Tantor's log


Tantor
 Share

Recommended Posts

Torsdag 31-5-07

Spin1 i center v/en selv

1 time

Max...189

Avg...158

Kcal..1082

Super time, næsten fuld hold. :superman:

Fredag 1-6-07

Fyraftens spin i center v/H

45 min

Max...168

Avg...138

Kcal..625

Restitution kørsel. :nonono:

Søndag 3-6-07

Tema spin i center v/L

1time og et kvarter.

max...177

Avg...143

Kcal...1063

Rock er altid godt. :smilerock:

Mandag 4-6-07

Min datters fødselsdag..................................................

Tirsdag 5-6-07

Spin1 i center v /en selv

1 time

Max...182

AVg...153

Kcal..1059 :4thumbup:

Dejlig time, kørte en del intervaller og en pyramide. :superman:

:hehe: / T

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag 6-6-07

Spin1 i center v/L

1 time

Max...171

Avg...135

Kcal..840

Ikke nogen særlig imponererne tal, men det var en rigtig go' gang dejlig hård udmarvene spinning :superman: :4thumbup:

Jeg har smug kigget programmet i mit nye center, det ser ud til at jeg beholder mine timer Tirsdag og Torsdag, det er sq super. :4thumbup: det bliver lidt spændene og se det færdig.

:hehe:/T

Link to comment
Share on other sites

Ja ja ja super time idag, ca 20 var mødt oppå trods af det gode vejr. De ville simpelhen bare gi' den gazzz fra start af. de blev sq ved og ville rigtig presses til sidst, det var feeeeeee, det er næsten løn i sig selv. :superman:

Torsdag 7-6-07

Spin1 (blev næsten en spin 2, der var ingen nye med) i center v/en selv

Max...181

Avg...149

Kcal..995

Super super time, er meget imponeret af de spinnere. Jeg :wub: de timer. :superman:

Måske træningsfri Fredag.(der ligger en fyraftensspin og lurre i det skjuldte :innocent: )

Lørdag en MTB tur i skoven

Søndag tema spin ved mig selv.

God.........nat til boardet.

:hehe: / T

Link to comment
Share on other sites

Fredag 8-6-07

Fyraftensspin i center v/H

Max...176

Avg...140

Kcal..714

Ikke imponerne. :nonono: restitution kalder vi :innocent:

Søndag 10-6-07

Temaspin i center v /en selv.

75min

Max...181

Avg...152

Kcal..1167

God time, selv om vi ikke var ret mange. ( sol, 30 grader og dagen efter lokal teltparty med Bumses venner. :nonono: )

:hehe: / T

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hele uge 24 på sjælland da min mor er alvorlig syg. :unhappy:

Meeeen i denne uge er vi inde i kampen igen. :crazy_pilot:

Mandag 18-06-07

Spin 1 v/ H

Max...184

Avg...159

Kcal..1027

For hullen 1 uge uden en skid motion, det blev straffet. :bottom:

Tirsdag 19-06-07

Spin1 v/ en selv

Max...189

Avg...158

Kcal..1176

Feeed time, dejlig at være tilbage, man får helt apstinenser når man ikke har :bottom: en hel uge. :4jumpy:

Onsdag 20-06-07

Spin1 v/en selv (afløser for L )

Max...159

Avg...185

Kcal..770

Ok, men lidt mat stemning.

Torsdag 21-06-07

Spin1 v/en selv

Max...185

Avg...146

Kcal..1174

Super time, de fyrede den max af idag, det er jo forrygende at køre sådan timer. :superman::smilerock:

:crybaby::crybaby: Så på tirsdag har jeg min sidste spinningtime i det gamle center-----1 juli starter vi i et ny center (og uden BOBYBIKE )

Får de samme timer som nu, men flytter i nye lokaler. :4thumbup: :4thumbup:

God---------nat til til jer der er forbi.

