ECA


The Bear
 Share

Recommended Posts

Bear: jeg kan sige at jeg, indtil for nylig, brugte 100mg Ephedra piller. Og de vidste sig at være en tand for stærke, når der skal 4 stk. ned om dagen, fordelt på dagen. De er med til at du har energi (pga. low carb indtag) og så ellers have energi til at træne og løfte ligeså tungt som man plejer.

Bruges til at være en god støtte til at mindske fedt% også.

De kemiske forklaringer må du vente med, til en anden svarer på indlægget, men nu har du ihvertfald hørt lidt om det i praksis.

Det er at anbefale, HVIS du da kan holde det ud med dig selv. Jeg synes at kroppen begyndte at reagere lidt underligt på de piller. Men de var også stærkere end normalt.

Alt i alt : Slankepiller, sådan ca.

Link to comment
Share on other sites

Det virker ved at hæve kropstemperaturen en anelse, så man forbrænder flere kalorier

så vidt jeg ved har Aspirin ikke nogen effekt i blandingen ? jeg mener at have læst om en undersøgelse der ikke viste nogen forskel om Aspirin var med eller ej. Det er vel egentlig også den mest "farlige" substans af de 3, så hvis nogen ved hvorfor den er tilsat gad jeg da godt vide det :P

den "buzz" Deluxe snakker om forsvinder efter længere brug, men forbrændingseffekten forsvinder ikke.

Link to comment
Share on other sites

der er vist delte meninger om asperinens effekt.

Thomas snakkede noget om at der ikke var bevidst nogen effekt ved tilsat asperin, og det passer sikkert så. Men pharmaceuterne ude på mit arbejde, mente at det var tilsat for at fortynde blodet, som jo bliver speedet op af effedrinen og koffeinen, og jeg må da indrømme at det lød fornuftigt da de sagde det........

Men altså, ikke noget jeg har belæg for at sige, da det kun bygger på 4 pharmaceuters umidlbare tanker omkring tilsætningen af asperin i ECA stack`s.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share