AF + fitcup 2007?


Spiderman25
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Foreligger der nogen dato på de ovenstående konkurrencer i 2007? Jeg har søgt og søgt, men intet fundet :nonono: Hvad mht hvor i landet er det planlagt endnu for begge konkurrencer?

Sidste sprgs :tongue: Hvordan tilmelder man sig fitcup?

VH

Spider

Der er så vidt jeg ved ingen dato for DM endnu... Men det ligger normalt sidst i september/først i oktober.. De sidste 2 år er det afholdt i Herning..! Men hvor det skal være næste år aner jeg ikke...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa

Foreligger der nogen dato på de ovenstående konkurrencer i 2007? Jeg har søgt og søgt, men intet fundet :nonono: Hvad mht hvor i landet er det planlagt endnu for begge konkurrencer?

Sidste sprgs :tongue: Hvordan tilmelder man sig fitcup?

VH

Spider

Har hør at fitnesscuppen kommer til at ligge i november 2007 Da MR & MISS FITNESS skulle være i september sammen :4signme: :4thumbup: Og tilmeldling er til workout.dk :superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har hør at fitnesscuppen kommer til at ligge i november 2007 Da MR & MISS FITNESS skulle være i september sammen :4signme: :4thumbup: Og tilmeldling er til workout.dk :superman::superman:

Okay spændende - feddddtttt.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Lidt træls at der formentlig bliver en lidt stor spredning tidsmæssigt imellem AF og fitcup :nonono: Men hvad f.... :superman::tongue:

Jeg har siddet og kigget på tilmelding til fitcup. Har jeg forstået rigtig at det kun kræver en indbetaling på 300 kr. og dermed et medlemsskab af DAFA og ikke noget med medlemsskab i så og så lang tid inden man må stille op (eks. 9 mdr. i dbff regi ved deltagelse i konkurrence).

Mvh

Spider

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :cool:

Jeg har vist nok ikke udtryk mig klart nok :blush: Er der noget med en forudgående periode at man skal have tilmeldt sig eller kan jeg bare gøre det på dagen :dry::laugh:

VH

Spider

Så vidt jeg ved, er der ikke en periode forud man skal være medleme eller noget..!

Man kan melde sig til, inden for fristen selvfølgelig, men det er der vist længe til..!

Mener at TLR meldte sig til en uge før, bare ved at ringe til dem og spørge.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hejsa alle

Nu høre man så mange rygter i krogene vedr. AF og fitcup. Jeg er klar over at AF's fremtid afhænger af den ekstraordinære generalforsamling, men hvad med fitnesscuppen?

Jeg kunne forstå at Mr og Miss Fitness bliver slået sammen, bliver cuppen så undladt?

Jeg har en bekendt som har frosøgt at kontakte workout som efter sigende ikke har svaret tilbage.

Såfremt der er nogen som ved noget vil jeg blive meget glad har efterhånden lagt en del arbejde i min træning og kost. Ville være lidt ked af at køre en skarp diæt til ingen verdensnytte.

PS Disse sprgs og svar skal ikke forståes som et surt opstød, da jeg er meget glad for at der er nogen som gider at lægge et frivilligt arbejde:-)

Vh

Spider

Link to comment
Share on other sites

Hej Spider

Der er rigtigt meget der er usikkert pt. med både DBFF og workouts konkurrencer så du bliver bare nødt til at vente på svar!!

Men vil foreslå dig om ikke andet at satse på decembercup'en i AF i Lund i Sverige - kanon konkurrence med en masse deltagere!!

Løber af stablen den første weekend i december hvert år :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Spider

Der er rigtigt meget der er usikkert pt. med både DBFF og workouts konkurrencer så du bliver bare nødt til at vente på svar!!

Men vil foreslå dig om ikke andet at satse på decembercup'en i AF i Lund i Sverige - kanon konkurrence med en masse deltagere!!

Løber af stablen den første weekend i december hvert år :smile:

Ha :laugh::laugh::laugh: Lige nøjagtigt det jeg lige har skrevet i en PM til ham... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa alle

Nu høre man så mange rygter i krogene vedr. AF og fitcup. Jeg er klar over at AF's fremtid afhænger af den ekstraordinære generalforsamling, men hvad med fitnesscuppen?

Jeg kunne forstå at Mr og Miss Fitness bliver slået sammen, bliver cuppen så undladt?

Jeg har en bekendt som har frosøgt at kontakte workout som efter sigende ikke har svaret tilbage.

Såfremt der er nogen som ved noget vil jeg blive meget glad har efterhånden lagt en del arbejde i min træning og kost. Ville være lidt ked af at køre en skarp diæt til ingen verdensnytte.

PS Disse sprgs og svar skal ikke forståes som et surt opstød, da jeg er meget glad for at der er nogen som gider at lægge et frivilligt arbejde:-)

Vh

Spider

Spugte selv workout om dette sidste måned, fik afvide at Fitnesscuppen 07 ikke bliver afholdt.. men at mr. og miss fitness som du siger bliver slået sammen.