:hehe: / Tantor

Link to comment
Share on other sites

Trist at høre om din mor - - - ret hårdt, når det er sine nærmest

Ser fortsat god ud med træningen :4thumbup:

Rigtig god weekend

Ja det er noget rigtig lort, kræft i leveren og begyndt at brede sig til hoften/knoglerne, meget smertefuld og får meget morfin :unhappy:

Lidt spinning er det blevet til. Idag den sidste med min favorit instruktør Kim, flytter desværre ikke med til det nye center :devil::devil: Imorgen skal jeg selv ha' den sidste time, for torsdagstimen har jeg lovet væk til centerlederen som syntes at hun ville køre den allersidste spinningtime.

Sørgeligt, sørgeligt at vores reggae dronning nr 1. Natasja er død. :4goodbye::crybaby:

Trænning idag.

Mandag 25-06-07

1 Time

Spin 1-2 i center v/Kim

max...188

Avg...154

Kcal..986

Feeeed interval time

:hehe: / tantor

Link to comment
Share on other sites

Så er den sidste time kørt............super god stemning...........masser af hårde intervaler..........næsten fuld hold :superman: :4thumbup:

Har fået en masse støtte og en fantastisk opbakning fra center og kunder, tak for det og håber at i flytter med i det nye center. :biggrin:

Har en time i morgen v/ L og en time torsdag V/ H og så er det slut. Tirsdag starter jeg med første spinning time i Sport og Fitness i Bjerringbro, det blver sq lidt spændende. :4thumbup: (Men stadig uden Bodybike's) :nonono:

Tirsdag 26-06-07

1 time

Spin1 v/en selv

Max...186

Avg...154

Kcal..989

Næsten fuld hold, og det bedste, ved hånds-oprækning, de fleste af de faste på mine hold fortsætter i det nye center, det er bare kanon :superman:

God.....aften til jer der er forbi.

:hehe:/Tantor

Link to comment
Share on other sites

Onsdag var spin aflyst pga. for lidt på.

Torsdag 28-06-07

1 Time

Spin1 sidste i det gamle center v/H

Max...179

Avg...144

Kcal..954

Super time, lidt vemodigt, har kørt spinning der i 5 år, næsten et år som instruktør, men nu er det slut.

:hehe:/Tantor

Link to comment
Share on other sites

hva så er du tilfreds med det nye Sport og Fitness?

Ved det ikke endnu, skal køre min første instruktør time i morgen, men jeg syntes det ser fornuftig ud, lige men lidt justeringer, i det store hele top dollar. Kørte en time med L idag og der var da lidt med lyden og mic.

Mandag 2-7-07

1 Time

spin1 i sport og fitness v/L

Max...185

Avg...135

Kcal..1339

Ok time, der var lidt begynder vanskeligheder med lyd og mic.

:hehe: / T

Link to comment
Share on other sites

Spændende at starte i et nyt center. Det skal nu nok gå det hele. Bliver interessant at høre, hvordan det kører for dig... Rigtig god træning.

Jules :smile:

Det var så den første time, er ikke overvældet, det er en fed sal men der mangler podie , ordentlig sted til mixer og cd-player, lyden mangler lidt fas bas og så den f...... mic den er selvfølgelig for lille til mit store g... hoved, og ja jeg er nok lidt besværlig, men jeg har det sq svært med dårlig lidt forvrænget lyd. Men selvfølgelig er der meget positivt i det nye og der bliver rettet på de ting som jeg nævnte før. :smile:

Forøvrig er der nogen bud på en fornuftig spinner-mikrofon, så jeg måske kan præge dem der sidder på pengekassen til mikrofonudstyr :bigsmile:

Tirsdag 3-7-07

Spin1 i sport og fitness v/en selv

1 Time

Max...186

Avg...158

Kcal..1046

Dejlige skønne spinnere var der på min første time, fed opbakning, næsten fuld hold, flere positive tilkendegivelser, det varmer sq det gamle smede hjerte, jeg var ikke selv helt tilfreds, for meget bøvl med mic og lyd, jeg hader når det ikke virker :devil::devil:

