JM bænkpress


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg fik i dag at vide, at jeg skal til træningssamling d. 26 - 27. august i Aalborg :raisebrow:

Det er virkelig utroligt, at man ikke får noget at vide i ordentlig tid.

Synes simpelthen, det er for dårligt.

Så må du jo melde afbud til samling, da du skal til stævne

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik i dag at vide, at jeg skal til træningssamling d. 26 - 27. august i Aalborg :raisebrow:

Det er virkelig utroligt, at man ikke får noget at vide i ordentlig tid.

Synes simpelthen, det er for dårligt.

Jamen du skal da være så velkommen - kig hen i klubben og få en kop kaffe - evt også en historie fra den virkelige verden :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil selvfølgelig hellere til samling, så jeg kan få styr på startvægte osv.

Det ændrer jo bare ikke på, at man er meget dårligt informeret.

Du er ikke den eneste der har været ude for det problem, vi er flere bare fra vores klub, der gang på gang får informationer om træningsamlinger, stævneudtagelser m/m alt alt for sent, og så kan de ikke fatte hvis man så melder afbud, det er så ringe, jeg kan ikke se, at det kan være så svært at sende et brev så folk kan få det i god tid. man mister sku lidt respekten og sin egen motivation omkring landsholdet når det køre sådan. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke den eneste der har været ude for det problem, vi er flere bare fra vores klub, der gang på gang får informationer om træningsamlinger, stævneudtagelser m/m alt alt for sent, og så kan de ikke fatte hvis man så melder afbud, det er så ringe, jeg kan ikke se, at det kan være så svært at sende et brev så folk kan få det i god tid. man mister sku lidt respekten og sin egen motivation omkring landsholdet når det køre sådan. :nonono:

Henrik fra Frem har ikke fået besked om, at han skal til VM her d. 5 september.

Han fik det at vide af Nikolai for et stykke tid siden, men hvad nytter det, når forbundet ikke kan gøre sig den ulejlighed at sende et brev? Hvis ikke nikolai havde fortalt det, hvordan ville det så have set ud? :raisebrow:

Edited by Mølvis
Link to comment
Share on other sites

Henrik fra Frem har ikke fået besked om, at han skal til VM her d. 5 september.

Han fik det at vide af Nikolai for et stykke tid siden, men hvad nytter det, når forbundet ikke kan gøre sig den ulejlighed at sende et brev? Hvis ikke nikolai havde fortalt det, hvordan ville det så have set ud? :raisebrow:

Ja, det er under al kritik.

Edited by PHE
Link to comment
Share on other sites

Mon ikke jeres kritik af forbundet måde at kører deres samlinger vil have en større effekt, såfremt i tog det op med bestyrelsen frem for på et offenligt netforum....

Det er ikke kun samlinger, det er også udtagelserne, man får at vide i sidste øjeblik.

Jo, det burde nævnes på næste møde.

Link to comment
Share on other sites

52kg

56kg

60kg

67,5kg

75kg

Jenz

82,5kg

Cookie_sq (Vejer godt nok en 85-86 kg ligenu, men mon ikke jeg kan komme derned...)

Herkules

Luciferase

90kg

T

Salby

Strongman2006

100kg

Conscience

Mikkel Leicht

Glud

Mølvis

SuperSv

110kg

125kg

125kg+

Hej jeg sys da os jeg lige må skrive mig på. jeg træner i hsf og ser frem til mit første stævne med jer.

Link to comment
Share on other sites

for fanden Martin...du kan ikke stille op til JM i bænk, dit æg. Har lige fjernet dig

52kg

56kg

60kg

67,5kg

75kg

Jenz

82,5kg

Cookie_sq (Vejer godt nok en 85-86 kg ligenu, men mon ikke jeg kan komme derned...)

Herkules

Luciferase

90kg

T

Salby

Strongman2006

100kg

Conscience

Mikkel Leicht

Glud

Mølvis

110kg

125kg

125kg+

Hej jeg sys da os jeg lige må skrive mig på. jeg træner i hsf og ser frem til mit første stævne med jer.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

for fanden Martin...du kan ikke stille op til JM i bænk, dit æg. Har lige fjernet dig

52kg

56kg

60kg

67,5kg

75kg

Jenz

82,5kg

Cookie_sq (Vejer godt nok en 85-86 kg ligenu, men mon ikke jeg kan komme derned...)

