Indmeldelse i DBFF


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Lige mine ord Mr bond :4thumbup:

De har selv været med til at grave deres grav med den doping politik :unhappy: Sørgeligt at bestyrelsen ikke har kunne få penge/sponsor for at gøre bodybuilding/fitness til en renere sport :cry3::cry3::cry3:

De smadre jo sporten helt med den nye Random test !. En af grundene til at jeg meldte mig ind i 2005 i dbbf var netop at de lavede "mange" test, og så blev det offentlig gjort dagen før konkurencen i 2006 at man ikke ville teste 1-2-3 mere :crazy: LATTERLIGT I EN TID HVOR FLERE OG FLERE UNGE INDTAGER STOFFER :blink:

Forbundet burde tage ansvar for netop den målgruppe som skulle være ansigter ud af til i verden for DBBF fremover......Tror at der vil ske mange dødsfald/selvmord med den doping politik de har fremlagt i de næste år.

Keld...

du kan være sikker på at der IKKE KOMMER EN ÆNDRING i dopingpolitiken med mindre folk møder op på den generalforsamling og stiller til bestyrrelsen og ikke mindst giver deres mening til kende!!

Sådan som det er pt. så er det jo netop mange af dem som har den modsatte holdning som tropper op til disse møder...

.... og så længe det er sagen og ikke det modsatte så er jeg ret sikker på den nye politik vil fortsætte!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share