Alle de sure og trælse ting som kan gå galt/på tværs betyder mindre, i forhold til hvor fedt det er at spinne, mærke flow, mærke at man kæmper sammen op ad bjerge og til sidst spurt, afrulning, så færdig men på den fede og berusende måde. :wub::alright::biggrin::yahoo:

:hehe: /Tantor

Edited by Tantor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt træning updates..................:[/b] :4whistling:

Onsdag 4-7-07

Spin1 v/R

Max...172

Avg...135

Kcal..897

Torsdag 5-7-07

Spin1 v/en selv

Max...175

Avg...140

Kcal..1076

Ikke noget særlig at nævne, der var bøvl med mic, ellers en helt ny "fitness mic" tror jeg at den hedder, 5 kilo tror jeg de har givet :wacko:

Søndag 8-7-07

Spin1 v/en selv (åben hus i det nye center)

Max...186

Avg...155

Kcal..1093

Det gik super godt, der var ikke så mange på, men dem der var, var mine trofaste "hard core spinnere"og de gav den gazzz.( håber ikke der var for mange nye forbi og se til "åben hus" for så ville de sikkert ha' løbet skrigende væk :bigsmile: sådan som jeg råbte af dem)

Mandag 9-7-07

Spin1 v/L

Max...177

Avg...142

Kcal..871

Jeg kørte mig ikke helt ud, men en god time

Tirsdag 10-7-07

Spin1 v/ en selv

Max...184

Avg...141

Kcal..1055

Lorte time, der var ingen ting der fungeret, ventilationen gik fuldstændig amok så folk sad og frøs :mad: mikrofonen virkede kun første halvdel af timen :hmmm: og så var der en der gik uden at sige noget, EN RIGTIG LORTE TIME :4ranting:

Onsdag 11-7-07

Spin1 v/L

Max...180

Avg...146

Kcal..970

Torsdag 12-7-07

Spin1 v/en selv

Max...186

Avg...160

Kcal..1166

Kanon time, sidste time inden ferie, de gav den bare gazzzz..........fedt. :devil::devil::bowdown:

Fra mandag 14 dages ferie, først Samsø festival og så en uges pleje i campingvogn med masser af MTB i de Samsø'ske bakker.

God..........nat til jer der er forbi

:hehe: / Tantor

Edited by Tantor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skulle egentlig være på Samsø og ræse på MTB, men sådan skulle det ikke være, kom heller ikke til festival. Er på Sjælland ved mine forælder, da min mor stadig er alvorlig syg. :unhappy:

Men jeg har sq været til spinning i Haslevs lokale fitness sted, de har faktisk dette Activo puls system (tror nok det hedder)

Skal være her i 14 dage så der skal jeg nok få brugt et par timer eller tre. Havde faktisk tænkt at jeg skulle ha' været en tur til CBH og kørt et par timer, men nu må vi se. :wink:

Mandag 23-7-07

Spin 1 v/J LK-fitness i Haslev

1 time

Max...196

avg...172

Kcal..1358

En knald hamrene go' time, gav max. gazzzzz, det var nok fordi jeg var ved at få abstinenser (over en uge uden spinning :nonono: ) faktisk meget godt at køre med det der puls værkeri ( som jeg ikke er sikker på hvad hed) Er på banen igen i dag. :bigsmile:

Hvor f..... er min, på hovedet smiley. :blush:

Tantor

Edited by Tantor
Link to comment
Share on other sites

Sorgens dag, onsdag 25-7-07 sov min mor stille ind efter 2½ måned svær sygdom.

Lidt træning er det blevet til.

