tid ?


avec
 Share

Recommended Posts

hvor lang tid går der før man kan se fremskridt jeg træner 3xugen .

her er mit træningsprogram

Leg curl - 40kg 3x10

Mavebøjninger - 40kg 3x10

Biceps - 20kg 3x8

lidt roning

Ryg-maskine - 40kg 3x10

Shoulderpress - 30kg 3x8

Chestpress - 35kg 3x10

Bænkpress 30kg 3x10

og lidt step

Hvor lang tid vil der typisk gå før jeg kan se nogle fremskridt

__________________________________________________

192cm høj

76kg

Link to comment
Share on other sites

Lige umildbart lader programmet til at skulle forøge muskelmassen, ikke nødvendigvis gøre den stærkere!

Så'en som jeg træner er 3 sæt med 12-15 gentagelser, og kører jeg kontra (1xtriceps, 1xbiceps, 1x triceps... osv) da den muskel der lige er blevet brug slapper mest muligt af.

og som Thorhauge siger er det vigtig at spise meget, specielt i starten. en gang A38, tun eller andet med protein, inden for en time efter træning er lykken, i mit tilfælde i hvert fald.

Kan se du træner biceps, men har du nogen øvelse til triceps?

Link to comment
Share on other sites

Du burde køre nogle flere frivægtsøvelser såsom squat dødløft bænkpress og rotræk med vægtstang eller håndvægte da træning med frie vægte giver bedrer resultater end maskiner gør.

Fransk press er en fortrinlig tricepsøvelse.

Hv angår kosten så er det vigtigt hele tiden at spise nok og af god kvalitet, undgå så vidt at føle dig meget sulten da du tærer på musklerne når du føler dig meget sulten, en tommelfingerregel er at du skal spise ca hver 3 time, hovedmåltider og mellemmåltider tilsammen kommer du op på at spise 6-8 gange om dagen.

Suppler gerne med proteintilskud eller weightgainer som mellemmåltid med en banan til fks, disse produkter må ALDRIG erstatte et af dine hovedmåltider.

Edited by Iggy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share