Hvad er?


Doqqet
 Share

Recommended Posts

Jeg skal lige have hjælp til nogle forklaringer til nogle øvelser.

Hvordan laver man siddende skulderpres?

Hvad er arms rows?

Hvordan laver man bicep curl (siddende med albuen på inderlåret)?

Hvordan laver man bænkpres (læg dig på sengen eller på et bord med hovedet ud over hjørnet så du kan få armene godt ned)?

Ja, selvom jeg har fået lidt forklaring så forstår jeg det ikke helt.

Jeg håber på noget hjælp.:)

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke bare give mig et svar?!

Kan du ikke forklare hvordan jeg udfører øvelserne?

Det er meget nemmere end først at finde det.

No fucking shit? :laugh: Ja, det er sku altid meget nemmere at få begavede mennesker til at besvare ens spørgsmål end selv at arbejde for det.... :laugh: Kom ind i kampen! :crazy:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke bare give mig et svar?!

Kan du ikke forklare hvordan jeg udfører øvelserne?

Det er meget nemmere end først at finde det.

:nonono::nonono::nonono::nonono::nonono::nonono::nonono::nonono::nonono::nonono::nonono:

Som sagt før så får du sq ikke det hele serveret på et sølvfad... Vi andre har sq også et liv... Tror der er en del der er enige om at de ikke gider sidde og skrive en længere forklaring om diverse øvelser når du allerede har fået serveret et verdenseksemplar af et link..

Og når du snakker om spam, så er 3 af indlæggene på forsiden startet af dig. Alle omhandlende det samme.

Få dog din møgforkælede finger ud fra et vist sted og kom i gang med at søge selv. Det er det google er til for.

Link to comment
Share on other sites

Prøv at hør! Jeg sagde at jeg kun ville strikke et program sammen til dig hvis du fandt ud af hvordan de forskellige øvelser udføres!

Så sidder jeg i min fritid og laver et program til dig, og så gider du STADIG ikke selv søge på øvelserne :nonono:

Det pisser mig af når man har en aftale...

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Prøv at hør! Jeg sagde at jeg kun ville strikke et program sammen til dig hvis du fandt ud af hvordan de forskellige øvelser udføres!

Så sidder jeg i min fritid og laver et program til dig, og så gider du STADIG ikke selv søge på øvelserne :nonono:

Det pisser mig af når man har en aftale...

Rolig mester:P

Jeg har skam søgt under dem. Når jeg søger finder jeg kun alle mulige logbøger, jeg kan heller ikke finde ud af alle de engelske sider:S Hvor svært kan det være at sige hvordan man gør det?

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke bare give mig et svar?!
- Det har du fået i form af www.exrx.net ....
Kan du ikke forklare hvordan jeg udfører øvelserne?

- Du kan vel godt selv læse hvordan øvelserne udføres på www.exrx.net

Ellers smid en PM til mig, så læser jeg gerne højt over Skype!

Det er meget nemmere end først at finde det.

- En google søgning på øvelserne vil give dig et hurtigt svar (på egen hånd endda)

Edited by 789
Link to comment
Share on other sites

Til flere af svarerne i denne tråd (og spørgeren sådan set):

Jeres indlæg er ganske rimelige, og man kan ikke kræve at få serveret alt på et sølvfad. Det bliver generelt meget bedre modtaget hvis man viser vilje til at finde lidt på egen hånd, i stedet for med det samme at stille sig totalt hjælpeløs.

MEN, tonen er lige i den hårde ende, så stram op, tak :smile:

mvh

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Synes nu selv han har vist vejen... :innocent:

Selvom du måtte mene hans "debatniveau" er lavere end tonen og måden du normalt skriver, hvorfor så gå ned på det niveau?

Hmmm....Jeg er af den opfattelse, at man skal have online-kniven, hvis man gentagende gange udviser hjælpeløs og ignorent adfærd. Men jeg er jo heller ikke moderator.....

Rommel

Det kan serveres på mange måder - nogle pænere end andre, eller man kan jo ganske enkelt undlade at svare. Der er ingen tvang her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share