Tirsdag 24-7-07

Spin2 v/m i Haslev

1 time

Max...184

Avg...150

Kcal..1028

Onsdag 25-7-07

Spin1 v/k i Haslev

1 time

max...187

Avg...152

Kcal..1016

Torsdag 26-7-07

Spin1 v/b i Haslev

1 time

Max...199

Avg...147

Kcal..1050

Dejlig med trænning selv om man er på "ferie" skal være i haslev en uge mere.

/ T

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det gør mig ondt at høre. Mange tanker til dig

Tak for tanker, Majse......

Er tilbage i det jyske, starter på job i morgen, starter med mine timer på tirsdag, så køre vi der ud af igen, nu skal der lægges noget styrketræning ind og jeg skal for 27 gang ha' rettet kosten til igen (har vist taget lidt på i ferien)

Lidt Trænning

Mandag 30-7-07

1 time spin v/J i Haslev

Max...189

Avg...161

Kcal..1042

Tirsdag 31-7-07

1 time spin v/K i Haslev

Max...183

Avg...159

Kcal..1164

Det har været et trist ferie, glæder mig til at komme igang igen med spinningen, måske kommer der også svømning på programmet, da vi har fået fri adgang til svømmehal med det nye center, har svømmet meget før i tiden.

God søndag aften til jer der er forbi.

:wink: ------ T

Edited by Tantor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uha uha da da da det er længe siden update................................. :blink:

Men der er kørt mange spinning timer siden sidst.................ca. 6 om ugen.......................

Har manglet og mangler stadig den helt rigtige gnist, måske pga. af alle de ting der følger med når en af sine aller nærmeste dør.

Begyndte i sidste uge at køre mine egne timer igen..............fedt fedt at være tilbage i føre cyklen igen og folk er lige frem glade for man er kommet tilbage fra ferie...............Selv om jeg får skyld for at være slavepisker :devil::devil::wub: .......................2 timer tirsdag og 1 time torsdag, de sidder lige i skabet, samme timer som sidste år i det gamle center.

Lidt loggen puls er det da blevet til, men urets hukomelse har været fuld længe :nonono:

Onsdag 6-8-07

Spin1--1time v/?

Max...181

Avg...154

Kcal..1122

kan ikke huske om den var god eller dårlig...................

Det var den eneste der var ny. Men i uge 33 indtil nu har vi haft 6 timer.

Er der iøvrigt nogen der ved hvordan man stiller et polar 725 om til at vise % istedet for bare puls. ..........jeg har selvfølglig været ved trykke på nogen af knapperne.

Slut for denne gang tak for kigget.

:wink: ..........tantor

Edited by Tantor
Link to comment
Share on other sites

Av av mine bag lår, har været ude at spille badminton med firmaet og har faktisk meldt mig til de næste.........jeg ved ikke hvor mange måneder....av av.

Jeg håber det bliver bedre med de der bag lår.......... :unhappy:

Havde 2 spinning timer i torsdag.

spin 1 + spin 2

ingen data

ur memo fuld.

Og så i dag skulle jeg have en spin 1 + spin 2, heldigvis var spin 2 aflyst pga. for lidt fremmøde.

Av av mine ben, det er ikke sjov at være instr. når der er DOMS i benene :crazy: ....... men det gik bedre efter opvarmning :blush:

Ingen data.

Onsdag............spin 2

Torsdag...........spin 1 + spin 2

Fredag.............måske fri

lørdag..............Samsø

Søndag............Samsø

:wink: ,,,,,T

Link to comment
Share on other sites

Er der iøvrigt nogen der ved hvordan man stiller et polar 725 om til at vise % istedet for bare puls. ..........jeg har selvfølglig været ved trykke på nogen af knapperne.

Slut for denne gang tak for kigget.

