Teddy's Allround træning


teddy
 Share

Recommended Posts

Lige en hurtig om gang træning før jeg skal holde fødselsdag i aften, bliver 29, damn det er gammelt :laugh:

Dødløft

1x5x107,5kg

1x5x97,5kg

Military

1x5x45kg

1x5x40kg

Pullups

1+2+3

1

COC Trainer

4x7

Udemærket træning når man tænker på jeg er et år ældre end sidst jeg trænede :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Havde faktisk glædet mig til at løbe en tur i styrtende regnvejr efter en rigtig lortedag, men som stort set det eneste tidspunkt på hele dagen holdt det helt tørt på hele turen :crazy:

2 min. gang

14 min. løb

2 min. gang

13 min. løb

1 min. gang

Link to comment
Share on other sites

Dagens Styrke

Dødløft

1x5x112,5kg

1x5x102,5kg

Military

1x5x47,5kg

1x5x42,5kg

Kørte rigtigt godt :smile:

COC Trainer

4x8

Har besluttet at Pullup skal køres GTG, så starter stille ud i denne uge, men i næste uge vil jeg prøve og få lidt system på det, så jeg bedre kan følge med i den forhåbentlige fremgang

Edit regner med at gøre noget i stil med en artikel i det nye Vitalics fra DD:

http://www.dragondoor.com/pdf/vitalics.pdf

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

Jeg er pt. begyndt på min tredje omgang af Bill Starr. Måske kan vi inspirere hinanden?

Hr. K

hmm bliver nok svært da jeg ikk har trænet Starr i noget tid snart..

Men har helt bestemt planer om at vende tilbage på et tidspunkt

Link to comment
Share on other sites

Lige en hurtig om gang træning før jeg skal holde fødselsdag i aften, bliver 29, damn det er gammelt :laugh:

Gammelt.!

......du er jo kun et kid. :bigsmile:

Men et forsinket tillykke skal du da have med på vejen.

/Michael

Edited by Michael Hebnes
Link to comment
Share on other sites

Bare lige en hurtig update på min GTG i pullups.

Det bedste jeg nogensinde havde lavet var 3 ikk ret gode pulls. Har kørt GTG siden tirsdag og ville så lige teste idag hvordan det havde hjulpet, ikk at jeg havde forventet det vilde, men hold fast jeg lavede 4 i mine øjne ret pæne pullups og med overskud endda, kom meget bag på mig selv, så ville bare lige skrive det herinde :smile:

GTG ROCKS :devil:

Link to comment
Share on other sites

Bare lige en hurtig update på min GTG i pullups.

Det bedste jeg nogensinde havde lavet var 3 ikk ret gode pulls. Har kørt GTG siden tirsdag og ville så lige teste idag hvordan det havde hjulpet, ikk at jeg havde forventet det vilde, men hold fast jeg lavede 4 i mine øjne ret pæne pullups og med overskud endda, kom meget bag på mig selv, så ville bare lige skrive det herinde :smile:

GTG ROCKS :devil:

Det er da det de gør - rigtigt fedt med fremgang i denne kongeøvelse. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bare lige en hurtig update på min GTG i pullups.

Det bedste jeg nogensinde havde lavet var 3 ikk ret gode pulls. Har kørt GTG siden tirsdag og ville så lige teste idag hvordan det havde hjulpet, ikk at jeg havde forventet det vilde, men hold fast jeg lavede 4 i mine øjne ret pæne pullups og med overskud endda, kom meget bag på mig selv, så ville bare lige skrive det herinde :smile:

GTG ROCKS :devil:

STÆRKT!!!

Og hvad sagde jeg :wink:

Link to comment
Share on other sites

JULEFROKOST

SIDSTE TILMELDING/BETALING PÅ ONSDAG KL: 12.00

Kr. 120,- skal indsættes på Pilegårdens konto:

BG BANK regi. 0246 kontonr. 31 02 17 75 41 med teksten "11.11.06.MetteLehmann"

Efter kl. 12.00 går Rikke fra Pilegården og jeg listen igennem og så er der ikke flere chancer for tilmelding - whatsoever!

For mere info se HER I OFF TOPIC

Kærligste hilsner

Sally the Rednosed Reindeer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share