strækmærker rygning?


Micbig
 Share

Recommended Posts

Har jeg har trænet i godt og vel 2år.. og har faktisk røget i alle de år jeg har trænet.. har røget i godt 4-5år... og er da vokset.. men ikke noget sådan vildt syntes jeg selv.. men har fået nogle meget grimme strækmærker oppe ved bryst og så på begge biceps.. og smøre mig hver dag med fugtigheds creame.. og intet hjælper det bliver bare værre og værrere.. ville høre om det evt kunne være pga rygning?!? for spiser og lever selv meget sundt syntes jeg borset lige fra rygningen.. og har set på pakkerne der står af det ædler huden!??! men nogen herinde der ved om det kan have noget med rygning af gøre?!?

Link to comment
Share on other sites

Har jeg har trænet i godt og vel 2år.. og har faktisk røget i alle de år jeg har trænet.. har røget i godt 4-5år... og er da vokset.. men ikke noget sådan vildt syntes jeg selv.. men har fået nogle meget grimme strækmærker oppe ved bryst og så på begge biceps.. og smøre mig hver dag med fugtigheds creame.. og intet hjælper det bliver bare værre og værrere.. ville høre om det evt kunne være pga rygning?!? for spiser og lever selv meget sundt syntes jeg borset lige fra rygningen.. og har set på pakkerne der står af det ædler huden!??! men nogen herinde der ved om det kan have noget med rygning af gøre?!?

Nej, der er næppe nogen sammenhæng..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Aloha.

Jeg har bla. nogle strækmærker på min ryg. Efter jeg er stoppet med at ryge, er de blevet en del mindre synlige :smile:. Jeg kan ikke underbygge det med noget teoretisk.

K

Link to comment
Share on other sites

okay for mine er rigtig fremtrædende de er helt mørkerøde.. virkelig grimme.. :S og slet ik derfor jeg startede med af træne og komme i form.. inden da havde jeg ikke et eneste strækmærke :nonono:

Ja det har vi efterhånden fundet ud af via dine ialt 5 tråde om strækmærker :smile:

Kunne vi ikke få et billede af "de værste strækmærker i historier" så vi kan se om det er noget ud over det sædvanlige?

Link to comment
Share on other sites

hvad ved du om hvornår jeg ryger? jeg ryger da ik når jeg træner så tager man da ik sin sport serlig seriøst.. du er da lidt dum af høre på! og det er da sikkert dig der lever som en bums med din nekotin gadiner eller hvad fuck det nu øvler om

Link to comment
Share on other sites

Jamen J.B jeg skal skam nok tage nogle billeder af dem.. og smække ind hvis du ikke tror på mig.. men noget undre mig.. du ved jeg har postet om strækmærker før.. og du kan lige i hovdet hvor mange jeg har postet .. vidste jeg så ikke engang selv sååeh det godt du lige siger det.. det må jo være spændene siden du læser alle sammen..? eller har du bare et kedeligt liv?!? en af delene må det da være

Link to comment
Share on other sites

Jamen J.B jeg skal skam nok tage nogle billeder af dem.. og smække ind hvis du ikke tror på mig.. men noget undre mig.. du ved jeg har postet om strækmærker før.. og du kan lige i hovdet hvor mange jeg har postet .. vidste jeg så ikke engang selv sååeh det godt du lige siger det.. det må jo være spændene siden du læser alle sammen..? eller har du bare et kedeligt liv?!? en af delene må det da være

Dit manglende kenskab til forummets funktioner morer mig :laugh:

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share