:wink: ..........tantor

Hej Tantor

Jeg har et Polar 625x pulsur. På det skal man, når uret er i exercise-mode - dvs. opsamler pulsdata - trykke på nederste højre knap på uret for at skifte mellem aktuel puls og puls%. Måske det er det samme på dit ur? :unsure:

Jeg går ud fra, at du har indtastet maxpuls i uret, hvis det tidligere har virket :smile:

Ellers imponerende mængde træning du får fyret af. Håber du bliver tilfreds med det nye center :bigsmile:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Hej Tantor

Jeg har et Polar 625x pulsur. På det skal man, når uret er i exercise-mode - dvs. opsamler pulsdata - trykke på nederste højre knap på uret for at skifte mellem aktuel puls og puls%. Måske det er det samme på dit ur? :unsure:

Jeg går ud fra, at du har indtastet maxpuls i uret, hvis det tidligere har virket :smile:

Ellers imponerende mængde træning du får fyret af. Håber du bliver tilfreds med det nye center :bigsmile:

- Marianne.

JA mit ur har haft samme funktion, men jeg har fået trykket på nogle knapper så funktionen er væk.............. :unhappy: og instruktionsmanualen er væk. :nonono:

Lidt træning er det også blevet til, men har stadig ondt i baglårene......... :nonono:

Onsdag 22-8-07

1time spin 2 v/K

Max...163

Avg...133

Kcal..745

Der var meget hård musik (metal og hård rock), svært at høre takten og stående i meget højt tempo er heller ikke mig.

torsdag 23-8-07

2 Timers spin spin1 v/en selv....spin2 v/k

2½ spin

Max...185

Avg...144

Kcal..1887

Min egen time var halvt fyldt op, men de gav den gazz og det er inspirrerene, spin2 var jeg fuldstændig smadert og der blev igen kørt stående i højt tempo :crazy: det var ikke godt til mine badminton brugte baglår :w00t:

:wink:........jens

Edited by Tantor
Link to comment
Share on other sites

Søndag 26-8-07

Selvfølgelig blev der tid til lidt spinning.

75 min spin2 v/L

Max...175

Avg...145

Kcal..965

Det var f..... hårdt til mine ben, stadig eftervirkninger efter badminton i mandags :dry: men ellers en god time, der var ikke nogle af de lange, meget hurtige stående intervaler som vi plejer at køre med L. :wink:

Uha snart mandag, ikke fordi vi skal på job, men skal til badminton bag efter arb, og hvis jeg skal ha' lige så ondt i benene i næste uge er det ikke godt :nonono: ........og der er jo allerede flere af dem jeg vandt over i mandags som har meld de vil have revance............UHA det bliver ikke godt........og AV AV min r.. og baglår igen :crazy:

:wink: ..........T

Link to comment
Share on other sites

Mandag 27-8-07

1½ times batminton ( 3 dobbel kampe) uha det var sgu hårdt, konditionen er der, men mine ben.....uha...uha...men man kan bare konstatere at man bruger andre muskler/eller hvad nu det hedder :blush: end man gør ved spinning. :bigsmile:

Senere.......

1 time spin 2 v/L

Max...178

Avg...152

Kcal..772

Det var en rigtig dejlig hård time, fed musik, andet er der ikke at sige, færdig bom :superman:

Tirsdag 28-8-07

1 time spin 1 v/en selv

Max...182

Avg...147

Kcal..917

Ok time.

Dagens program

1o min opv.

1 blok

1min sid

2min stå 2xb

30sek angreb

30sek sid (løsne lidt)dobbel tempo

Det hele x 3

ca. 1min pause

2 blok

4min bjerg 3xb

8min lille bakke sid 3xb---6xstå 15sek mellemt.

ca. 1min pause

3 blok

1min sid, enkeltt.

1min stå +b, enkeltt.

1min sid +b, enkeltt.

10sek stå, op tempo

10sek sid, op tempo

20sek stå, op tempo

20sek sid, op tempo

30sek stå, op tempo

30sek sid, spurt til sidst

Det hele x 3

Uha de blev da røde i hovederne :devil:

:wink: .........T

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share