dopingprøve


lille-mig
 Share

Recommended Posts

Jeg bruger TB i træning og for at holde mig vågen på arbejde.

Desværre har der været et par der har snakkket for højt på arbejde, så nu skal vi måske til og aflever en blodprøve. Hvor lang tid efter intag kan man se brugen af tb i blodet? :unhappy:

Vil nu næppe miste mit job.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger TB i træning og for at holde mig vågen på arbejde.

Desværre har der været et par der har snakkket for højt på arbejde, så nu skal vi måske til og aflever en blodprøve. Hvor lang tid efter intag kan man se brugen af tb i blodet? :unhappy:

Vil nu næppe miste mit job.

Typisk siges der 48 timer. Halveringstid og sporingstid har ikke nødvendigis noget med hinanden at gøre.

Det kan dog svinge en del pga mange forskellige ting :smile:

Lyder også underligt at du skulle testes for efedrin på jobbet.

Link to comment
Share on other sites

...

Skal ellers lige fortælle at jeg har haft totalt nedtur efter jeg er stoppet med tb. Er konstant træt og deprimeret. :mad:

Kender I herinde et bedre middel end TB?

Søvn. :smile: Er absolut ikke sundt at kører på Termapower i længere tid. Det svarer til at have konstant stress med forhøjet blodtryk og sympaticus reaktion hele tiden.

Er ikke konsekvent modstander af termapower, da man kan bruge dem som et boost en enkelt gang imellem hvor man føler sig meget træt, men dagligt brug synes jeg er hul i hovedet.

Prøv at sigt efter at få minimum 7-8 timers søvn HVER nat. Er sikker på at dine efter symptomer nok skal forsvinde hvis du passer din seng :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar.

Vi er en gruppe på natholdet der er på tb kostant. Hver morgen er vi også i motionscentret og træner.

Tb giver store pupiller og der er en på vores hold der ikke kunne tåle pusten og gik til chefen...lort.

I Fredags stod der på på infonettet at der vil være sundheds-tjek og prøver af alle på natholdet da der er blevet konstanteret et stoff-misbrug bland flere ansatte.

Ved ikke hvor hårdt de går til os...men vil nødig blive fyret.

Link to comment
Share on other sites

Er effedrin klacificeret som et Ulovligt narkotika?

En anden ting er at de måske bare har hørt at i tager "Narko" og finder det tvivlsomt at

de finder noget af det.

Det sagt så vil jeg tilslutte mig dem der siger du skal passe på! Jeg har selv været lidt for

glad for de piller! Det bliver let sådan du ikke kan komme ud af sengen uden et par caps - IE

misbrug.

Som jeg forstår dette er det lovligt i træning så længe man ikke stiller op i konkurencer

Dopinglisten

I Stoffer og metoder forbudt i- og udenfor konkurrence:

S1. Anabole stoffer

S2. Hormoner og lignende stoffer

S3. Beta-2-agonister

S4. Stoffer med anti-østrogen virkning

S5. Dieuretika og andre sløringsstoffer

M1. Forøgelse af ilttransporten

a. Bloddoping.

b. Kunstig forøgelse af optagelsen af ilt,

transport eller levering af ilt.

M2. Kemisk og fysisk manipulation

M3. Gendoping

II Stoffer og metoder forbudt i konkurrence:

Alle kategorier under sektion I plus

S6. Stimulerende stoffer <<<<-------- Effedrin

S7. Narkotika

S8. Cannabinoider

S9. Glukokortikosteroider

III Stoffer forbudt i visse sportsgrene:

P1. Alkohol

P2. Beta-Blokkere

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke termapower der står på listen, men bare effedrin, som er i andre piller også som man kan få på recept hos lægen som slankemiddel... Eller ved faktisk om de bruger dem mere, der har været en del med at de var ret skadelige, men man har i hvert fald kunne...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg bruger TB i træning og for at holde mig vågen på arbejde.

Desværre har der været et par der har snakkket for højt på arbejde, så nu skal vi måske til og aflever en blodprøve. Hvor lang tid efter intag kan man se brugen af tb i blodet? :unhappy:

Vil nu næppe miste mit job.