Så omkring AF er der vel kun at vente og se hvad der sker?

Forresten når vi snakker om DBFF er jeg den eneste som ikke kan komme i kontakt med dem?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville i stedet opfordre til at møde op til Dbff generalforsamling den 17/6 og hjælpe/kæmpe for et DM!

Uanset hvad... så er det rimeligt urealistisk efterhånden med et DM i år... den ekstraordinære generalforsamling er først om 5 uger ... dvs at der herefter er små 10-12 uger til at arrangere et DM alt efter hvornår en ny bestyrelse kan afholde deres første møde og sætte tingene i bevægelse???!

Og hvor mange atleter er det så også lige som kan nå at blive klar til et DM på den tid?

Alt i alt så tror jeg rent realistisk at DM i år er røget i svinget!! :dry:

(men kan jo blive klogere... vi må se!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa allesammen¨

Er der slet ingen herinde der kan fortælle mig proceduren ved at tilmelde sig fitnesscup? :blink:

VH

Spider

Der er ikke nogen fitnesscup i 2007 :crazy::nonono:

Men ellers plejer man bare at betale 300kr til for at deltage :tongue: Og det er igennem workout&fitness.dk :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Uanset hvad... så er det rimeligt urealistisk efterhånden med et DM i år... den ekstraordinære generalforsamling er først om 5 uger ... dvs at der herefter er små 10-12 uger til at arrangere et DM alt efter hvornår en ny bestyrelse kan afholde deres første møde og sætte tingene i bevægelse???!

Og hvor mange atleter er det så også lige som kan nå at blive klar til et DM på den tid?

Alt i alt så tror jeg rent realistisk at DM i år er røget i svinget!! :dry:

(men kan jo blive klogere... vi må se!)

Hej Angel

Det er møghamrende ærgerligt:-(

Mht den ekstraordinære generalforsamling ville jeg meget gerne have været med, men kan desværre ikke komme.

Det ville formentlig heller ikke have hjulpet noget som helst da jeg ikke kan påtage mig formandsposten:-)

Det er vel der i bund og grund problemet ligger:-)

Decembercuppen lyder spændende, men har søgt på www. skkf.org. Det kan godt være at det er mig som går forkert til værks på siden, men for mig at se er den lidt mangelfuld med information?

Vh

Spider

Link to comment
Share on other sites

Uanset hvad... så er det rimeligt urealistisk efterhånden med et DM i år... den ekstraordinære generalforsamling er først om 5 uger ... dvs at der herefter er små 10-12 uger til at arrangere et DM alt efter hvornår en ny bestyrelse kan afholde deres første møde og sætte tingene i bevægelse???!

Og hvor mange atleter er det så også lige som kan nå at blive klar til et DM på den tid?

Alt i alt så tror jeg rent realistisk at DM i år er røget i svinget!! :dry:

(men kan jo blive klogere... vi må se!)

Nu har jeg ingen baggrund/erfarring mht at arragnere større begivenheder, men hvad skulle der være i vejen for at rykke DM lidt (uge/måned) frem i tiden. Såfremt Herning Kongrescenter er reserveret er jeg sikker på at der må være et andet kongrescenter i lille Danmark som kan rumme de forholdsvis få tilskuere som normalvis deltager;-)

Til Prosendal

Mht telefon tid så kig på www.dbff.dk tror nok det var om torsdagen, at man kunne kontakte dem telefonisk;-)

Vh

Spider

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ingen baggrund/erfarring mht at arragnere større begivenheder, men hvad skulle der være i vejen for at rykke DM lidt (uge/måned) frem i tiden. Såfremt Herning Kongrescenter er reserveret er jeg sikker på at der må være et andet kongrescenter i lille Danmark som kan rumme de forholdsvis få tilskuere som normalvis deltager;-)

Til Prosendal

Mht telefon tid så kig på www.dbff.dk tror nok det var om torsdagen, at man kunne kontakte dem telefonisk;-)

Vh

Spider

Mange tak.. kunne være jeg lige skulle åbne øjnene før jeg spørger :smile:

Ja det bliver spændende at se hvad der sker med DM men mon ikke at det kommer hvis selvfølgelig der kommer nogle i kompetente folk i de ledige stilligere hos dbff

Link to comment
Share on other sites

Mange tak.. kunne være jeg lige skulle åbne øjnene før jeg spørger :smile:

Ja det bliver spændende at se hvad der sker med DM men mon ikke at det kommer hvis selvfølgelig der kommer nogle i kompetente folk i de ledige stilligere hos dbff

Tror på Dm i Herning d.21 til 23 septemper. Og vi er mange der er startet på diæt og holder datoen, er vi klar som vi plejer. smil

/per

Link to comment
Share on other sites

Tror på Dm i Herning d.21 til 23 septemper. Og vi er mange der er startet på diæt og holder datoen, er vi klar som vi plejer. smil

/per

Sig mig Per...

... stiller du op igen?? :4flex:

Troede sidste gang var den sidste!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share