Styrkeløft licens.


Guest
 Share

Recommended Posts

Jeg har været inde på IPF's webside samt søgt på Motion Online, men jeg kan ikke rigtig finde noget omkring hvor man kan købe licens og hvor meget det koster. En der kan svare mig på dette spørgsmål?

Ydermere kunne jeg godt tænke mig at vide om man skal være tilknyttet en "godkendt" styrkeløfter klub, for at kunne stille op til stævner m.m.

På forhånd tak

David :superman:

Link to comment
Share on other sites

IK 99 er ikke medlem af DSF.

Men sådan jeg har opfanget det, er der da rigtig mange stykeløftere der træner i IK99, ikke?

I så fald, er de personer også medlem af en anden klub, hvor de kan få deres licens igennem?

Link to comment
Share on other sites

Okay - jeg takker mange gange for jeres svar. :smile:

I kunne vel ikke lige til sidst fortælle mig hvilken klub - tilknyttet til DSF - det er billigst i kontigent?

Du skal nok ikke regne med at du bare kan melde dig ind og få en licens. De fleste klubber vil kun have folk på deres licensliste som træner der jævnligt.

Link to comment
Share on other sites

Okay - så man repræsenterer altså ikke bare sig selv i styrkeløft, men i høj grad også sin klub, som i alle andre sportsgrene?

Jeg havde ellers tænkt mig hovedsageligt at træne i min egen klub, og så bare have min licens gennem en anden DSF tilknyttet klub, men det kan jeg jo godt høre at det ikke vil komme til at fungere :smile:

Jeg er ikke så god til dansk geografi, så kunne du ikke lige nævne den tætteste styrkeløfter klub på Helsingør, Thorhauge?

Hvad kræver det egentligt af ressourcer for en klub, for at blive medlem af DSF?

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakkede med centerets ejer ude ved os, og fik vores klub tilmeldt som en styrkeklub så jeg kunne få licens.. Det er måske vejen frem, skriv til dem på styrke.dk og snak med ejeren af centeret.. Det kræver en del arrangement fra flere personer..

Okay - Det er heldigvis en forening jeg træner i og samtidig er bestyrelsen ret flinke til at snakke med. Man får næsten alt man peger på af udstyr, så mon ikkeogså jeg kan få lokket dem til at gøre det nødvendige, så at deres medlemmer kan få et styrkeløfter licens - selvom jeg nok er den eneste. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Okay - Det er heldigvis en forening jeg træner i og samtidig er bestyrelsen ret flinke til at snakke med. Man får næsten alt man peger på af udstyr, så mon ikkeogså jeg kan få lokket dem til at gøre det nødvendige, så at deres medlemmer kan få et styrkeløfter licens - selvom jeg nok er den eneste. :smile:

Så kan det sikkert godt lade sig gøre.. Inviter dem i byen for at øge chancerne for at de gider bruge tiden på det! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share