ondt i ryg og knæ


korsager
 Share

Recommended Posts

kære molboere

håber nogle af jer vil dele jeres erfaring med mig...

jeg har i snart to år døjet med både knæ og ryg smerter + diverse andre små skavanker,,, men ryg og knæ overgår resten....

nogen som har prøvet at gå med ryg og/eller knæ smerter i flere år også er kommet af med det???

det påvirker desværre mit humør ret meget, at jeg feks ikke kan sige ja nogen som helst form for aktivitet med venner eller familie... alt er simpelthen skadeligt for mig.....

dog prøver jeg ofte at give mig i kast med forskellige sport aktiviteter... men der opstår hurtigt nye problemer med kroppen..... som feks nu hvor jeg har været ude at svømme et par gange på det seneste,,, hvor jeg i dag måtte stoppe min svømning efter 1200 meter, fordi min f''''***king ankel begyndte at brokke sig... hvad fanden sker der??

jeg spiser fiskepiller og jeg tager også andre piller som burde "smøre" ledende... har også været til fysio og kiropraktor,, men synes ikke rigtig det kunne bruges til noget.......................................

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share