Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Min samvittighed har det ik alt for godt med beslutningen, men bliver sku nød til at tænke på mig selv lige nu :blush:

Søde Nita :heartpump:

Synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed, snarere tværtimod!!! :superman: Du har sat dig et mål og gør alt for at nå det - det fortjener fandeme :1356: Det er kun dig selv der ved hvad der er bedst for lige præcis dig og lur mig om dit "gamle" center ikke vil forstå det fuldt ud :smile:

Så "klap dig selv på skulderen" som vi siger herovre i Kjøvenhavn :4winkkiss:

Knus

M :elvis:

ps. mht at stå tidligt op... Så forstår du måske bedre at jeg er helt rundt på gulvet når dig og Englebassen rumsterer i logs'ne efter midnat :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søde Nita :heartpump:

Synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed, snarere tværtimod!!! :superman: Du har sat dig et mål og gør alt for at nå det - det fortjener fandeme :1356: Det er kun dig selv der ved hvad der er bedst for lige præcis dig og lur mig om dit "gamle" center ikke vil forstå det fuldt ud :smile:

Så "klap dig selv på skulderen" som vi siger herovre i Kjøvenhavn :4winkkiss:

Knus

M :elvis:

ps. mht at stå tidligt op... Så forstår du måske bedre at jeg er helt rundt på gulvet når dig og Englebassen rumsterer i logs'ne efter midnat :laugh:

Hejsa Maria....!!

Jo mit center er forstående, de vidste jo dagen ville komme i løbet af de næste par måneder. Jeg har nu mere dårlig samvittighed overfor alle de kvinder der kommer hver uge, de fleste er kun medlem i foreningen pga. mit hold og har ik lige pt et andet alternativ. De forstår min beslutning 100%, men er selvfølgelig kede af at de ik har et andet alternativ :blush:

Bare rolig, mig og englen roder ik i særlig mange logbøger for tiden :laugh: Men derfor generer det mig nu ik andre gør det, bare de ik gøår det om morgnen, uanset om jeg sover eller render rundt på isglatte cykelstier :laugh: Min log er nu engang B menneske :superman:

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vil lige klappe dig på skulderen og sige at: Beslutningen er god... Obbc kan føre dig tættere på dit mål - DM... Og det vil nok hjælpe dig en del kun at skulle træne et sted... :devil: :4thumbup:

Sååå klap fra mig til dig... :tongue::superman: Kommer og hepper til DM - nu har du jo fået dig et super center med super hjælpsomme folk... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Vil lige klappe dig på skulderen og sige at: Beslutningen er god... Obbc kan føre dig tættere på dit mål - DM... Og det vil nok hjælpe dig en del kun at skulle træne et sted... :devil: :4thumbup:

Sååå klap fra mig til dig... :tongue::superman: Kommer og hepper til DM - nu har du jo fået dig et super center med super hjælpsomme folk... :devil:

Alle mine træninger var nu flyttet til OBBC - den eneste ændring er at jeg ikke bruger min træningsfridag som instruktør :bigsmile:

Jeg er også selv overbevist om at det er den rigtige beslutning med hensyn til instruktørjobbet og er heller ikke i tvivl om at OBBC er det helt rigtige sted for min egen træning, hvilket også var grunden til jeg skiftede center i januar.

Jeg vil glæde mig til at høre dit heppe i salen til DM :superman:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Morgen PowerWalk

45 minutter fra 5.40 - 6.25

Onsdagens træning af biceps og ryg i OBBC

Da jeg skulle til kiropraktor efter arbejde var klokken 17.45 før jeg var i OBBC :dry: Og det sidste jeg havde lyst til, var at træne...Kroppen var helt færdig... for lidt søvn, for meget arbejde og ondt i alle leder og kanter efter kiropraktoren havde rykket de fleste af mine led fra hinanden :blush:

