5 måneder og ikke forskelle på becipsen


JokicxD
 Share

Recommended Posts

Jeg er nu begyndt og tænke mig meget over hvorfor mine overarme ikk er blevet større sidste jeg startet

men det er de jo sikkert også men bare ik lang som fart... I de 5 måneder jeg har trænet er jeg bare beygndt og tage flere og flere kg men kan ikk så forskelle...

Skal lige siges min bryst muskler er blevet meget større og min mave muskler bare ikk armne

Nogen er kunne komme med et forslag og træne mine arme mere ? eller skal det går så langsom med dem??

Link to comment
Share on other sites

Har taget omkring de 2-4 kg på... Men sys ikk der er meget... Når jeg træner med håndvægte tager jeg 11 kg 20 gange og holder en lille pause og så igen og kan blive ved i lang tid... Men jeg er begyndt og kunne løfte tunger ting men kan ikk se mine arme har vokset? Hmm

Link to comment
Share on other sites

Har taget omkring de 2-4 kg på... Men sys ikk der er meget... Når jeg træner med håndvægte tager jeg 11 kg 20 gange og holder en lille pause og så igen og kan blive ved i lang tid... Men jeg er begyndt og kunne løfte tunger ting men kan ikk se mine arme har vokset? Hmm

er jo bestemt heller ikk den rette fremgangsmåde. prøv at læs lidt om emnet herinde..

Og af 2-4kgs kropsvægt er chancen for at kunne se det på ens arme nok heller ikk store. Er jo ikk ligefrem den største muskelgruppe på kroppen.

hvordan ser dit øvrige program ud??

Link to comment
Share on other sites

Back Squat 5 sæt x 5 reps

Dødløft 5 sæt x 5 reps

De ting kan man ikk bytte ud man nogen nemmer maskiner?

Nej!!

Du kan lige så godt lære dem nu mens du stadig er i begynder stadiet og ikk har brug for så meget vægt.

Fåes ikke bedre øvelser hvis du vil vokse og maskiner kan virke som en god og nem løsning, men er det absolut ikk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share