JM bænkpress


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Nogen som ligger inde med den nuværende tilmeldingsliste? eller den er ikke kommet ud endnu?

hvad er addressen egentlig? horsens hvor?

:innocent:

På den invitation som din klub har fået, kan du se adressen :wink: Tilmeldingslisten plejer at komme ud i god tid, så den kommer sikkert med posten en af dagene.

Forresten Mikkel, du har sikkert allerede gjort det, men jeg vil lige minde dig om, at du skal huske at sende din bænkprestrøje ind til forbundet, så de kan godkende den til JM :wink:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

skal man sende sin trøje ind? :blink: HVORFOR i helvede er der ingen der siger sådan noget? skal man altid det? også til trekamp? tror min trøje er ved at være i stykker.. :cry:

Kan de ikke checke dernede?

Ja, det skal man. Der går også historier om, at der er nogen, der har sendt deres Titan-trøjer ind til tjek, og så har fået Inzer-trøjer retur :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det skal man. Der går også historier om, at der er nogen, der har sendt deres Titan-trøjer ind til tjek, og så har fået Inzer-trøjer retur :blink:

haha, gotta be a joke! :4thumbup:

By the way, hvad addresse skal jeg indsende tøjer til så? har to, og den ene er vist ved at gå i stykker.. :unhappy:

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share