Byggepladsen


jonG
 Share

Recommended Posts

  • Replies 504
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super omgang laterals der mester..! Især oven på en mindst ligeså god omgang skulderpres! :4thumbup:

Hej Champen. Tak for sidst. Ja jeg tror det er de fadøl vi drak der lige går ind og virker her! Hehe ja det ser helt fornuftigt ud, men glæder mig dog meget til en omgang deload i næste uge, er ved at være lidt brændt auw. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uhaaeéee.....Så var det tid til endnu en dag - projekt 5 dages træning i streg satte sine spor på træningen idag. Der gik lidt kæwen i den, men det skal der jo også være plads til engang imellem.

Lidt blandet fra posen - Jeg trak ryg og baglår.

DB row:

5 x 60 kg - liige lidt heavy idaw

14/11 x 50 kg

14/13 x 50 kg

11/9 x 50 kg

CG seated row:

10 x 75 kg

9 x 75 kg

8 x 75 kg

9 x 65 kg - fokus på helt strict form!

W grip pulldown:

Xtra widegrip - 11 x 80

medium grip - 14 x 80 kg

widegrip - 12 x 80 kg

Lying legcurl:

10 x 65 kg

8 x 65 kg

11 x 65 kg - spot

12 x 65 kg - spot

One legged legcurl:

4 x 10 med 40 kg

seated legcurl:

10 x 75 kg

12 x 70 kg

14 x 60 kg - fokus på strict form

14 x 60 kg - fokus på strict form

Mave:

cable crunches:

2 x 10 med 45 kg

7 x 45 kg

jackknife med medicin bold:

10 x 2 kg

7 x 2 kg

6 x 2 kg

Imorgen en tiltrængt weekend hvor jeg vil se om jeg ikke kan nå at få købt min gamle træner Ole Okkes nye bog Sejren og få læst den - det bliver spændende!

Link to comment
Share on other sites

Fredag:

Røg en hurtig tur i IK99 til en omgang bryst. Der var ikke så mange BB´ere tilstede Fredag, men Sune B stødte da til senere til en omgang deload.

Incline bench: (lignede mest af alt en omgang hjemmesvejs, så var lidt spændt på hvordan den ville tage imod mig og 2 x 45 kg db´s)

20 x 20 kg

10 x 30 kg

2 x 5 med 45 kg

4 x 45 kg

9 x 37 kg

Incline benchpress med 2 sek. pause i bunden:

2 x 10 med 75 kg

9 x 75 kg

Incline flyes:

9 x 30 kg

8 x 30 kg

7 x 30 kg

7 x 30 - og efterfølgende dropsæt

Flad bænk supersetted med flat flyes:

3 x 10 med 75 kg og 3 x 8 med 22 kg

Ikke den vilde killer omgang, men var brændt ret meget auw! Gemte efterfølgende den sidste omgang eccentriske armtræning til idag, på både triceps og biceps, men droppede den. Er simpelthen for brændt af og mine sener og led i armene har brug for ro. Så nu er deloaden officielt begyndt!! Den næste uge hedder det let træning med 50-60% af 1RM og en 10-12 reps på alle øvelser. Føles det som træning at løfte noget af den kaliber skruer jeg endnu mere ned for vægten! Cardio køres 2-3 gange 20 min intensivt. Poster det nye program i løbet af ugen.

Glæder mig meget til deloade nu her, og er spændt på hvordan min krop reagerer på at få lidt mere ro. :smile:

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Deload - meget stille og rolig træning med efterfølgende 20 min intensiv cardio. Har planlagt at træne 3 gange denne uge. Kim mente dog sagtens jeg kunne tage hele ugen fri fra træning, og så bare lave lidt cardio. Specielt fordi jeg har voldsmadret mine muskler de sidste tre måneder og så for at lade op mentalt og være klar til endnu en omgang. Regner med at jeg enten kører noget voumen i en 8 uger eller noget majet majet tung træning 5-6 reps og masser af basis øvelser. Herefer følger en uges deload og så 4-5 ugers høj volumen med reps på en 10-12 tykker. Formålet er at forøge min styrke drastisk for så at kunne reppe den auw med nogle højere vægte =mere hypertrofi! - nu ser vi.

Tager en omkredsmåling når ugen er omme og såe kan det være jeg måske lige smider et enkelt billede op i loggen, men vil ikke love noget.

Link to comment
Share on other sites

Deload hele ugen med tre dages let træning.

Har det nye program klar. Det bliver en omgang Hatfield på det meste de næste seks-syv uger, med fokus på at øge styrken. Derefter kommer der lidt dekonditionering pga en evt. udlandsrejse, hvor træningsmulighederne er begrænset. efter nytår står den så på tysk volumen træning af den ondeste skuffe!

