Yates rows eller bendover rows?


faetteren
 Share

Recommended Posts

hvad er entelig "bedst"? er det en smagssag eller hvad? Jeg er begyndt at skifte lidt imellem de to, bare sådan for at få lidt variation. Jeg har lidt svært ved at finde ud af om der entelig er forkel, måske er det indbildning men jeg syntes yates rammer liiidt mindre skulderene og mere i ryggen(måske er det bare pga. dårlig stil på bendovers dunno).

Link to comment
Share on other sites

hvad er entelig "bedst"? er det en smagssag eller hvad?

Jae også det.

Når stangen er trukket ind til kroppen synes jeg det føles mest naturligt at holde smalt med underhåndsgreb - i stedet for overhåndsgreb og bredere fatning - der har jeg nemlig oplevet det ubekvemt for håndled desuden albuen m "stød" op igennem pga hænderne er fixeret omkring stangen og bevægelsen er mere låst.

Overhåndsvarianten af rows har jeg altid lavet i form af cable rows og rows med håndvægte hvor der er mere bevægelighed.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Jae også det.

Når stangen er trukket ind til kroppen synes jeg det føles mest naturligt at holde smalt med underhåndsgreb - i stedet for overhåndsgreb og bredere fatning - der har jeg nemlig oplevet det ubekvemt for håndled desuden albuen m "stød" op igennem pga hænderne er fixeret omkring stangen og bevægelsen er mere låst.

Overhåndsvarianten af rows har jeg altid lavet i form af cable rows og rows med håndvægte hvor der er mere bevægelighed.

Word :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share