squatsko, hvor?


Tobias
 Share

Recommended Posts

Jeg vil anbefale dig Chuck Taylors fra Converse. En hård og stabil sko, som er rigtig god at squatte i. De koster også kun de halve af Addidas skoene.

jeg squatter selv i converse i mangel på bedre og er ikke specielt begejstret for dem. de har rigtig god støtte omkring anklen synes jeg men sålen er alt, alt for blød. man har ikke særlig god kontakt med gulvet og når der kommer mange kg på giver gummi sålerne sig. det er altid spændende med tunge udgange i dem :w00t::laugh:

EDIT:

man behøver naturligvis ikke VL sko til at squatte i. men hvis jeg skulle komme med et råd så skulle det være at finde nogle man kan spænde godt og med en hård solid sål.

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

jeg squatter selv i converse i mangel på bedre og er ikke specielt begejstret for dem. de har rigtig god støtte omkring anklen synes jeg men sålen er alt, alt for blød. man har ikke særlig god kontakt med gulvet og når der kommer mange kg på giver gummi sålerne sig. det er altid spændende med tunge udgange i dem :w00t::laugh:

EDIT:

man behøver naturligvis ikke VL sko til at squatte i. men hvis jeg skulle komme med et råd så skulle det være at finde nogle man kan spænde godt og med en hård solid sål.

163B350-XCS2525.jpg

:devil:

Link to comment
Share on other sites

jeg købte et par chuck taylors tidligere på året, og jeg kan heller ikke anbefale dem. Bryder mig bestemt ikke om dem til "normale" benbøjninger - eller træning i det hele taget. Så hellere nogle adidas superstar II eller adidas sambo(samba?) :smile:

Meen vl-sko er nu altså noget andet...! :devil:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

er der nogen der har erfaringer med skoene fra tjekkiet? hårdhed, sål osv. Og hvordan med leveringen, er der ingen problemer i det?

Tobias

Jeg har stadig et par som jeg købte for et par år siden. De virker upåklageligt. God hård sål, ruskind der tilpasser sig foden. En god sko :smile:

Jeg har dog brugt den længe hvor jeg aldrig har snørret skoen op hvergang jeg tog den af, og er efterhånden blevet en smule løs i det. Men det er småting.

Leveringen var der heller ingen problemer med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Køb fra Jan (JVB trading). Upåklagelig levering, service osv..

Det får man ikke fra discount stederne.

Mht sko har jeg selv været ligeglad da det ikkeer noget der gør noiget synderligt for/imod min præstation endnu. Men hvis man vil have et par sko der holder næsten evigt og giver optimal squat komfort er ironworks et fantastisk bud.

Link to comment
Share on other sites

Køb fra Jan (JVB trading). Upåklagelig levering, service osv..

Det får man ikke fra discount stederne.

Mht sko har jeg selv været ligeglad da det ikkeer noget der gør noiget synderligt for/imod min præstation endnu. Men hvis man vil have et par sko der holder næsten evigt og giver optimal squat komfort er ironworks et fantastisk bud.

ptpoul= :wub::wub::wub::wub: , hvor er du søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share