Træningscenter i Ballerup


yan
 Share

Recommended Posts

Kære MOL

Jeg er desværre havnet i den situation at mit arbejde har flyttet bygninger hvor jeg arbejder. Det bevirker at det træningscenter som arbejdet før havde i sin kælder, nu er udelukket at anvende. Det var ellers et ganske udemærket center med alt det udstyr jeg havde behov for til min træning.

Mit spørgsmål er nu, er der nogen der kender til træningscentre i nærheden af ballerup, malmparken station, eller i omegnen af Lautrupvang?

Træningscenteret skal helst have åbent fra 6-7 tiden om morgenen og frem da det typisk er før arbejde jeg træner og der skal være adgang til at squatte samt dødløfte, så helst et minimum af maskiner og flest mulige skiver, frivægte etc.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal der være et minimum af maskiner? :tongue:

Jeg arbejder selv i Trimshop. Vi har lige fået nyt squatrack og råder over 3 eleiko-stænger. Du kan godt dødløfte, men du kan ikke droppe 200 kg fra hoftehøjde da vores linoliumsgulv allerede har fået en del huller. Siger ikke hvem :blush: Det er dog ikke værre, end at man kan smide nogle gummimåtter under skiverne når det bliver rigtig tungt. Vi har håndvægte op til 42,5 kg.

Åbner kl 7 alle hverdage. Lukker kl 21 man-tors, 19 fredag. Åbningstiderne i weekenden er 10-15.

395,- per mdr kontant

340,- over pbs uden binding. Kan dog ikke sættes i bero ved ferier og koster 95 kr at oprette.

415,- for 10 turs kort.

Jeg har også hørt meget godt om sportsclub. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også hørt meget godt om sportsclub. :smile:

Nej! Sætter aldrig mine ben der igen medmindre det koster gratis :4thumbup: . Det er virkelig poppet sted og en ren maskine-park. Dengang jeg var der, 2-3år siden, var der ikke optimale forhold til dødløft og squat. Dog har de super mange håndvægte og gode cardio-muligheder. Ved dog ikke lige hvad håndvægtene går op til.

Men trimshop er kanon!

Nautilus bryder jeg mig heller ikke om, hvorfor jeg også valgte at træne i Trimshop dengang jeg boede i Smørum.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for svarene, de er alle undersøgt og vidregivet til personlae afdelingen som står for at arrangere en firmaaftale. Minimumet af maskiner er nu mest fordi jeg ikke bruger maskiner til noget i min træning da jeg anvender stænger, kettlebells, sandsække og håndvægte til det jeg træner :)

Hvad jeg har læst på både TrimShop og SportsClubs hjemmeside ser begge optimale ude i beskrivelserne for at kunne dødløfte og squatte, men jeg vil nu lige smutte forbi og tage et kig på dem.

Tak for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

Kære MOL

Jeg er desværre havnet i den situation at mit arbejde har flyttet bygninger hvor jeg arbejder. Det bevirker at det træningscenter som arbejdet før havde i sin kælder, nu er udelukket at anvende. Det var ellers et ganske udemærket center med alt det udstyr jeg havde behov for til min træning.

Mit spørgsmål er nu, er der nogen der kender til træningscentre i nærheden af ballerup, malmparken station, eller i omegnen af Lautrupvang?

Træningscenteret skal helst have åbent fra 6-7 tiden om morgenen og frem da det typisk er før arbejde jeg træner og der skal være adgang til at squatte samt dødløfte, så helst et minimum af maskiner og flest mulige skiver, frivægte etc.

På forhånd tak.

Ok nu er jeg totalt nysgerrig. Men hvor arbejder du?

Jeg har selv arbejdet på Borupvang. Er nu på Lauptrupbjerg.

Vi har haft kontor på Metal Buen, som dog skal lukkes, og jeg kommer ofte på lauptrupvang, da min bror arbejder der, og en kammerat, og en stor leverandør :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kære MOL

Jeg er desværre havnet i den situation at mit arbejde har flyttet bygninger hvor jeg arbejder. Det bevirker at det træningscenter som arbejdet før havde i sin kælder, nu er udelukket at anvende. Det var ellers et ganske udemærket center med alt det udstyr jeg havde behov for til min træning.

Mit spørgsmål er nu, er der nogen der kender til træningscentre i nærheden af ballerup, malmparken station, eller i omegnen af Lautrupvang?

Træningscenteret skal helst have åbent fra 6-7 tiden om morgenen og frem da det typisk er før arbejde jeg træner og der skal være adgang til at squatte samt dødløfte, så helst et minimum af maskiner og flest mulige skiver, frivægte etc.

På forhånd tak.

Hej...!

Jeg træner selv i SportsClub, og er rigtig utilfreds med deres udstyr, og rigtig dårligt 'indeklima' (der er meget varmt konstant).

Har en nabo som har trænet alle tre steder som bliver nævnt her i tråden. Han er mest til TrimShop, men er blevet bortvist derfra, inkl. Nautrius..! Så han bliver nød til at træne i SportsClub.

Jeg har selv 1måned tilbage, så er jeg 'fri' igen, så skifter jeg uden tvilv til TrimShop...!

Så mit råd er e helt klart TRIMSHOP...! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share