Hvordan ser/er en gennemsnit MOL’er..?


KPC
 Share

Recommended Posts

Træner du af lyst...? Hvad får man ud af at folk svarer "kan ikke besvares med ja/nej"? Ikke så meget :smile: Spørg fx i stedet Hvorfor træner du? "for min kærestes skyld", "fordi jeg er tyk", "for at møde nye mennesker i centeret", "pga. en skade", "sundhed" osv. Giv evt. mulighed for at vælge flere muligheder på en gang.

Hvad er den dårligste undskyldning for ikke at træne...? Den virker ikke helt seriøs - eller det er måske meningen? :smile:

Forslag til et spørgsmål: Hvor mange kalorier indtager du dagligt?

- <1000

- 1000-2000

- 2000-3000

- 3000-4000

- 4000-5000

- >5000

- Jeg tæller ikke

Det skifter sikkert fra årstid til årstid, så her om vinteren er der nok flere der bulker end normalt.

Link to comment
Share on other sites

Træner du af lyst...? Hvad får man ud af at folk svarer "kan ikke besvares med ja/nej"? Ikke så meget :smile: Spørg fx i stedet Hvorfor træner du? "for min kærestes skyld", "fordi jeg er tyk", "for at møde nye mennesker i centeret", "pga. en skade", "sundhed" osv. Giv evt. mulighed for at vælge flere muligheder på en gang.
Det kan du have rat i. Kunne være at dette spørgsmål skulle laves om, så der vil komme "viden" ud af spørgsmålet. Dette vil helt sikkert blive ændret :4thumbup:
Hvad er den dårligste undskyldning for ikke at træne...? Den virker ikke helt seriøs - eller det er måske meningen? :smile:
Du er inde på det rigtige. For jeg har valgt at lægge et lidt useriøst spørgsmål ind til sidst, fordi at det ikke rigtigt passer ind, meeeen alligevel passer det jo godt ind. For der er mange som giver sig selv dumme undskylder for ikke at komme ned og træne.

Det var det jeg havde i tankerne...!

Forslag til et spørgsmål: Hvor mange kalorier indtager du dagligt?

- <1000

- 1000-2000

- 2000-3000

- 3000-4000

- 4000-5000

- >5000

- Jeg tæller ikke

Det skifter sikkert fra årstid til årstid, så her om vinteren er der nok flere der bulker end normalt.

Godt spørgsmål.

Vil se om jeg kan få presset det ind.

Mvh Popp...! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share