Biceps


MikkelGO
 Share

Recommended Posts

Haha, ja det er så fake det der! :laugh:

Rasmus: Det vil nok være en god ide at træne dine biceps 3-4 gange hver dag. Du tager din håndvægt og kører så mange reps du kan i streg. Helst en 30-40 stykker, jo flere jo bedre. Det gør du så, så mange gange du kan, gerne en 5-7 sæt. Dette gentager du 4 gange om dagen 4-5 gange om ugen. Så skal de nok vokse!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja det er så fake det der! :laugh:

Rasmus: Det vil nok være en god ide at træne dine biceps 3-4 gange hver dag. Du tager din håndvægt og kører så mange reps du kan i streg. Helst en 30-40 stykker, jo flere jo bedre. Det gør du så, så mange gange du kan, gerne en 5-7 sæt. Dette gentager du 4 gange om dagen 4-5 gange om ugen. Så skal de nok vokse!! :superman:

Ej, seriøst ? Vidste jeg slet ikke var godt :blink:

(i.a :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Ny profil. Kalder sig MikkelGO og afslutter med Rasmus.

Teksten og måden at stave til Schwartzenegger på.

Bare et gæt: Fake profil?

Ja. Men der findes åbenbart en ret så naiv moderator herinde, der sletter de posts der påpeger at det er en trollpost.

Link to comment
Share on other sites

Helt seriøst ... hvem fanden har slettet min post? - min post var modsat topic starter rent faktisk seriøs ... tak for l***

og for øvrig tak til mods for at holde gang i trollen - et lille hint: tag og vågn op mod

hvad med at sætte en signatur på din moderation så dit geni kan udstilles.

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Hmm - ok min plan var tydeligvis ikke til at gennemskue.

Når en person poster en tråd som denne er det forhåbentlig bare en joke, og joken bliver kun sjovere af at folk svare og i det hele taget gider bruge tid på den.

Ved at slette nogle af indlæggene i tråden håbede jeg at gøre tråden mindre synlig, så den kunne dø en stille død, men den var i ikke rigtig med på.

Fair nok - den skulle bare have været slettet med det samme.

En anden gang: Brug anmeld-knappen i stedet for at poste i tråden - please...

mvh

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share