Herkules

Luciferase

90kg

T

Strongman2006

100kg

Conscience

Mikkel Leicht

Glud

Mølvis

Salby (for mange grillaftener i sommerens løb har sat sine spor)

110kg

125kg

125kg+

Hej jeg sys da os jeg lige må skrive mig på. jeg træner i hsf og ser frem til mit første stævne med jer.

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke jeres kritik af forbundet måde at kører deres samlinger vil have en større effekt, såfremt i tog det op med bestyrelsen frem for på et offenligt netforum....

Jo, jeg skulle bare lige ud med noget i rasseri. Og forøvrigt er det op til flere gange blevet nævnt over for forbundet, af flere forskellige løftere og klubformænd.

Link to comment
Share on other sites

Et rigtigt godt stævne for AK Frem, alle mand løftede godt, og vi blev vist den bedste klub, så det er bare skønt. Jeg bommede ud, så jeg havde ikke andel i sejren. Der har nok været mange, der har gnedet sig i hænderne over at se mig chanceløs på min startvægt, men som jeg ser på det, så var det et godt stævne for mig, da jeg slap derfra uden skade, og mere kan man næsten ikke forlange. Jeg burde nok have blevet hjemme, men jeg meldte mig rask i dag, og troede at influenzaen havde forladt min krop, men jeg blev klogere under opvarmningen, og på det tidspunkt kunne jeg desværre ikke ændre startvægt. Jeg blev nødt til at gå ind på 200 velvidende, at jeg ville være chanceløs. Jeg er ikke skuffet.. Jeg kunne ikke have gjort noget anderledes. Der var intet i mig i dag, og en løsere trøje og en 30 kg lavere startvægt havde intet ændret. Jeg vil nu melde mig til JM 3-kamp og bevise over for mig selv, at jeg er i god form. :smile:

Tak for i dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Et rigtigt godt stævne for AK Frem, alle mand løftede godt, og vi blev vist den bedste klub, så det er bare skønt. Jeg bommede ud, så jeg havde ikke andel i sejren. Der har nok været mange, der har gnedet sig i hænderne over at se mig chanceløs på min startvægt, men som jeg ser på det, så var det et godt stævne for mig, da jeg slap derfra uden skade, og mere kan man næsten ikke forlange. Jeg burde nok have blevet hjemme, men jeg meldte mig rask i dag, og troede at influenzaen havde forladt min krop, men jeg blev klogere under opvarmningen, og på det tidspunkt kunne jeg desværre ikke ændre startvægt. Jeg blev nødt til at gå ind på 200 velvidende, at jeg ville være chanceløs. Jeg er ikke skuffet.. Jeg kunne ikke have gjort noget anderledes. Der var intet i mig i dag, og en løsere trøje og en 30 kg lavere startvægt havde intet ændret. Jeg vil nu melde mig til JM 3-kamp og bevise over for mig selv, at jeg er i god form. :smile:

Tak for i dag :4thumbup:

For helvede Faber. Jeg troede ellers efter at have set dig til Nordfyn, at du var begyndt at vælge fornuftige startvægte :blink: Stævne PR efter en gang influenza er ikke en fornuftig startvægt.

Kom igen Valhalla-vægten på 200 er lige om hjørnet :superman:

Link to comment
Share on other sites

For helvede Faber. Jeg troede ellers efter at have set dig til Nordfyn, at du var begyndt at vælge fornuftige startvægte :blink: Stævne PR efter en gang influenza er ikke en fornuftig startvægt.

Kom igen Valhalla-vægten på 200 er lige om hjørnet :superman:

Jeg havde været syg en uge, men følte mig faktisk ret godt tilpas, da jeg kom til stævnet. Jeg havde én trøje, som kunne godkendes og 200 kg var hvad jeg kunne få ned i trøjen. Så valget stod mellem at løfte RAW og starte på 140 eller løfte med trøje og starte på 200, og jeg var nok lidt for stolt til at ligge og kæmpe med 140 rå :laugh: Jeg ska nok komme igen, men jeg trænger til en pause fra de trøjer. Jeg regner med at stille op til JM 3-kamp uden udstyr, men det kommer vist også af sig selv.

Takker, nu må vi se, jeg skal ikke have trøje på før til ER Open :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share