Skider/prutter meget :s ?


MKJ
 Share

Recommended Posts

Hey molere. hehe ja jeg syns jeg er begyndt at skide / prutte ret meget.

syns det er kommet mere efter jeg er begyndt at drikke weight gainer. kan det have noget med det at gøre?

nogen af mine kammerater siger at det helt vildt, og at jeg burde gå til læge :/ ?

PS. VIDSTE IKK HVOR JEG SKU LIGGE DET HER EMNE !!

Link to comment
Share on other sites

Hey molere. hehe ja jeg syns jeg er begyndt at skide / prutte ret meget.

syns det er kommet mere efter jeg er begyndt at drikke weight gainer. kan det have noget med det at gøre?

nogen af mine kammerater siger at det helt vildt, og at jeg burde gå til læge :/ ?

PS. VIDSTE IKK HVOR JEG SKU LIGGE DET HER EMNE !!

Det skal selvfølgelig ligge her under Funktionel Styrke - det siger sig selv.

i øvrigt mener jeg også, du bør gå til lægen i en fart. Et forøget skide/prutte-niveau kan være et af de første tegn på tyktarmskræft. Få det heller undersøgt, ellers kan det lige pludselig være for sent

Link to comment
Share on other sites

svar lige om det er seriøst eller ej ?

Det er IKKE seriøst. Uncle bully synes åbenbart det var sjovt at skræmme dig lidt :nonono:

Dit problem kommer højst sandsynligt fra et øget mad/protein indtag. Noget de fleste som træner og spiser meget kommer ud for :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uncle Bully må se at skamme sig. Dette er trods alt internettet.

Du må være lidt påpasselig med dit problem, MKJ. Grundet Uncle Bullys observationer og sandsynligheden for tyktarmskræft, synes jeg at du bør få det tjekket ud, før det bliver for sent og dine indvolde exploderer.

Kontakt lægen så snart som muligt - eller endnu bedre: Tag på skadestuen.

Jeg er en stor expert indenfor det her felt og Uncle Bully har en del kendskab på området, så du bør tage det vi siger seriøst, uanset hvor langt ude det måtte lyde.

Tag på skadestuen med det!

Edited by Mike Toreno
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg fik sådan en meldig ville jeg nok LIGE krydsreferere det et par steder før jeg gik helt i sort. :wink:

Fx:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/tyktarmenkraeft.htm

Men kommer der meget ind kommer der også meget ud, så mon ikke det er forklaringen. Jeg sidder da tit på tordentønden et par gange om dagen når jeg spiser meget.... :4mewantfood: :devil:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg fik sådan en meldig ville jeg nok LIGE krydsreferere det et par steder før jeg gik helt i sort. :wink:

Fx:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/tyktarmenkraeft.htm

Tak for det, linket til netdoktor underbygger min diagnose:

Hvordan føles sygdommen?

Symptomerne ved tyktarmskræft kan være svage og snigende. Man kan være træt og mangle appetit med vægttab til følge. Ellers er ændringer i afføringsmønstret det mest karakteristiske.

Uncle Bully er du læge eller ?

Nej, jeg er statsautoriseret heksedoktor med speciale i bad mojo. Desuden har jeg de røde seler i børnemishandling.

Link to comment
Share on other sites

Som Dave Tate skriver i sin artikel om, hvorfor det er så godt at være fed; I love the feeling of always having to take a dump.

Hvilket jeg sagtens kan følge ham i, eftersom jeg skider 3-4 gange om dagen, efterhånden :crazy: Som Rommel siger; skal der meget ind, skal der meget ud :cool:

Eeeeewwww mental picture. God damnit! :crazy::sleepy::gal:

Link to comment
Share on other sites

Vi har liv nok ikke at få ondt i røven over tydeligvis forstyrrende kommentarer på et board. :superman:

Man har ikke noget liv når man poster indlæg på MOL midt om natten. :laugh:

Det sagt, så synes jeg det er en skiiiiide-sjov tråd den her. Startede seriøst, men der gik prut i den allerede i trådens andet indlæg. MOL strikes again! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Man har ikke noget liv når man poster indlæg på MOL midt om natten. :laugh:

Det sagt, så synes jeg det er en skiiiiide-sjov tråd den her. Startede seriøst, men der gik prut i den allerede i trådens andet indlæg. MOL strikes again! :devil:

Synes du egentlig at en tråd med overskriften Skider/prutter meget :s ?, hehe ja lægger op til at blive taget seriøst?

MKJ> tag den nu med ro, hidsigprop, så var det vist heller ikke værre. :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share