Håndvægte


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Jeg har et par håndvægte liggende jeg aldrig rigtig har fået brugt. De vejer 26 kg., regulerbare, hver med 2 x 5 kg. vægtskiver siddende inderst og derfra lidt mindre ud. Stangen vejer 2 kg.

Kan give en mere detaljeret beskrivelse og vedsende et billed hvis du er interesseret. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Bjørnen:

Det vil altså sige, at du har 52 kilo lækkert støbejern at tilbyde :4mewantfood: Lyder rigtig godt!

Det er 52 kg high quality støbejern der bare venter på at blive hevet i :nissecool: jeg kan undersøge i morgen hvor meget fragten kommer til at koste,hvis altså ikke oksen kommer med nogle endnu større vægte :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil meget gerne sælge dem til dig. Hvis nu vi siger 400 kr. for begge håndvægte, så har du fået dem rigtig billigt :xmas: De 4 x 5 kg. vægtskiver gav jeg 500 kr. for i sin tid.

Jeg ser bare et problem hvis jeg skal sende dem til dig, det bliver altså en dyr omgang. Har prøvet at kigge på post danmarks hjemmeside mht. priser, men der er tilsyneladende ikke mulighed for at sende pakker over 20 kg. Det koster 100 kr. at sende 20 kg. Hvis jeg skal dele det op i 3 pakker bliver fragten jo næsten samme pris som håndvægtene :blink:

Skal du til København en dag ville det blive en del nemmere/billigere :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm ja var også lige inde og se det selv.

Jeg skal i hvert fald til staden den 20. i denne måned. Kunne vi eventuelt mødes på hovedbanen der?

Jeg bor tæt på hovedbanen, vi kan sagtens mødes. Men hvis du er i bil så er det faktisk nemmest for begge parter at køre hjem forbi mig. Går ikke ud fra du skal slæbe 52 kg. hjem i toget? :crazy:

Har prøvet at PMé dig men det kan af en eller anden grund ikke lade sig gøre..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er desværre ikke kørende. Planen var at smide 20 kg. i rysækken og resten i hænderne, så skulle det nok kunne lade sig gøre at få det med hjem via DSB.

Jeg har heller ikke modtaget nogen PM. Jeg prøver lige at sende dig en

(Jeg fandt fejlen, min indbakke var fyldt op :nissetunge: )

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share