Spørgsmål


Oakley
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg har været igang med et vægttab, og jeg har pt. tabt ca. 8kg.

Jeg følger ikke nogen kostplan. Jeg spiser ganske enkelt blot når jeg føler mig sulten(går ikke og sulter mig selv). Jeg spiser kun salat, kalkun/kylling, rugbrød, frugt, og drikker selvfølgelig en masse vand.

Jeg vejede før 120kg, og er nu nede på 112. Mit mål er at nå 90-95kg.

Jeg er 190cm høj og kraftig af bygning.

Spørgsmål; Jeg har en mistanke om at jeg har Gynækonasti (tævepatter).. Selvom jeg har tabt de 8kg, så synes jeg ikke jeg kan se det på brystkassen, det ligner stadig lort. *Skal lige siges jeg ikke styrketræner, og har ikke gjort det i snart 3år. Vil det med tiden forsvinde, eller skal jeg under kniven når jeg har nået min ønskede vægt? Og koster det penge?

Spørgsmål; Når jeg har nået mit ønskede mål, kan jeg så sammensætte en kostplan, og så regne med at vægten bliver der? Eller vil den pludselig stige igen? Jeg vejer mig omtrent 3-5 gange om dagen, så jeg vil opdage det med det samme, spørgere blot for at vide det på forhånd.

Tak på forhånd

Edited by Oakley
Link to comment
Share on other sites

Først må du være sikker på der er tale om gyno. Buler brystvorterne ud, er der en tydelig/mærkbar fedtkirtel under brystvorten, eller har du bare en del fedtvæv siddende på brystkassen, som vil forsvinde stille og muligt sammen med dit vægttab?

Det vigtige er altså om det er brystkirtlen der er vokset eller om det er almindeligt fedtvæv. Din læge vil helt sikkert kunne give dig svaret.

En hurtig søgning viste at det på privatklinik kan koste 10-20k. Muligheden for at få det betalt kunne du jo spørge lægen om, når du alligevel er der.

Hvis du efter endt vægttab sammensætter en diæt der passer til dit forbrug vil du naturligvis ikke pludselig tage på igen, men spiser du for meget over en periode vil det selvfølgelig ske.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share