Efedrings sporingstid er 6-10 dage. Du kan vel ikke miste jobbet på grund af TP :blink:

Ellers kunne du sige, at du er på slankekur og prøver slakepillerpiller ligesom "let-igen" :wink:

Men TP har jo ikke lige de fedeste bivirkninger, så hold dig til kaffe eller de lovlige Gurnana Koffeinpiller.

Ps. det kunne ikke være så rart at blive smidt ud af ens center, bare fordi man lige havde taget en TP natten før, hvor man var i byen :tongue:

Edited by Blitz
Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved, så har det en halveringstid på 12 timer.

Efter omkring 24 timer, burde det helt være ude af dit system.

Spørgsmålet er bare, om man så stadig kan spore det, bagefter.

Hvilken lommeregner bruger du til at regne det ud? sidst jeg checkede var to halveringstider efter hinanden ikke lige med 100%.

Min 4 dage og gerne 7 hvis du vil undgå at blive taget i en dopingkontrol.

Spørgsmålet er så om du kan blive det i din situation...

Link to comment
Share on other sites

Søvn. :smile: Er absolut ikke sundt at kører på Termapower i længere tid. Det svarer til at have konstant stress med forhøjet blodtryk og sympaticus reaktion hele tiden.

Din kommentar fangede min opmærksomhed! Jeg har en veninde som for tiden stresser meget i forbindelse med arbejde og firma. Samtidig med er hun utålmodig mht. at tabe sig trods fremgang efter hun er begyndt på fitness. Hun mener bare ikke hun taber sig hurtigt nok.

Nu har hun været så (i mine øjne) dum at anskaffe sig Thermo Power!!?

Bliver det så ikke en farlig blanding når hun i forvejen stresser og tænker meget over om hendes firma bliver en succes? Forstærker det evt. nederlag!?

Håber ikke det blev alt for off-topic. Blev bare ekstra urolig når jeg læser hvad I skriver og ved at min veninde er startet på dem!

Link to comment
Share on other sites

Din kommentar fangede min opmærksomhed! Jeg har en veninde som for tiden stresser meget i forbindelse med arbejde og firma. Samtidig med er hun utålmodig mht. at tabe sig trods fremgang efter hun er begyndt på fitness. Hun mener bare ikke hun taber sig hurtigt nok.

Nu har hun været så (i mine øjne) dum at anskaffe sig Thermo Power!!?

Bliver det så ikke en farlig blanding når hun i forvejen stresser og tænker meget over om hendes firma bliver en succes? Forstærker det evt. nederlag!?

Håber ikke det blev alt for off-topic. Blev bare ekstra urolig når jeg læser hvad I skriver og ved at min veninde er startet på dem!

Nu ved jeg godt at svaret ikke var til mig, men stress er sq farlig. Det har lige været oppe, for ikke ret lang tid siden.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article240574.ece

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Din kommentar fangede min opmærksomhed! Jeg har en veninde som for tiden stresser meget i forbindelse med arbejde og firma. Samtidig med er hun utålmodig mht. at tabe sig trods fremgang efter hun er begyndt på fitness. Hun mener bare ikke hun taber sig hurtigt nok.

Nu har hun været så (i mine øjne) dum at anskaffe sig Thermo Power!!?

Bliver det så ikke en farlig blanding når hun i forvejen stresser og tænker meget over om hendes firma bliver en succes? Forstærker det evt. nederlag!?

Håber ikke det blev alt for off-topic. Blev bare ekstra urolig når jeg læser hvad I skriver og ved at min veninde er startet på dem!

Har selv taget TP i sin tid... Jo det er farligt, det er ikke kun efedrin men også en helvedes masse koffein der er i de piller. Hvis man har stress har man også en tendens til forhøjet blodtryk, og TP får hjertet til at pumpe dobbelt så hurtigt. Så derfor er der en grund til at det er ulovligt i danmark. Det belaster dit hjerte meget når man tager TP

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share