ønske om info fra fitness atleter


Equus
 Share

Recommended Posts

Fitness Atleter kan jeg bede om en smule hjælp??

Jeg har intentioner om, at stille op i athletic fitness og fitnesscup’en i 2007, dette er første gang så jeg her jo selvfølgelig 1 million ting jeg tænker over, og kan føle mig på lidt bar bund omkring.

Eksempelvis hvad er kropsmålene og dimensionerne på de andre atleter, synes vil være lettere hvis jeg har nogle tal at sammenligne med.

Så hvis der er nogle af jer der vil oplyse mål, højde vægt osv. ville jeg jo blive en glad hest. :4thumbup:

Og hvis i nu alligevel er i gang ligger der nogle billeder her -> http://www.motion-online.dk/fora/index.php...st&p=942195 i meget gerne må kommentere på, hvad skal jeg fokusere på, hvor er de største mangler.

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med dit foretagende !

M.h.t. kropsmålene på de forskellige atleter tror jeg du får lige så mange svar, som der er deltagere til konkurrencen. Vi er jo ikke alle ens !

Jeg ville foreslå, at du kontaktede en personlig træner, som har prøvet det selv. Som du skriver, er der tusind spørgsmål i forbindelse med en konkurrence.

Go' fornøjelse

Betina

Link to comment
Share on other sites

Et sted at starte ville være de forskellige BB logs her på siden. Der er en masse atleter herinde som har stillet op og som har været meget dygtige til at beskrive alt om processen op til.

Eks.

Rall

Fitness Iver

Angel

Crawdaddy

Tunen Log Vol 1

Conscience

Big Mike

Steve'o

med flere,

Link to comment
Share on other sites

lille-B

tak for opmærksomheden, og ønsket om held og lykke, mht. mål har du temlig sikkert ret, men det kunne måske give et finger peg om hvordan jeg ligger.

LaMotta

Tak for listen med navne, jeg vil prompte gå igang med at læse nogle af de logs.

grunden til at jeg egentlig spørger er at logs ofte er små forvirrende og lidt dårligt organiseret, forstået på den måde, at en liste hvor der står vægt, højde, mål1, mål2 er mere overskuelig og kræver mindre arbejde fra min side, hvilket jo ville være fantastisk :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share