sunde produkter


hansehen
 Share

Recommended Posts

Som "nystartet" motionist mangler jeg nogle gode råd. Jeg er 23 og er ikke i form. Jeg er ikke overvægtig men min fedt % er for høj pga. manglende muskelmasse.

Hvilke produkter kan det anbefales at spise. Jeg kender til at ris, pasta, tun og kylling. Men på trods af en veludviklet gastronomisk sans kan det blive svært at leve af det.

Nogle som kender til andre råvarer som man kan anvende for at få minimum af fedt.

MVH

Henrik

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke tænke så meget i fedt ctr. ikke fedt. Du skal mere tænke i samlet energibalance. Hvis du ikke ønsker at ændre på din vægt, men på fordelingen synes jeg at du burde satse på styrketræning i stedet for cardio (nå hva TJ? det troede du nok ikke at du skulle høre mig sige :lol: )

Jeg vil umiddelbart sige at du skal sørge for at være i energibalance måske et lille underskud med vægt på lille, dvs. spise nogenlunde det samme som du forbrænder, fordi når dine muskler så begynder at vokse vil fordelingen blive ændret.

Link to comment
Share on other sites

Okay:

1. du skal have fat i et ordentligt styrketræningsprogram og et center hvor du kan lave det.

2. du skal have styr på dine kcal

3. du skal dyrke konditionstræning (cardio) efter behov (dvs. hovedsageligt styret af din tålmodighed)

4. Du SKAL holde op med at tænke fedt ctr. ikke fedt i maden!! og begynde at tænke i samlet energiindhold i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share