Brøndby IF får ny cheftræner


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Resultaterne taler for sig selv, Rene Møllesteen kørte BIF ned i den største krise i mands minde.

Og derfor vil han ikke blive savnet, jeg håber at Tom Køhlert kan få rettet skuden op igen, og få BIF tilbage på toppen hvor de høre til een

vrøvl...

hva med at give ham nogle ordentlige spillere.... man sælger ikke Elmander osv. og så forlange at en ny træner kan få Brøndby til at være i toppen af ligaen. okay, BIF har haft en del skader, men alligevel...

i øvrigt fungerer det heller ikke at direktøren ansætter sin søn som sportschef... total amatør-agtig.

Link to comment
Share on other sites

BIF er desværre ved at ligne et galehus. Jeg tror ikke det er en fordel at Meulensteen træder af og Køhlert tjaa, han er nok en person som ikke modsiger Bjerregarrd. Derfor i Bjerregaards øjne en god afløser.

Problemet i klubben er ikke Meulensteen men den uprofessinelle ledelse.

Link to comment
Share on other sites

Problemet hedder Per Bjerregaard!

Eksempel:

Ståle Solbakken melder klart ud at han vil have Jesper Grønkjær og Ailton Almeida. FCK smider rundt regnet 45 mill. for de to

Tom Køhlert melder klart ud at han vil have Niki Zimling. Nej, han er for dyr! Sikke noget pjat! Hvis man har ambitioner, så må man sgu også lægge nogle penge på bordet.

Bjerregaard ville stå på parkeringspladsen og sælge 100 krone-sedler for en 50'er, hvis nogen havde fortalt ham det var en god idé, men samtidig er han så nærig hvad angår nye spillere at jeg har oprigtigt ondt af de fans som skal stå på tribunen og se holdet.

Brøndby bliver ikke ligesom FCK. De har ikke infrastrukturen og den fordel FCK har ved at ligge midt i København. Derfor må Brøndby tjene på pengepræmier og spillersalg, men at sælge de fire bærende kræfter på holdet indenfor et halvt år, er jo decideret stupidt.

Når holdet så ikke præstere, vælger man at købe en målmand som det første??? Undskyld mig, men jeg kunne nok godt komme i tanker om i hvert fald syv andre, der havde mere behov for at blive skiftet ud end Ankergreen.

Selvom jeg er FCK'er siger jeg følgende:

VI VIL HAVE BÌF TILBAGE I TOPPEN, HVOR DE HØRER TIL!! På andenpladsen.... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Problemet hedder Per Bjerregaard!

Eksempel:

Ståle Solbakken melder klart ud at han vil have Jesper Grønkjær og Ailton Almeida. FCK smider rundt regnet 45 mill. for de to

Tom Køhlert melder klart ud at han vil have Niki Zimling. Nej, han er for dyr! Sikke noget pjat! Hvis man har ambitioner, så må man sgu også lægge nogle penge på bordet.

Bjerregaard ville stå på parkeringspladsen og sælge 100 krone-sedler for en 50'er, hvis nogen havde fortalt ham det var en god idé, men samtidig er han så nærig hvad angår nye spillere at jeg har oprigtigt ondt af de fans som skal stå på tribunen og se holdet.

Brøndby bliver ikke ligesom FCK. De har ikke infrastrukturen og den fordel FCK har ved at ligge midt i København. Derfor må Brøndby tjene på pengepræmier og spillersalg, men at sælge de fire bærende kræfter på holdet indenfor et halvt år, er jo decideret stupidt.

Når holdet så ikke præstere, vælger man at købe en målmand som det første??? Undskyld mig, men jeg kunne nok godt komme i tanker om i hvert fald syv andre, der havde mere behov for at blive skiftet ud end Ankergreen.

Selvom jeg er FCK'er siger jeg følgende:

VI VIL HAVE BÌF TILBAGE I TOPPEN, HVOR DE HØRER TIL!! På andenpladsen.... :laugh::laugh::laugh:

Man kan ikke sammenligne bif og fck. Brøndby er en klub, som resten af sup-holdene og tjener penge på fodboldrelaterede business.

FCK et fodbold-foretagende, ikke en klub(man kan fx ikke melde sig ind i fck). Dette foretagende giver et bragende stort underskud, som man så har Parken Sports & Entertainment til at dække.

Dårlig undskyldning my arse - hvis man kan kører med den samme trup, 13-14 mand i en hel sæson kører det self bedrer end hvis man på et halvt år har 26 spillere skadet, ikke har stillet med samme forsvarkonstalletion i 2 kampe, sælger alle profiler og får en træner ind der kan talk the talk, but cant walk the walk.

Køhlert er klubbens mand, bif har flere gange forsøgt at få ham til at overtage på lang sigt. Han ved hvordan man henter bif tilbage, han har gjort det før. I morgen bliver Stokholm præsenteret og Zidan om en lille uges tid. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lagt på www.berlingske.dk tirsdag den 9. januar 2007 kl. 13:55

»Brøndby er en syg patient«

Af Kirstine Krefeld

Den netop fratrådte Brøndbytræner René Meulensteen retter skarp kritik mod klubben.

Da René Meulensteen i fredags stoppede som træner for superligaholdet Brøndby, lød den officielle forklaring i en pressemeddelelse fra klubben, at han sagde op »på grund af familien«.

Den virkelige forklaring er imidlertid en helt anden, afslører han nu i den hollandske avis Algemeen Dagblad:

»Der spiller meget større sager ind. Brøndby kæmper med to problemer: Der er ingen kemi i den nuværende trup, og på mange pladser i organisationen mangler den nødvendige ekspertise«, siger René Meulensteen til den hollandske avis.

»Brøndby er som en syg patient, der kræver akut behandling«, siger han.

Han understreger, at Brøndbys placering som nummer syv i Superligaen ikke er grunden til opsigelsen.

Hvis Vestegnsklubben skulle reddes, ville det kræve markante ændringer - ændringer, som Meulensteen synes, han har kæmpet for at gennemføre i løbet af det halve års tid, han nåede at være træner - men han føler ikke, at der har har været opbakning fra ledelsen.

René Meulensteen havde blandt andet bedt klubdirektør Per Bjerregaard om, at klubben skulle skille sig af med tre bestemte spillere af tvivlsom kvalitet, som alle har lange kontrakter - og som desuden har haft en negativ indflydelse på holdånden i truppen. Men det nægtede Bjerregaard.

Det er således helt andre toner der nu lyder fra ex-Brøndby-trænerens mund, end da han tiltrådte stillingen i sommer. Dengang sagde han til Ekstra Bladet:

»Jeg har fået et fantastisk godt indtryk af Brøndby IF under forhandlingerne. Det er en klub der har skabt store resultater (...) Og så glæder jeg mig til at stifte nærmere bekendtskab med klubbens fantastiske fans«.

Link to comment
Share on other sites

Til dem der kun mener træneren var problemet:

I 2 del. af sæsonen 2005/2006 var problemet med jydekomplekset allerede etableret og denne del af sæsonen gav kun 22 p. for 13 kampe. Lidt bedre end efteråret denne sæson, men langt fra efter normal standard.

Edited by Jan D.
Link to comment
Share on other sites

Man kan ikke sammenligne bif og fck. Brøndby er en klub, som resten af sup-holdene og tjener penge på fodboldrelaterede business.

FCK et fodbold-foretagende, ikke en klub(man kan fx ikke melde sig ind i fck). Dette foretagende giver et bragende stort underskud, som man så har Parken Sports & Entertainment til at dække.

Sludder og vrøvl Krumme. Få styr på dine facts - FCK tjener kassen på fodbold.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share