Idag - biceps og quads:

Tester lige min 1RM maks i de forskellige øvelser og kører så Hafielden fra i næste uge. Lægger programmet op her senere på ugen. der bliver tale om relativ få øvelser med specielt fokus på mine problem områder - arme og øvre ryg!

BB curls:

15 x 20 kg

10 x 30 kg

3 x 50 kg

2 x 55 kg

60 kg - fail

58 kg - fail

2 x 10 med 40 kg

7 x 40 kg

Db curls:

6 x 18 kg

2 x 7 med 16 kg

Cable reverse curls:

2 x 10 med 40 kg

7 x 40 kg

squatten var optaget så jeg røg i incline legpress:

15 x 120 kg

15 x 240 kg

15 x 320 kg

15 x 360 kg

15 x 400 kg

10 x 400 kg

Hack squat:

15 x 120 kg heel i bund på alle sæt

12 x 120 kg

9 x 120 kg

10 x 120 kg

Fik en nerve i klemme i nakken, i første sæt, da jeg skulle racke - fuck det gav et instant jag op i kraniet og hovepine!!! Har prøvet det før. Gik med det i et par uger, så klingede det ligeså stille af og jeg sørgede for at ryge til fys for lige at få det helt på plads. Venter lige ugen ud for at se hvordan det hele ter sig. Er det ikke bedre står den på en tur til fyssen. Resten af sættene blev ikke kørt all out da hovedet bimlede og bamlede!

Leg ext:

15 x 90 kg

12 x 90 kg

10 x 90 kg

9 x 90 kg

Let squat heelt i bund:

2 x 15 med 60 kg

15 x 80 kg

Kunne godt have haft lidt mere på, men i første sæt rystede mine ben som espeløv ved 100 kg, så jeg tænkte det nok var bedre at være lidt fornuftig og ikke udsætte sig selv for flere skader i denne omgang!!

Link to comment
Share on other sites

Sov rigtig dårlig i nat, så jeg var jævnt ristet hele dagen, men Jeppe ringede og var frisk på en fælles træner, så jeg fik hevet mig lidt op og så var energien helt i top!

Skulder, triceps og læg:

Military press:

opv. i smith stativ (squatracket var optaget) 20 x 20 kg og 10 x 40 kg

med fri vægt:

1 x 50 kg

1 x 60 kg

1 x 70 kg - løftet fra rack, da jegg ikke kan jerke den op.

1 x 75 kg - fail

15 x 50 kg

12 x 50 kg

8 x 50 kg

Db lateral raises:

15 x 16 kg

15 x 18 kg

12 x 18 kg

lying rear raises:

18 x 16 kg

15 x 16 kg

18 x 16 kg

Rope pressdown:

15 x 25 kg

10 x 40 kg

CG bænkpres:

5 x 80 kg

1 x 90 kg

1 x 100 kg

1 x 110 kg

1 x 120 kg - megapresset, men fik den

2 x 10 med 90 kg

7 x 90 kg

French press:

20 x 27,5 kg

15 x 35 kg

9 x 35 kg

One arm cable pressdown:

2 x 15 med 15 kg

12/9 x 15 kg

Læg:

6 x 12-15 reps med 60 kg - det brændte maks, så jeg fik ikke lige talt alle repsne med koncentrerede mig bare om at køre lortet!! :devil:

Kanon træning med Jeppe. Blive fed med fremtidige team ups :superman:

Link to comment
Share on other sites

Røg forbi BB99 idag, da jeg skulle videre op forbi en homie efter træning. Så var det så dejlig tæt på :smile: Ej at forglemme så var det også BB-torsdag

Ryg og biceps:

Yates row:

10 x 60 kg

10 x 100 kg

1 x 110

140 - fail - fik ikke trukket den heelt op til mavsen. Ved at mit 1rm ligger et stykke højere end de 110 kg, men ved ikke lige helt hvor.

11 x 110 kg

9 x 110 kg

7 x 110 kg

9 x 110 kg - med straps

Fik en del tilråb af Sune, Armada og den ene halvdel af BB - holdet "bru´ æ bicep" og "Mind - muscle" kom nu! Hehe. Go´motivation

chins:

9

8

7

5

Ikke imponerende idag, men havde trukkt en del i Bent Åge

CG pulldown:

9 x 65 kg

2 x 8 med 65 kg

Machine row:

11 x 80 kg

9 x 80 kg

12 x 80 kg - lidt faarced af Tunen

reverse grip bb shrugs:

10 x 60 kg

10 x 100 kg

10 x 140 kg

2 x 12 med 140 kg

Kørte lidt vissen i dag men rykkede også de første sæt af med en bænk mellem benene, indtil jeg fik fortalt den kunne fjernes - majet bæjra!