Så jeg valgte at lytte til kroppen og droppe den planlagte træning og i stedet hygge mig med lidt snakken og træne lidt hurtig disko træning :smile: Har desuden valgt at tage en fridag fra træning imorgen, så jeg lige kan komme ovenpå igen... !! Arbejdet kræver også meget overskud, da vi har en kæmpe deadline mandag morgen, så der bliver knoklet løs :cry:

Jeg gjorde kiropraktoren opmærksom på at jeg har haft problemer med at løfte venstre ben ¨når den er bøjet på en bestemt måde..! Han fandt hunrtig ud af hvilken muskel der var problemer med og fik løsnet en del op :smile: Utroligt som der bliver ved med at dukke noget op hele tiden :cry:

BB isoleret spider curl:

1 x 15 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg (NY PR)

1 x 8 rep x 22,5 kg

Jeg sørgede for at strække armenene helt ud hver gang og få stangen løftet helt op.. og både underarm og forskulder accepteredede det :4thumbup:

DB pronerede incline shrugs:

2 x 10 rep x 2 @ 16 kg

2 x 8 rep x 2 @ 16 kg

Den ramte ordentlig ved de 2 sidste sæt...

DB curl:

2 x 10 rep x 2 @ 11 kg

2 x 8 rep x 2 @ 12 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 30 kg

2 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg (NY PR)

Teknikken sad 100% i dag også uden at jeg knækker i håndledene :4thumbup:

Træningstid: 50 minutter :blush: + en helvedes masse :blahblah: med Nico

Trods mit overskud til træningen ik er særlig stor for tiden, så fejler styrken bestemt ingenting.. Så hvis bare lige jeg får en slapper imorgen, så burde jeg være på benene igen :bigsmile:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

BB isoleret spider curl:

1 x 15 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg (NY PR)

1 x 8 rep x 22,5 kg

DB pronerede incline shrugs:

2 x 10 rep x 2 @ 16 kg

2 x 8 rep x 2 @ 16 kg

DB curl:

2 x 10 rep x 2 @ 11 kg

2 x 8 rep x 2 @ 12 kg

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 30 kg

2 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg (NY PR)

Træningstid: 50 minutter :blush: + en helvedes masse :blahblah: med Nico

Trods mit overskud til træningen ik er særlig stor for tiden, så fejler styrken bestemt ingenting.. Så hvis bare lige jeg får en slapper imorgen, så burde jeg være på benene igen :bigsmile:

:cool: Det var lang tid til den omgang hjemmetræning men du er tilgivet :blahblah:

fordi du kom for at underholde :blahblah: med diverse underholdende emner. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så må vi se hvor meget træning det bliver fra din og Pia's side..! :laugh::tongue::wink:

Pokkers at I ikke meldte ud lidt før... Jeg har lovet mig væk til forsinket julefrokost i Fitness4All... :mad::dry: Ærgeligt... :sneaky2:

Men ha' en super aften ikke?? Og spis og træn lige lidt for mig ikke??? :tongue::devil:

Link to comment
Share on other sites

:cool: Det var lang tid til den omgang hjemmetræning men du er tilgivet :blahblah:

fordi du kom for at underholde :blahblah: med diverse underholdende emner. :crazy:

Ja det var da godt du var der... Ellers tror jeg sku jeg var taget hjem igen :laugh:

Motivationen var i hver fald ikke helt i top :blush:

post-11838-1170880506.gif

Jeg lister lige forbi loggen for at sende en krammer. Det lyder til at du har meget om ørene for tiden - Take care.

post-11838-1170880905.gif Pia (Bambi) :wub:

Tak søde Pia

Ja jeg har vist lidt for travlt for tiden, hvilket resulterede i at jeg vågnede da min PW skulle være overstået idag.... Så ingen morgen PW :dry: Så må ud gå i aften i stedet for, men eftersom jeg holder træningsfri idag, betyder det heller ikke det helt store...

