Anden øvelse end pullups.


Danielsson
 Share

Recommended Posts

Da jeg ikke rigtig har mulighed for at træne pullups, ville jeg bare lige høre om jeg eventuelt kunne lave en anden øvelser der bruger de samme muskler / eller næsten de samme. Jeg har nogen håndvægte ellers har jeg masser af plads til funktionel styrketræning.

Ud i det fri og find et træ med en passende gren. smid evt et håndklæde over og hold i hver ende. ellers brug døren, så er man heller ikke fristet til at kippe. ellers er der jo doorway rows...

mit bud- ud i det fri... frisk luft er godt!!!!

/KJ

Link to comment
Share on other sites

kører du egentlig dine pull-ups med eller uden kip?? :smile:

Jeg har stort set altid kørt uden, men har fornyligt lagt mærke til at flere og flere (bl.a. crossfit) anbefaler at kippe. Personligt har jeg dog altid set det lidt som at "snyde", et eller andet sted...

Men ellers bestemt ikke en tosset ide. Der er godt nok lidt koldt for tiden, men det er fed træning - plus at man ikke tænker så meget over at det er træning, når man kører det på den måde (den eneste træning jeg fik på mine rejser var stort set pull-ups div steder på trykkeri-anlæg, når jeg kom forbi et sted hvor det var muligt.. :superman: )

Link to comment
Share on other sites

kører du egentlig dine pull-ups med eller uden kip??
Jeg kører altid uden kip- det er ikke rigtig muligt med extra vægt hængende i et bælte... :smile:
Der er godt nok lidt koldt for tiden

koldt???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? don´t follow.. jeg trænede ude hele sidste vinter også i sne til knæene i pivende storm... så vejret er lige nu er luksus!!! :smile::laugh: :4thumbup: :devil:

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører altid uden kip- det er ikke rigtig muligt med extra vægt hængende i et bælte... :smile:

Hmm.. Det giver mening :smile:

koldt???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? don´t follow.. jeg trænede ude hele sidste vinter også i sne til knæene i pivende storm... så vejret er lige nu er luksus!!! :smile::laugh: :4thumbup: :devil:

/KJ

Haha.. galning!! :tongue::devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share