HST igen igen..


jonesee
 Share

Recommended Posts

Tager jeg helt fejl ved at påstår, at det her er din 6. post vedr. det HST program du ikke er kommet igang med endnu ? Rimelig dårlig stil.

Jeg gav dig et link i sidste tråd som jeg vil råde dig til at læse grundigt igennem.

http://www.motion-online.dk/styrketraening...cifik_traening/

Læs:

"- Den excentriske træning i uge 7-8 foregår nemmest ved at en makker hjælper med at løfte vægten (som skal være TUNG), og man selv sænker den langsomt (den excentriske fase)

- Ikke alle øvelser egner sig til tung excentrisk træning, eksempelvis kan det være meget risikabelt at lave squat på denne måde."

Og prøv at bruge "Søg" knappen..

Link to comment
Share on other sites

Tager jeg helt fejl ved at påstår, at det her er din 6. post vedr. det HST program du ikke er kommet igang med endnu ? Rimelig dårlig stil.

Jeg gav dig et link i sidste tråd som jeg vil råde dig til at læse grundigt igennem.

http://www.motion-online.dk/styrketraening...cifik_traening/

Læs:

"- Den excentriske træning i uge 7-8 foregår nemmest ved at en makker hjælper med at løfte vægten (som skal være TUNG), og man selv sænker den langsomt (den excentriske fase)

- Ikke alle øvelser egner sig til tung excentrisk træning, eksempelvis kan det være meget risikabelt at lave squat på denne måde."

Og prøv at bruge "Søg" knappen..

Hmm selv om man spørger behøver det vel ikk nødvendigvis at betyde man ikk er startet, vel?

Link to comment
Share on other sites

Øh den 1. oktober startede du en tråd, hvor du spurgte, hvilke øvelser man ikke kan køre ekcentrisk. Nu spørger du hvad ekcentrisk er for noget. Det vil sige du i søndags spurgte om du ikke måtte noget du ikke kunne vide, hvad er. Jeg må give Phindborg ret rimelig dårlig stil

Link to comment
Share on other sites

Det jeg tænkte var om man måske skulle tage færre reps i excentrisk.. Men kan se nu at det er tung vægt, med makkerhjælp!

Der står endda som overskrift i regnearket ved uge 7-8:

"5 reps (excentrisk i udvalgte øvelser)"

Det undrer mig meget at du tilsyneladende er gået igang med et program før du forstår hvordan 25% af træningen skal køres.

Hvis det ikke er til at læse direkte ud af artiklen, så er der glimrende links som fører dig videre til meget udførlige forklaringer. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Øh den 1. oktober startede du en tråd, hvor du spurgte, hvilke øvelser man ikke kan køre ekcentrisk. Nu spørger du hvad ekcentrisk er for noget. Det vil sige du i søndags spurgte om du ikke måtte noget du ikke kunne vide, hvad er. Jeg må give Phindborg ret rimelig dårlig stil

Dårlig stil???

Har ikke kørt nogle at mine øverlser excentrisk, men læste af det ville være en god ide, SÅ DERFOR var jeg i tvivl om jeg skulle begynde på det. Om jeg så spurgte om jeg måtte eller ej først, kan sku da ligegyldigt! Så længe jeg kommer frem til et svar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share