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Så må vi se hvor meget træning det bliver fra din og Pia's side..! :laugh::tongue::wink:

Hvordan kan du mistænke os for ikke at få trænet ordentlig :nonono:

Vi skal træne kæbe ved at snakke og nakke ved at kigge efter mænd - det er da dybt seriøs træning :innocent::laugh:

Pokkers at I ikke meldte ud lidt før... Jeg har lovet mig væk til forsinket julefrokost i Fitness4All... :mad::dry: Ærgeligt... :sneaky2:

Men ha' en super aften ikke?? Og spis og træn lige lidt for mig ikke??? :tongue::devil:

Vi har slet ik tænkt i de baner, da det er i Århus det foregår...

Men satser da på vi kan banke en fællestræning op i OBBC inden turen går til Loaded i April.... Satser stærkt på at tvinge de 3 skøre fra Århus til at deltage :laugh::innocent: og til den fællestræning får du ik lov at slippe :nonono:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Men satser da på vi kan banke en fællestræning op i OBBC inden turen går til Loaded i April.... Satser stærkt på at tvinge de 3 skøre fra Århus til at deltage og til den fællestræning får du ik lov at slippe

Det er en aftale... :devil: :4thumbup: Je' klar... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Total træningsfri

Igår bestemte jeg mig for at droppe dagens træning, da jeg ku mærke stress niveauet ik havde det for godt og jeg generelt var meget udkørt...

I morges vågnede jeg da jeg burde være kommet hjem fra min morgen PW, så den blev os droppet, men havde også sovet rigtig dårligt hele natten.

I aften ville jeg have været ud og PW, men har droppet det.... Tror jeg har lidt sygdom kroppen er ved at bekæmpe og at det er derfor jeg er så smadret og træt... Halvdelen af min afdeling på arbejde ligger så også syg, så det er ik helt utænkeligt min krop arbejder på højtryk for at undgå det samme. Så jeg giver kroppen ro... og genoptager træninge fra imorgen tidlig.. en god nats søvn burde kunne gøre underværker :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du mistænke os for ikke at få trænet ordentlig :nonono:

Vi skal træne kæbe ved at snakke og nakke ved at kigge efter mænd - det er da dybt seriøs træning :innocent::laugh:

Vi har slet ik tænkt i de baner, da det er i Århus det foregår...

Men satser da på vi kan banke en fællestræning op i OBBC inden turen går til Loaded i April.... Satser stærkt på at tvinge de 3 skøre fra Århus til at deltage :laugh::innocent: og til den fællestræning får du ik lov at slippe :nonono:

KnuZZer

Jeg er klar på fællestræning i OBBC :w00t::w00t: Vil rigtig gerne se det center. Anders og Casper bliver tvunget med, hvis ikke de går frivilligt :tongue::laugh:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Morgen PowerWalk

45 minutter PW fra 5.35 - 6.20

Fredagens træning af bryst og triceps i OBBC

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

1 x 8 rep x 2 @ 19 kg

1 x 8 rep x 2 @ 20 kg (NY PR)

Lavede os ny PR ved sidste brysttræning, så det går da fremad med styrke i brystet... og de 20 kg i dag var ik overvældende tunge :4thumbup:

DB inclinge bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 14 kg

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 8 rep x 2 @ 16 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

1 x 6 rep x 2 @ 18 kg (NY PR)

Havde troet jeg ku klare 8 i ny PR, men nr. 6 blev sku kun lige løftet op... Men det er dog alligevel en lille PR :innocent::laugh:

DB flyes:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 8 rep x 2 @ 11 kg (NY PR)

Dejlig nem.... !!

Dips:

4 x 4 rep x mig

Var ved at være ret træt i brystet :blush:

BB french press:

1 x 15 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 27,5 kg

Kabel flyes:

1 x 12 rep x nr. 2

1 x 10 rep x nr. 2

1 x 8 rep x nr. 2

Kæft et dårligt kabelstativ :nonono: nok derfor det aldrig er optaget ligesom den jeg plejer at bruge....