Alt incline db curls:

10 x 16 kg

9 x 16 kg

7 x 16 kg

9 x 12 kg

Preacher ez bar curls:

8 x 27 kg

7 x 27 kg

6 x 27 kg

7 x 27 kg

20 min cardio på IK99´s fancy jernhest

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Der blev trænet for fuld hammer hele weekenden og jeg fik taget alle de maks test der skulle til, så jeg er klar til:

HATFIELD HELVEDE :strat::devil:

De næste 6 uger står den på maks tåång afbrænding. Kører Hatfield fra uge 5 og 6 uger frem. Det bliver rykket ud over de fleste af muskelgrupperne, som i kan se i programmet nedenunder. Efter en to ugers rejse pause ryger jeg på en omgang tysk volumen træning. der er flere grunde til at jeg kører programmet sådan her - orker ikke lige at skrive forklaringen, men skulle der være nogle spørgsmål uddyber jeg gerne :smile:

Dag 1:

Læg:

Standing calfraises:

3 x 4-6 reps

Seated calfraises:

3 x 4-6 reps

40 min. cardio

Hver 14 dag ryger der quads på denne dag, bestående af:

BB squat:

4 x 15 reps

Hack squat:

4 x 15 reps

Legpress:

4 x 15 reps

One Legged ext:

4 x 15 reps

På ben dagen ryger cardioen ud og der køres 20 minutter en anden dag.

Dag 2: TUNG

Chins 5 sæt

BB row 5 sæt

Incline Bænkpress 5 sæt

Military press 5 sæt

Dag 2: LET

Barbell curl 5 sæt

closegrip bp 5 sæt

lying leg ext 5 sæt

standing one leg curl 5 sæt

Reverse grip bb shrugs:

4 x 8-10 reps

Off

Dag3: LET

Chins 5 sæt

BB row 5 sæt

Incline Bænkpress 5 sæt

Military press 5 sæt

Dag4: TUNG

Barbell curl 5 sæt

closegrip bp 5 sæt

lying leg ext 5 sæt

standing one leg curl 5 sæt

DB shrugs 4 x 12-15 reps

Off

Maks i div løft:

Chins: 30 kg

BB row: 120 kg (sætter den til 140 kg, da den var rimelig tæt på)

Incline BB: 112,5 kg (sætter den til 115, da jeg havde brændt igennem med 120 kg før)

Military press: 75 kg

BB curl: 55 kg

CG bænk: 120 kg

Lying legcurl: 95 kg

Standing one legged legcurl: 85 kg

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Træning i mandags:

Læg, mave og cardio:

Standing calfraise:

6 x 125 kg

2 x 6 med 135 kg - hele stakken. Næste gang skal der nogle skiver på drengen :devil:

Seated calfraises:

3 x 100 kg - for tuuung

2 x 6 med 90 kg

Cable crunches:

3 x 6 med 50 kg - svært at holde kroppen i gulvet med vægten, skal evt finde en ny øvelse her.

Machine crunches:

10 x 100 kg

10 x 120 kg - hele stakken

9 x 120 kg - hele stakken

Hmnnnn...alt for let.!Tror at det bliver for besværlig her med en masse skiver oveni, så ny øvelse her også.

cardio: 40 minutter

Link to comment
Share on other sites

Ryg, bryst og skulder: TUNG - 85% 5 x 5

Weighted Chins:

3 x 4 med 25 kg

2 x 3 med 25 kg

for tung! For hulen da´

Yates row:

5 x 120 kg - nem! Ja tak

Incline BB press:

4 x 5 med 97,5 kg

4 x 97,5 kg

Military press:

2 x 4 med 65 kg

3 x 3 med 65 kg

for tung...nedr´but I´ll be back next week :devil:

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Så blev det valg overstået - desværre med et sørgelig resultat til følge :nonono:, godt der var træningsdag idag :bigsmile: Troppede forresten op i IK99 igår kun for at finde en 500 meter lang valg kø, og så opdage, at hulen var lukket....Men så gav det lige lidt frisk ekstra cardio ud til CF :superman:

Arme, baglår og nakke: LET 75 % 5 x 2

BB curls:

5 x 2 med 42,5 kg

CG closegrip:

5 x 2 med 90 kg

Lying legcurl:

5 x 2 med 71,5 kg

Standing legcurl - one leg:

5 x 2 med 65 kg

Reverse grip bb shrugs:

15 x 60 kg

10 x 100 kg

10 x 140 kg

3 x 7 med 160 kg

20 min cardio - intense :devil:

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Ryg, bryst og skulder: Let 75 % 5 x 2 i DHS

(har skruet volumen op med to sæt pr øvelse da, det er lidt for let på de lette dage. det er fint at jeg bliver stærkere, men jeg skal også være kunne beholde massen i denne her periode, så lidt mere volumen på de lette dage) 7 x 2 sæt pr. øvelse og kører pauserne liidt ned i tid.

