Sundt slik


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

I det daglige synes jeg, det går nogenlunde med at spise sundt: Jeg har droppet sukkersødet sodavand, og kakakomælk (som jeg tidligere var storforbruger af), og skåret ned på byturene. Desuden har jeg fået mere frugt og grønt ind i min kost (men sikkert ikke nok endnu).

Imidlertid er jeg på udkig eller noget, som jeg, med god samvittighed kan spise i nogle af de situationer, hvor jeg ellers ville snuppe en håndfuld Matador Mix eller lign., altså f.eks når jeg sidder og ser en film, eller læser en god roman. Rosiner kan jeg godt lide, men jeg synes måske, de er lige vel rige på carbs. Hvad kan man spise som sundt slik? Mandler, nødder eller hvad? Let´s have some suggestions!

Link to comment
Share on other sites

Tak skal I have.

Det er heller ikke sådan, at jeg fråder slik i sækkevis hver dag. Men hvis der skal forbedringer til, skal man jo starte et sted. Og tit handler det jo bare om at bryde en indgroet vane. Det meste frugt smager jo dejligt. Det gælder bare om at huske at vælge det i stedet for slik osv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dumt spørgsmål på vej....................................:

Er Brugsen det samme som Superbrugsen? Kan undskylde min mangende viden med at jeg kun handler i Netto :innocent:.

Var nemlig et smut forbi Superbrugsen, og de havde ikke de der vidunderslik, du linker til.

K

Link to comment
Share on other sites

Dumt spørgsmål på vej....................................:

Er Brugsen det samme som Superbrugsen? Kan undskylde min mangende viden med at jeg kun handler i Netto :innocent:.

Var nemlig et smut forbi Superbrugsen, og de havde ikke de der vidunderslik, du linker til.

K

Her kan du se hvor bolcherne fås:

http://www.isisfoods.dk/?mode=dealers&...uct&item=38

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sammenlignet energi-indholdet af de der bolcher med nogle andre sukkerfrie bolcher (fra Støvring Bolcher). Men dem fra Støvring er der for mange `energi-givende sødestoffer´ i. Jeg skulle mene, at de der bolcher fra Brugsen må være ret unikke, energi-mæssigt. Jeg har dog ikke smagt dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share