AF + fitcup 2007?


Spiderman25
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Tror på Dm i Herning d.21 til 23 septemper. Og vi er mange der er startet på diæt og holder datoen, er vi klar som vi plejer. smil

/per

Per luftede det til Loaded - tænk sig - jeg vidste det... :superman:

Når en gammel cirkushest dufter managen - kan han ikke holde sig væk.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Spugte selv workout om dette sidste måned, fik afvide at Fitnesscuppen 07 ikke bliver afholdt.. men at mr. og miss fitness som du siger bliver slået sammen.

Så omkring AF er der vel kun at vente og se hvad der sker?

Forresten når vi snakker om DBFF er jeg den eneste som ikke kan komme i kontakt med dem?

Tjaaa Jeg ved ikke hvad jeg skal tro mht afholdelse af Fitcup, men så vidt jeg kan se under workshop:

Atlet workshop

Atlet workshop for Miss Fitness/Fitness Cup atleter

I weekenden den 5.-6. august afholder Peter Larsen, dommer og tidligere Mr. Fitness vinder, atlet workshop for alle de atleter, der ønsker at deltage i Miss Fitness eller Fitness Cuppen.

Altlet worshoppen er et tilbud til alle, der ønske at højne deres niveau til selve konkurrencen. På workshoppen vil du blandt andet få en klar beskrivelse af konkurrencedagen fra start til slut og runde for runde.

I forbindelse med symmetrirunden vil du lære at stå korrekt på scenen i forhold til de regler, som er beskrevet i regelsættet, og alle atleter vil få feedback, således at alle, der har deltaget på workshoppen, kan posere korrekt.

Showrunden vil også blive gennemgået detaljeret, således at den enkelte atlet på workshoppen ved, hvad dommerne kigger efter, og hvorledes elementer som blandt andet styrke, kreativitet, showmanship og rekvisitter bliver vurderet af dommerne. Der vil ikke være tale om individuel feedbeack, men om generelle input, som kan bruges som inspiration til den videre showtræning.

Forhindringsbanen er traditonen tro en overraskelse op til selve dagen, men Peter Larsen vil stå til rådighed for spørgsmål vedrørende banen generelt.

Workshoppen i Jylland bliver afhold den 5. august fra 12-15 og på Sjælland den 6. august fra 12-15. Nærmere info om sted følger.

Du kan tilmelde dig Atlet workshoppen her

Såfremt workout er lige så gode til at opdatere deres hjemmeside som visse andre sites så kunne dette jo sagtens omhandle 2006, men hvad ved jeg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Workshoppen i Jylland bliver afhold den 5. august fra 12-15 og på Sjælland den 6. august fra 12-15. Nærmere info om sted følger.

Såfremt workout er lige så gode til at opdatere deres hjemmeside som visse andre sites så kunne dette jo sagtens omhandle 2006, men hvad ved jeg :tongue:

Tjaa, hvis du kigger på datoerne så er d. 5. august i år en søndag mens d. 6. er en mandag... så du har nok ret i opdateringsproblematikken... :4slap:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Her er et udklip fra mailen..

------------------------------------------

30. apr.

Hej Peter,

Vi afholder Mr/Miss Fitness - lørdag den 27. oktober i Falkoner Salen.

Der bliver ingen fitness cup i år.

Du kan fra den 15. maj finde regelssæt og tilmelding på www.workout.dk

Med venlig hilsen

Steen Broford

Publisher

Workout & Fitness

Mediactive Aps

Smålodsvej 21B

4100 Ringsted

Phone +45 5764 4060

-------------------------------------------

Jeg spurgte derefter i en mail om hvad grunden var til hvorfor de har valgt fitcup fra.. men intet svar..

Men så må vi nøjes med Mr/miss fitness samt AF.. Der skulle desuden være nye regler som skulle gøre at mr. fitess athleter ville blive mindre, da de ikke var tilfredse med at det var begyndt at blive mini bodybuildere..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vi afholder Mr/Miss Fitness - lørdag den 27. oktober i Falkoner Salen.

Der bliver ingen fitness cup i år.

Du kan fra den 15. maj finde regelssæt og tilmelding på www.workout.dk

Host host den 15. maj??? Det regelsæt ligger sgu ikke på workout.dk - det går sgu godt... ???

He he :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

... men de svarer da trods alt på nogle mails!!! :4thumbup:

MEGET modsat et andet dansk forbund (host host DBFF) som hverken kan tage deres telefon i den ellers afsatte telefontid eller svare på mails :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
... men de svarer da trods alt på nogle mails!!! :4thumbup:

MEGET modsat et andet dansk forbund (host host DBFF) som hverken kan tage deres telefon i den ellers afsatte telefontid eller svare på mails :dry:

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share