beholdning af muskler og samlet vægt...


henke
 Share

Recommended Posts

Hejsa, eftersom jeg er kommet op på de 115 kg kropsvægt er jeg begyndt at spekulere på om man kan blive ved med at bygge muskler på, kan der være en grænse i forhold til ens vægt eller??, skal siges at jeg ik er rippet for fedt...tager heller ej forbudte stoffer!!, træner og spiser "blot" efter nøje beregning..

Håber på svar... :smile:

Henke

Edited by henke
Link to comment
Share on other sites

Hejsa, eftersom jeg er kommet op på de 115 kg kropsvægt er jeg begyndt at spekulere på om man kan blive ved med at bygge muskler på, kan der være en grænse i forhold til ens vægt eller??, skal siges at jeg ik er rippet for fedt...tager heller ej forbudte stoffer!!, træner og spiser "blot" efter nøje beregning..

Håber på svar... :smile:

Henke

Jeg er ikke helt sikker på om der en en grænse (men det er der nok, enten fysisk eller psykisk). Men jeg tror godt du kan bygge mere på, jeg ved jo ikke hvor høj du men alligevel. Du skal jo også tænke på det bliver sværere og sværere med tiden at blive stærkere (i hvertfald uden brug af steorider og sådan).

Edited by Triple T
Link to comment
Share on other sites

Nu bodybuilder jeg, men derfor har styrke fremgang jo også noget at sige, indtil videre syntes jeg det går fint...

lidt infp om mig..

25 år

1.80 høj

115 kg

fedt pct. ingen anelse nok lidt høj..er ik ripped, har kun bygget op aldrig cutted!!

trænet i godt og vel 5 år..

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra der er en eller anden genetisk grænse for muskelvækst når man ikke bruger 'hjælpemidler'. Men hvor den ligger tror jeg er svært at sige.

Men 115 kg på 180 cm er pænt meget..

Jeg er selv på samme højde og har maksimalt vejet 91 kg.

Men du kunne jo prøve at cutte ned og se hvad der gemmer sig..? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Som regel har man mere fedt end man lige regner med. Som Anders så fint er inde på kan du cutte og se hvad der gemmer sig. Med en kropsvægt på 115 kg, burde der gemme sig en god portion muskler alt efter hvor længe du har trænet.

Husk dog på at ting tager tid. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen og tak for svarene....

ved selvfølgelig godt jeg kunne cutte og at jeg har en del fedt, spørgsmålet gik egentlig på om jeg kan fortsætte med at tage muskelmasse på hvis jeg ik cutter mig ? men det der også blevet svaret lidt på :-)

Og jo ting tager tid, I know ;-)

Edited by henke
Link to comment
Share on other sites

Du kan prøve at få målt din fedtprocent med en Tanita Bodycomposizioner ellert sådan noget. De har dem på nogle centre og hos nogle fysioterapeuter. De kan foretage en måling mod betaling. Den måler både din fedtprocent og viser, hvor meget muskelmasse i kg du har.

Du kan så regne ud hvor meget, du skal cutte for at få en fedtprocent på fx. 10 eller derunder, hvor du vil se helt cuttet ud. Når du så når derned kan du bulke up igen. I princippet burde du kunne blive ved sådan.

Hvis du bliver ved med at bulke uden at cutte, vil du vel tillægge mere og mere fedt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share