Brækket lillefinger


banan911
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg har været så uheldig at brække min lillefinger, og det så først ud til at den skulle opereres, men det var så ikke helt tilfældet alligevel. I stedet for nøjes jeg med en skinne i 6 uger.

Nu er mit spørgsmål så til jer der evt også har haft brækket en finger. Hvornår kan man løfte og træne normalt med hånden igen, uden smerter og med normal belastning??

Edited by banan911
Link to comment
Share on other sites

Jeg brækkede min lillefinger for 7 uger siden. Den brækkede i det yderste led og så brækkede hånden også lige over håndledet ude til højre. Jeg sku ha indopereret 4 stk ståltråd. Det fik jeg ud for 1 uge siden. Jeg trænede let under de 6 uger jeg gik med gips og ståltråd for at holde på massen. Massere af kabel og maskiner.

Nu her efter jeg har fået det ud er jeg gået igang igen, dog stadig forholdsvis let. Jeg holder mig bare til smertegrænsen og nogengange lidt over.

Men jeg regner med der går hvert fald 2-3 uger endnu før jeg er 100 % tilbage. Måske mere. Så alt i alt 10 uger med inoptimal træning.

men dit lyder jo ikk til at være så slemt som mit, så det er svært at svare på. Men så har du da lidt at gå efter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share