Hændvægte justerbare mellem 10 - 40kg - Hvor?


Havneren
 Share

Recommended Posts

Hej...

Kender i sådan et sæt justerbare håndvægt som man har stående i et stativ - Man har så en split eller en art låseanordning som man justere på vægtene med mens håndvægten stadig ligger i stativet. Når man så tager håndvægten vejer den det man har justeret den til (Kun den vægt følger med op af stativet).

Jeg leder efter sådan et sæt der går op til minimum 40 kg og meget gerne 50 kg. Den anden vej må de gerne gå helt ned til 10kg. Jeg VED at de findes - Jeg har så bare ikke kunne finde dem alligevel.

Jeg fandt nogle andre, men det går kun til 21 kg.

http://www.sport-tiedje.dk/bowflex/kraftsp...mitstaender.htm

Er der nogen, der kan anbefale noget?

Ja - Jeg ved godt at de er "#¤"¤#%!!& dyre.

V/h Chr

Link to comment
Share on other sites

Op til 100kg - WOW!!! Aaaaa... Jeg kan godt nøjes med 50kg tror jeg :).

Dem Squatfatter linker til var faktisk præcis dem jeg ledte efter!!! Tak for det...

Ja... De er lidt små dyre - Jeg jeg kunne nu altså godt finde på det alligevel! Og så en bænk, der kan foldes sammen og smides under sengen.

Jeg kan ikke finde et eneste danks firma som sælger dem - Kan det virkelig passe?

De er nok ret dyre at sende!!! Med mindre man selvf. sætter splitten så de ikke vejer så meget.

V/h Chr

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke finde et eneste danks firma som sælger dem - Kan det virkelig passe?

De er nok ret dyre at sende!!! Med mindre man selvf. sætter splitten så de ikke vejer så meget.

V/h Chr

:tongue::tongue:

Nå, inder-nettet er god ting. . .

Der findes en engelsk side: www.powerblock-uk.com - det koster ikke det helt vilde at få dem sendt til Danmark (under 200 kr, så vidt jeg kunne se). Og som dansk forhandler står Medicsport, Gladsaxe Møllevej 21, Søborg anført. Tlf. 39551997. Der står ikke noget om priser på deres side om produktet. Så du må prøve at ringe.

Med venlig hilsen

Zorn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share