Push-down kabel:

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 35 kg

Mave tamtam:

4 x 12 rep x mig + 10 kg

Træningstid: 2 timer

Ganske rolig og god træning :bigsmile:

Imorgen kører Golfen en smut til Århus til fællestræning og hygge med Pia, Anders og Casper... :superman:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning i DHS

Fællestræning med Pia, Anders og Casper... !! Det var ikke meningen der skulle trænes nogle bestemte muskelgrupper, da jeg havde aftalt med Pia, vi ville arbejde med lidt tekniktræning i forskellige øvelser og ellers bare træne hvad vi havde lyst og tid til :4thumbup:

Der blev arbejdet med følgende øvelser:

Sumo-dødløft:

Lidt teknikløft med 40 kg

OL-squat:

En del teknik med og uden kilo... ! Jeg selv fik vist lavet en 8 rep med 40 kg :smile:

DB one arm row:

Teknik og straps teknik...!! Ellers lavede jeg lidt lette sæt med 30 kg og 34 kg vægte..

DB pronerede incline shrugs:

Helt ny øvelse for Pia, som gik rigtig godt.. Jeg selv fik også lidt lette løft med 12 kg's vægte.

BB isolerede spider curl:

Også ny øvelse for Pia... ! Hvor vi begge fik lavet lidt løft med 18 kg

Lidt skulder øvelser:

Igen med fokus på teknikken

Ellers et hyggeligt center... !! Dog ik i samme størrelse og standard som jeg er ved at vænne mig til i OBBC :smile: Ellers var der dømt luksus.. Men Pia og jeg trænede færdig, handlede drengene ind... og senere lavede de mad :4thumbup: Endda rigtig god mad.. SÅ på det punkt kan vi vist ik klage... !

Ellers en super hyggelig dag og aften.. ! Hvor der blev grint meget.. om ik andet kunne man altid grine lidt med og af Pia :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej sødde :bigsmile:

Tak for en hyggelig træning i går. Glæder mig til vi kan komme til OBBC - Lyder sgu til at være et kanon center i top klasse :4thumbup:

Ellers en super hyggelig dag og aften.. ! Hvor der blev grint meget.. om ik andet kunne man altid grine lidt med og af Pia :laugh:

Godt at I også morede jer :tongue: Lige nøjagtig den sætning, fik jeg engang at vide efter en biograftur. Vi var 4 som var taget ind og for at se en hylende sjov komedie :rofl2: Jeg var færdig af grin og det var de andre også. Bagefter fik jeg så at vide, at det rent faktisk ikke var filmen de havde grin af, men mig der var ved at slå mig selv til lirkassemand ovre i mit biografsæde :blush::laugh:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Oversigt over uge 6

Morgenvægt:

63,3 kg (-0,7 kg --> i alt -1,7 kg)

Jeg døjer med forstoppelse efter en omgang jerntabletter osv, så vægttabet skulle gerne være på lidt mere end 0,7 kg, hvilket jo så gerne skulle kunne ses på næste uges opdatering.

Gennemsnitlig kost:

Indtag: 1650 kcal

Protein: 183 g (45%)

Kulhydrater: 142 g (34%)

Fedt: 39 g (21%)

og 1 spisedag som har varet fra lørdag eftermiddag til søndag.

Træningsaktivitet:

Styrketræning: 4 timer 30 minutter

Cardio/PW: 5 timer 45 minutter

Aktivitetsniveauet har ik været så stor i den her uge, har lige fået gået de 5 PW jeg som minimum skal have og styrketræningen har været hårdt nedsat pga job, sygdom og århustur. Men min krop har haft brug for det og jeg har itl gengæld en masse energi der skal af i næste uge.

