Sælges - METAL Deadlifter Viking str. 46


Larsson
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne da godt tænke mig at prøve den en dag i hulen, jeg har kun en squatdragt at dødløfte i :smile:

Hej Sune det er du meget meget velkommen til, altså hvis den ikke er solgt inden.

Der er mange der mener det en super dødløft dragt, jeg kunne bare ikke få den til fungere. Bare skriv til mig så tager jeg den med derned :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune det er du meget meget velkommen til, altså hvis den ikke er solgt inden.

Der er mange der mener det en super dødløft dragt, jeg kunne bare ikke få den til fungere. Bare skriv til mig så tager jeg den med derned :smile:

det er blevet budt 100 kr ind til videre

Det vil sige at Sune godt må prøve den inden, du sælger den? :laugh:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Hold nu op med at byde på din egen dragt, det bliver du altså ikke rigere af :tongue:

Jeg vil godt byde lidt mere hvis jeg da overhovedet kan passe den. Jeg er jo lidt tungere end dig, hvad tror du?

jeg ved det ikke, den bliver helt sikkert stram. Ved du hvad, jeg kan tage den med ned til fakse imorgen så kan du lige hoppe i den efter du er færdig...

Link to comment
Share on other sites

jeg ved det ikke, den bliver helt sikkert stram. Ved du hvad, jeg kan tage den med ned til fakse imorgen så kan du lige hoppe i den efter du er færdig...

"...til en 75 kgs mand efter Metals beskrivelse" :blink:

Det lyder sku som om jeg aldrig kommer ned i den, men vi kan da prøve imorgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tror også den vil sidde ubehageligt stramt på dig, Sune :crazy: Jeg har engang før set om jeg kunne krybe i en sådan en metal viking deadlifter netop str. 46 en gang før. Det lykkedes ikke. :crazy: Så vil da gætte på at den simpelthen er for lille til dig også. Du er trodsalt en god slat mere massiv end mig :4thumbup:

Oki, tak for tippet :bigsmile: ..men vil nok give det et forsøg i hulen en dag alligevel, hvis den da ikke er solgt forinden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share