude.. at hun vil begynde og diskutere med både dommer og linjedommere.. lidt for tidligt at starte med det i en alder af 15 år, og det blev da også kommenteret af tv2s folk :-)

sludder!

så du nogle af hendes kampe overhovedet udover finalen ? hvis du sammenligner carolines' samlede attitude i hendes kampe så var hun langt mere kølig, velovervejet og rolig selv i pressede situationer end hendes (ældre) modstandere. hun har netop evnen til at fastholde en rolig attitude, fx i semifinalen hvor hun var nede med matchbolde, da pressede hun sin modstander og bevarede fatningen modsat hvad kan måske kunne forvente.

at hun retter sin vrede mod dommeren i en situation hvor hun reelt er bortdømt (som det fx skete i semifinalen) er helt på sin plads.

Edited by TimeSet
Link to comment
Share on other sites

sludder!

at hun retter sin vrede mod dommeren i en situation hvor hun reelt er bortdømt (som det fx skete i semifinalen) er helt på sin plads.

Arh, det kan vist diskuteres :) Det vil stort set aldrig kunne betale sig at diskutere med en dommer, og derfor mener jeg bare hun

skal "suck it up" og vise lidt modenhed - dommerne laver jo nok ligeså mange fejl til hendes fordel i sdiste ende..

Ja det er imponerende at hun er fattet og spiller som altid, selvom hun ved det er matchbolden.. men til tider går det altså lidt galt,

og så laver hun lige hundrede dobbeltfejl i træk, selvom hun jo sagtens kan serve godt i andre situationer..

Link to comment
Share on other sites

Arh, det kan vist diskuteres :) Det vil stort set aldrig kunne betale sig at diskutere med en dommer, og derfor mener jeg bare hun

skal "suck it up" og vise lidt modenhed - dommerne laver jo nok ligeså mange fejl til hendes fordel i sdiste ende..

Ja det er imponerende at hun er fattet og spiller som altid, selvom hun ved det er matchbolden.. men til tider går det altså lidt galt,

og så laver hun lige hundrede dobbeltfejl i træk, selvom hun jo sagtens kan serve godt i andre situationer..

:blink:

Syndes det er lidt svært at komme med kritik, når hun lige har vundet Wimbledon Jr. Finalen. Derudover mod spiller der generelt var en del ældre.

En kæmpe bedrift i sig selv. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share