Udstyr til salg, godt til folk med 1-2 års erfaring


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Jeg har lidt udstyr som jeg gerne vil have solgt:

Jeg er i besiddelse af en bænk som kan indstilles i både sædet og ryggen. Det er en meget solid bænk, med et god hård pude. Bænken er i sortmalet stål med gult læder.

Ydermere har jeg en olympisk stang + 80 kg i diverse skiver til stangen. Jeg ved godt at det er alt for få kg til mange øvelser, men jeg kan godt hjælpe en evt køber med at henvise til en forhandler så der komme flere kg på.

Et bænkpres stativ kan jeg også klare, det har gafler som er lange nok til at du kan bruge det til squat og det kan indstilles i længden mellem gaflerne (det er meget praktisk og fylder ikke meget når det er pakket sammen). Stativet er også i sortmalet metal så det matcher bænken :)

Desuden følger der 2 håndvægte med. De har spinlock og der er skiver nok til at de hver kan komme op på 35 kg, eller 50 på en enkelt vægt.

Jeg er nødt til at sælge grundet at jeg snart flytter og ikke længere har plads til udstyret. Det er i meget god stand. Jeg vil mene at det kræver man har min 6 kvm plads. Hvis man er interresseret kan man sende mig en mail, så finder vi ud af en pris.

[email protected]

Venlig Hilsen

Michael

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er en ganske almindelig barbell med Olympiske standard mål. Jeg ved ikke lige hvad mærke det er. men det er selvfølgelig ikke en Eleiko, for de er lidt for dyre.

Mht skiver, der er nogle Weider Støbejerns skiver, og nogle ukurante skiver, dog ikke hjemmelavet, de er skam udemærkede. Og en 5 kg ukurant skive vejer altså de samme 5 kg som en tilsvarende Eleiko. Der er desværre kun 80 kg i skiver, og det er i 2,5 til 15 kg skiver.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, Michael!

Jeg er faktisk i en situation hvor jeg har meget svært ved at kunne tilpasse min træning ind i en alt for travl hverdag! :( Derfor kunne det måske havde min interesse... hvilket prisniveau er vi i?? Jeg har ingen anelse om hva prisen på træningsudstyr er! (måske ikke det smarteste at skrive i denne tråd!! :)

MVH, DBM

P.s hvor i landet befinder det sig?

Link to comment
Share on other sites

Jamen sådan noget udstyr koster 40000 fra ny men du kan få de for 10000. Nej spøg til side.

Proffesionelt udstyr er dog meget dyrt, en indstellelig bænk koster gerne 2000, og en stang kan koste op til 5000, men så snakker vi også mærkevarer.

Jeg har givet 1500 for min stang, og ville gerne have 800 for den. Den er ikke særlig slidt.

Bænken har ligeledes kostet 1500 og her kan jeg også nøjes med 800. Det er en MEGET stærk bænk.

Skiver er meget dyre, men hvis du er interesseret kan får du dem billigt.

Stativet koster 1300 fra ny.

Og så er der håndvægte og skiver som løber op i ca 2000.

Du kan få det hele til 3000. Det er ca halv pris af hvad det koster. Og det er altså i god stand. Hvis du har plads smider jeg en dipstation med for 500 kroner. Du ved sådan en fætter hvor man også kan lave benløft til mave osv. Men det er et stort skrummel så alt i alt vil det kræve 9 - 10 kvadratmeter, for alt udstyret.

Hvis du ikke har råd, ja så må du jo købe en bænk fra kuponnyhederne, men tro mig, så træner du 3 måneder og så er du træt af det.

Nu ved jeg godt at der findes nye billige bænke her på nettet som sælges af forskellige importører. Men det ER noget værre pis som regel. Og det tror jeg at alle som ved hvad det handler om vil give mig ret i.

Link to comment
Share on other sites

MichaelE

Jeg flytter snart fra lejlighed til rækkehus og jeg får lidt mere plads til at boltre mig...hehehe.

Kan du ikke undersøge hvad det koster at sende med PostDk til storkbh...hvis du altså stadig har det til salg??

Jeg er bare lidt nysgerrig...så jeg er ikke 100% en køber..men måske!?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det lyder som et fornuftigt sortiment af udstyr....... Men jeg synes dog prisen er lige i over kanten da jeg er en fattig studerende, hvad siger du til en pris omkring de 2000 uden dipstativ??????? Jeg bor i nordjylland så det ville ikke være det helt store problem med at fragte det herop.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share