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Igår fik jeg den endelige bekræftigelse fra DBFF - og er nu medlem og kan deltage i konkurence :4thumbup:

Morgen PowerWalk

45 minutter PW fra 5.40 - 6.25

Mandagens træning af ben og skulder

Leg extension:

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg (NY PR)

OL-squat:

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Pronerede leg curl:

1 x 15 rep x 15 Ib

1 x 12 rep x 20 Ib

1 x 10 rep x 25 Ib

1 x 8 rep x 30 Ib

Seated leg press

1 x 15 rep x 290 Ib

1 x 12 rep x 310 Ib

1 x 10 rep x 330 Ib

1 x 8 rep x 350 Ib

DB Shoulder press:

1 x 12 rep x 2 @ 12 kg

2 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

1 x 8 rep x 2 @ 15 kg (NY PR)

Norah kørte samme øvelse på bænken inden mig... men havde sædet længere tilbage end jeg normalt gør... så jeg tænkte, det skal jeg da os lige prøve, måske det er bedre... Nåede 2 sæt, så kom Norah: Hvad laver du Anita? :laugh: Jeg lærte så man ik skal abe efter :nonono: ... for sådan gør man kun når man hedder Norah og har en skade ved kravebenet :laugh: Men godt at vide der blvier holdt øje med mig :tongue: Til gengæld fik hun lige tjekket min Arnold press, som var næsten rigtig :innocent:

Supersættet med:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 9 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

DB underhånds front raise:

2 x 10 rep x 2 @ 6 kg

2 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Jeg kørte flere rep end sidste uge, men de føltes meget nemmere... Tror hurtig jeg får fuld styrke i forskulderen.. Kan mærke der sker noget for hver gang.. :4thumbup:

Træningstid: 1 timer 25 minutter

Super træning.... Kan mærke energien og lysten er helt tilbage igen... !! Samtidig var der tøjudsalg i OBBC, og fik da lige brugt lidt penge... !! 3 bluser for 300 kr.... lige til at overkomme :4thumbup:

God aften til alle på MOL

KnuZ Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Norah kørte samme øvelse på bænken inden mig... men havde sædet længere tilbage end jeg normalt gør... så jeg tænkte, det skal jeg da os lige prøve, måske det er bedre... Nåede 2 sæt, så kom Norah: Hvad laver du Anita? :laugh: Jeg lærte så man ik skal abe efter :nonono: ... for sådan gør man kun når man hedder Norah og har en skade ved kravebenet :laugh: Men godt at vide der blvier holdt øje med mig :tongue: Til gengæld fik hun lige tjekket min Arnold press, som var næsten rigtig :innocent:

:laugh: Jeg har sagt det før Anita og jeg siger det igen: Længe leve kongens efterfølger :tease:

Knus fra Århus Pia (Bambi) - UPS nåede lige at rette PIS til PIA inden jeg postede.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jeg har sagt det før Anita og jeg siger det igen: Længe leve kongens efterfølger :tease:

Knus fra Århus Pia (Bambi) - UPS nåede lige at rette PIS til PIA inden jeg postede.

Hej Pis Pia :laugh:

Jeg synes ellers lige jeg var så lærenem og kunne lærer noget af mig selv - men nej :nonono:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Morgen PowerWalk

45 minutter PW fra 5.30 - 6.15

Det er simpelthen en fornøjelse for tiden, mig som ellers er meget B menneske og plejer at kæmpe en hård kamp med at komme ud af sengen, hvorefter jeg tåger rundt de første timer.... Flyver gladeligt ud af sengen hver morgen.. glæder mig så meget til PW, arbejde og træning... I nat vågnede jeg kl 3 og tænkte øv er det ik morgen endnu :blink: Jeg ved ik hvad der sker, men nyder det.... er åbenbart glad for de ting jeg går og laver for tiden :smile:

Tirsdagens træning i HH

1 time med instruktørtrøjen på i aerobicsalen

Det er min sidste dag som instruktør i HH, da jeg ik kan finde tid og lyst til det mere...!! DM, diæt, arbejde og træning snupper mere end rigeligt at min tid :wink: Dem nede i centret er meget forstående for at jeg har stoppet med meget kort varsel og synes egentlig bare det er fedt jeg har tænkt mig at stille op til DM.... Så nu håber jeg bare kvinderne på mit hold tager lige så godt imod beskeden i aften :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share