Bedste/Billigste proteinkilde


Skunk
 Share

Recommended Posts

Tun er fin bare ikke 4 dåser om dagen :) Desuden indeholder de en forskellig mængde protein de forskellige mærker. Et par stykker:

Tun i Vand - Royal Pacific - 26g Protein og 1.4g Fedt

Tun i Vand - John West Yellowfin Tun - 27g P og 0.5g F

Jeg spiser den sidste, som også smager MEGET bedre og kan typisk købes til 10 kr. Dens indhold ser faktisk også bedre ud, som om den er sammensat af mere ren kød.

Respect

Claus Mandal

Link to comment
Share on other sites

Tror det er blæst lidt op det med tungmetaller og bla bla! Hvis man skulle høre på al den negative omtale forskellige produkter har, så skulle man ikke indtage noget jo... er næsten ingen produkter der er helt rene...

ved godt der er tungmetaller i tun, men for fan.. brød der er blevet ristet for meget kan os give kræft?!! Man bliver jo fanme syg af alt efterhånden..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 years later...

Efter flere års grundig forskning, har jeg faktisk fundet ud af, at Føtex har det billigste, bedste og mest proteinholdige tun. 6,5 kr pr dåse og 28,8 gram protein pr 100. Jeg har købt mange mange dåser af det efterhånden, og kvaliteten er altid to the maxxxx. Mikado hedder det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Efter flere års grundig forskning, har jeg faktisk fundet ud af, at Føtex har det billigste, bedste og mest proteinholdige tun. 6,5 kr pr dåse og 28,8 gram protein pr 100. Jeg har købt mange mange dåser af det efterhånden, og kvaliteten er altid to the maxxxx. Mikado hedder det :4thumbup:

Du har forsket i syv et halvt år - lige siden denne tråd sidst var aktiv, eller hva' :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du har forsket i syv et halvt år - lige siden denne tråd sidst var aktiv, eller hva' :smile:

Ja selvfølgelig, det tager lang tid sådan noget :smile:

Næææ jeg sad bare og lurede efter nogle alternativer til tun, og så tænkte jeg lige at den her tråd godt kunne bruge en genopfriskning. Samtidig kunne jeg jo så dele ud af min erfaring :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja selvfølgelig, det tager lang tid sådan noget :smile:

Næææ jeg sad bare og lurede efter nogle alternativer til tun, og så tænkte jeg lige at den her tråd godt kunne bruge en genopfriskning. Samtidig kunne jeg jo så dele ud af min erfaring :smile:

:smile: Fint - min kommentar var ikke ondt ment! :smile:

EDIT: Hvis du tænker på alternativer til tun med hensyn til protein, så prøv Fødevaredatabanken, se: http://www.foodcomp....db_nutrlist.asp

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share