Chins:

7 x 2 med 22,5 kg

Yates row:

7 x 2 med 105 kg

Incline bb press:

7 x 2 med 87,5 kg

military press:

7 x 2 med 57,5 kg

15 min cardio og så hygge med drengern´

Link to comment
Share on other sites

Søndag: Arme, baglår og nakke - TUNG 85% 5 x 5:

bb curls:

5 x 5 med 47,5 kg

cg benchpress:

5 x 5 med 102,5 kg

lying legcurls: (kørte 10 sæt her da der ikke er onelegged standing legcurl i DHS)

10 x 2 med 80 kg - skulle have kørt 71,5 kg ups...

Reverse grip barbell shrugs:

10 x 60 kg

10 x 100 kg

10 x 140 kg

2 x 9 med 160 kg

8 x 160 kg

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Idag: Quuuuuaaaddssssszzz :devil: læg og mave

Squat:

15 x 60 kg

15 x 100 kg

14 x 130 kg - heelt i kælderen

12 x 130 kg - and again

5 x 150 kg - til paralel

10 x 130 kg - tilbage i kælderen :w00t:

Incline legpress:

15 x 280 kg

15 x 360 kg

12 x 360 kg

2 x 15 med 360 kg

Leg ext -med 2 sek hold i toppen squueeeze!! og så laaangsomt neee igen!

5 x 90 kg - for tung efter skwart og legpræss!

9 x 70 kg

3 x 11 med 55 kg

Lying hacksquat:

15 x 105 kg eller pund - dunno?

15 x 125 - igen heelt i kælderen

Standing calfraises:

2 x 6 med 135 kg

5 x 135 kg

Seateed calfraises:

3 x 95 kg

6 x 90 kg

5 x 90 kg

Cable crunches:

4 x 55 kg

2 x 6 med 50 kg

Machine crunches:

10 x 105 kg

8 x 115 kg - hele stakken plus 10 kg

7 x 115 kg

Kanon ben træning med god support og råweri af Michael og Jeppe!

Link to comment
Share on other sites

Forresten:

I sidste uge vandt min makker Lasse og jeg Aurora Youngsters prisen. Aurora prisen er Jyllands Postens reklamepris til trykt print reklame (annoncer) Youngsters kategorien er for alle unge under 29 år. Med prisen fulgte en check på 25.000 kr, så nu skal vi ud og rejse mellem jul og nytår - turen går formentlig til USA, hvor vi tager på et lille roadtrip til San Francisco, Las Vegas, og L.A.

Annoncen er lavet til julemærkehjemmet, der ikke får solgtnok frimærker her i disse moderne tider. Så vi skulle gøre opmærksom på dem og deres sag, hvor de hjælper overvægtige børn til et bedre og sundere liv gennem et skoleophold på et julemærkehjem.

Her er selve printannoncen (kig under Youngsters):

http://www1.jp.dk/aurora/7_vindere.html

post-8526-1195506153_thumb.jpg

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Forresten:

I sidste uge vandt min makker Lasse og jeg Aurora Youngsters prisen. Aurora prisen er Jyllands Postens reklamepris til trykt print reklame (annoncer) Youngsters kategorien er for alle unge under 29 år. Med prisen fulgte en check på 25.000 kr, så nu skal vi ud og rejse mellem jul og nytår - turen går formentlig til USA, hvor vi tager på et lille roadtrip til San Francisco, Las Vegas, og L.A.

Annoncen er lavet til julemærkehjemmet, der ikke får solgtnok frimærker her i disse moderne tider. Så vi skulle gøre opmærksom på dem og deres sag, hvor de hjælper overvægtige børn til et bedre og sundere liv gennem et skoleophold på et julemærkehjem.

Her er selve printannoncen (kig under Youngsters):

http://www1.jp.dk/aurora/7_vindere.html

TILYKKE MED PRISEN :bigsmile:

Dejligt at se nogen stadigvæk støtter op om julemærkehjem :superman: Har selv været på julemærkehjem :wink: Og bare rolig det var ikke fordi jeg var tyk :laugh: Så jeg må nok hellere støtte dem med at indkøbe nogen julemærker iår :4thumbup:

Iøvrigt ser den bentrænning yderst fornuftig ud :w00t: Du er sku da en "lille" kraftkarl Jon :tongue:

PS. Har du plads i kufferten ??? For kunne sku´godt tænke mig at komme med til det store USA :laugh::wub:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

TILYKKE MED PRISEN :bigsmile:

Dejligt at se nogen stadigvæk støtter op om julemærkehjem :superman: Har selv været på julemærkehjem :wink: Og bare rolig det var ikke fordi jeg var tyk :laugh: Så jeg må nok hellere støtte dem med at indkøbe nogen julemærker iår :4thumbup:

Iøvrigt ser den bentrænning yderst fornuftig ud :w00t: Du er sku da en "lille" kraftkarl Jon :tongue:

PS. Har du plads i kufferten ??? For kunne sku´godt tænke mig at komme med til det store USA :laugh::wub:

Hej Keld

Tak for det :bigsmile:

JA det går ganske fint i squatten, de få gange jeg hiver den ud af skuffen. Hvis du kan smide nogle kilo så vi kan komme under 22 kg så er der plads :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jon. Super flot med prisen!! tillykke med det og fuck dig at du skal til USA igen :nonono: ....... :tongue: Heldige asen :w00t:

Hvordan dømte de og hvordan fik i lige den der ide om hvordan det sku se ud??

Hva med de billeder du sku smide op? selvom du ik har lovet noget skal de op når du har luftet at der måske kommer et :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jon. Super flot med prisen!! tillykke med det og fuck dig at du skal til USA igen :nonono: ....... :tongue: Heldige asen :w00t:

Hvordan dømte de og hvordan fik i lige den der ide om hvordan det sku se ud??

Hva med de billeder du sku smide op? selvom du ik har lovet noget skal de op når du har luftet at der måske kommer et :wink:

Hej M

Tak skal du ha´ :bigsmile:

Sådan kort, så dømmer dommerne ud fra flere kriterier. Den mest kreative ide, der samtidig holder sig til briefen. Dvs at vi skal gøre opmærksom på selve sagen så vi får deres budskab ud på denmest kreative måde. Her har dommerne så ment at vores ide var den bedste og samtidig kom den godt over rampen med budskabet. Well det hele startede med at vi tænkte en masse og fik en maaase dårlige ideer - og så kom den goe´ på et eller andet tidspunkt. Vi prøvede at kombinere de to ting: Tykke børn og frimærker. Hvordan kan vi vise at, ved at købe et julemærke så hjælper du tykke børn tilat komme af med deres overvægt. Det var sådan i en kort version :wink:

Billeder af formen eller dem fra New York tænker du?

Link to comment
Share on other sites

Hej JOn...

Stort tillykke med prisen.. Hvor er det dejligt at se at I unge kan bringe nye ting til vores fælles branche... SUPER FLOT... TILLYKKE

:devil: - iver

Hej Iver :bigsmile:

Tak for rosen :bigsmile:

Godt at høre fra dig! Håber alt er vel?

Snakkede med Ole Okke her forleden og han nævnte, at du skulle en smut forbi ham en af ugerne?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver :bigsmile:

Tak for rosen :bigsmile:

Godt at høre fra dig! Håber alt er vel?

Snakkede med Ole Okke her forleden og han nævnte, at du skulle en smut forbi ham en af ugerne?

Hej Jon.. Velbekomme... Synes sgu den er supercool den reklame i har lavet der... Har været i branchen i over 20 år og mindes 1994 hvor jeg fik pris for bedste kreative annonce i Fyns Amts Avis - super cool... :laugh::laugh::laugh:

Jo tak - alt er vel...

Ja jeg var ovre forbi Ole i mandags i sidste uge og vi trænede og spiste sammen... Super hyggeligt.. Ole er nu hyret som min coach... Tror på det bli'r godt... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jon.. Velbekomme... Synes sgu den er supercool den reklame i har lavet der... Har været i branchen i over 20 år og mindes 1994 hvor jeg fik pris for bedste kreative annonce i Fyns Amts Avis - super cool... :laugh::laugh::laugh:

Jo tak - alt er vel...

Ja jeg var ovre forbi Ole i mandags i sidste uge og vi trænede og spiste sammen... Super hyggeligt.. Ole er nu hyret som min coach... Tror på det bli'r godt... :devil:

Kool med prisen der i Fyns Amts Avis :wink:

Ja han er en god træner og en rigtig flink fyr, det skal nok blive godt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share